Tämä palsta todella on julkinen, mutta silti käyttäjiä on alle 50 ja lukukertoja/viestiketju on melko vähän. Kovin julkinen ja laajalle levittäytynyt niin suppean yleisön palsta ei mielestäni ole. Saan kyllä kertoa totuudenmukaisen mielipiteeni, ja jos joku ottaa siitä nokkiinsa, se on hänen ikioma nokkiinsaotto, ei minun. Jokainen aikuinen on itse vastuussa tunteistaan ja käyttäytymisestään, sittenkin, vaikka olisi mieleltään sairas, epävakaa tai kaksisuuntainen tai mikä tahansa. Suomessa on lisäksi tietääkseni perustuslaissa määritelty sananvapaus.
Absoluuttinen sävelkorva ei ole myytti, vaan se tarkoittaa, että henkilö tunnistaa sävelen korvakuulolta erehtymättömällä tarkkuudella. Sekin ominaisuus voi ilmetä tai ilmenee jo pienellä, alle kouluikäisellä lapsella, joten myytti se ei ole vaan tosiasia. Minulla ei ole sellaista sävelkorvaa, mutta tiedän ihmisiä, joilla se on. Esimerkiksi kuuluisan Tapiolan kuoron laulajilla tavallisesti on absoluuttinen sävelkorva. Tämän tiedon olen saanut entiseltä Tapiolan koulun musiikkiluokan oppilaalta, joka ei ole ollut sen hienon kuoron jäsen. Voit, Kyllästynyt, tiedustella asiasta tarkemmin henkilöiltä, jotka ovat musiikin ammattilaisia.
Minuakin on häirinnyt Victorian ei-niin-kaunis, iso leuka, mutta hääpuku oli silti hieno. Ajattelin myös, että diadeemi olisi ehkä ollut paremman näköinen, jos se olisi ollut hieman enemmän otsalla, kuin se oli. En todella voi sille mitään, että näkemäni epäharmonia käy silmääni, olipa se mikä tahansa kohde, rakennus, ympäristö, sisustus, huoneen pintamateriaalien käyttö, jonkun asu tai ulkonäkö, kampaus tai meikki tai kukkaistutus tai mikä tahansa, mitä vain näen ja katson, mitä vain joudun näkemään ja katsomaan, vaikka en usein edes tahtoisi katsoa ja nähdä.