Kyllästynyt kirjoitti:Gyver kirjoitti:Hys! Annetaan niiden papukaijoida, eivätpähän räksytä sitten muuta.
Mitä tarkoitat?
Sinä Gyver olet valittamassa ja väittämässä milloin mitäkin monessa ketjussa. Mitään perusteita tai täsmennyksiä et noille irtoheitoillesi ole vielä tähän mennessä antanut.
Toivottavasti nyt sellaisen saamme.
tasha kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Gyver kirjoitti:Hys! Annetaan niiden papukaijoida, eivätpähän räksytä sitten muuta.
Mitä tarkoitat?
Sinä Gyver olet valittamassa ja väittämässä milloin mitäkin monessa ketjussa. Mitään perusteita tai täsmennyksiä et noille irtoheitoillesi ole vielä tähän mennessä antanut.
Toivottavasti nyt sellaisen saamme.
Niiden hauskuus ja älykkyys kärsisi siitä. Fiksummat ymmärtävät ne ilman rautalangasta vääntämistäkin.
Psykopatologia kirjoitti:tasha kirjoitti:Jos ei niistä haisevapilluisista huorista olisi jankutettu niin tuskin täällä käyttäisin edes asiatonta kieltä. Nythän minulla ei ole mitään hävittävää ja satunnaiselle lukijalle (paksupäinen Riidankylväjä näin esimerkkinä) on aika sama juttu puhuinko haisevapilluisista huorista 2003 vai paskaisista perseistä 2011 - olen jo edellämainitusta riittävästi leimattu ja profiloitu.
Mistä on päätelty että pidän itseäni täysijauhoisena? Kuinka moni vajaajauhoinen pitää itse itseään vajaajauhoisena?
Ja lässyn lässyn. Ainakin minulle on selvää, että pidät itseäsi foorumin fiksuimpiin kuuluvina.
aussi kirjoitti:Miten ihmeessä sinä Kyllästynyt olet saanut koko asian (lumpparin möläytyksen ) jotenkin käännettyä niinpäin, että Helmis joutuu aina olemaan puolustuskannalla ja selittelemään, niinkuin hän olisi johonkin syyllistynyt.Mua oksettaa taas tuo sun älyttömyys.
tasha kirjoitti:aussi kirjoitti:Miten ihmeessä sinä Kyllästynyt olet saanut koko asian (lumpparin möläytyksen ) jotenkin käännettyä niinpäin, että Helmis joutuu aina olemaan puolustuskannalla ja selittelemään, niinkuin hän olisi johonkin syyllistynyt.Mua oksettaa taas tuo sun älyttömyys.
Joo, se on oksettavaa. Tekis mieli itsekin huutaa peevee...
Kyllästynyt kirjoitti:tasha kirjoitti:Minusta täysijauhoinen tarkoittaa "järjissään, realiteeteissa, ei-psykoosissa" eikä "normaalijärkinen, älykäs". Googletus vahvistaisi tätä kuvaa
Kukaan täysijauhoinen (sinun omalla määrittelylläsikään) ei kuvittele, että esim. Mirrin pankkikorttivänkäys olisi verrattavissa sinun kirjoittamiisi "haisevapilluinen/löysäpilluinen huora" tai "Haistakaa paska" -solvausviesteihisi.
Psykopatologia kirjoitti:tasha kirjoitti:aussi kirjoitti:Miten ihmeessä sinä Kyllästynyt olet saanut koko asian (lumpparin möläytyksen ) jotenkin käännettyä niinpäin, että Helmis joutuu aina olemaan puolustuskannalla ja selittelemään, niinkuin hän olisi johonkin syyllistynyt.Mua oksettaa taas tuo sun älyttömyys.
Ihmettelen tashan intoa muiden krisoimisessa, kun on itsellä tällainen tausta ilman anteeksipyyntöjä:
Tracy kirjoitti:
HAISTA PASKA JA NUOLE MODESI PASKAISTA PERSETTÄ! TÄMÄHÄN ON SOPIVAA DIALOGIA TÄLLÄ PALSTALLA!!!
tasha kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:tasha kirjoitti:aussi kirjoitti:Miten ihmeessä sinä Kyllästynyt olet saanut koko asian (lumpparin möläytyksen ) jotenkin käännettyä niinpäin, että Helmis joutuu aina olemaan puolustuskannalla ja selittelemään, niinkuin hän olisi johonkin syyllistynyt.Mua oksettaa taas tuo sun älyttömyys.
Ihmettelen tashan intoa muiden krisoimisessa, kun on itsellä tällainen tausta ilman anteeksipyyntöjä:
Tracy kirjoitti:
HAISTA PASKA JA NUOLE MODESI PASKAISTA PERSETTÄ! TÄMÄHÄN ON SOPIVAA DIALOGIA TÄLLÄ PALSTALLA!!!
Niin, nyt muistan... tuohan oli siitä kun sallit Yasulle rumasanaisen nettikiusaamisen täällä.
tasha kirjoitti:Jouduin aiheetta ennakkomoderointiin (silloinkin!). Johtoasemassa olevien kannattaa kehittää kritiikinsietokykyä itsessään.
Kyllästynyt kirjoitti:Helmis kirjoitti:Kyllästynyt, en suinkaan. Kiitin kis'iä siitä, että hän - koska on aivan oikein ymmärtänyt, mitä olen tässä yrittänyt sanoa - yrittää puolustaa minua.
En usko, että hänen yrityksensä sen paremmin kuin omatkaan yritykseni puolustautua kantavat hedelmää.
Puolustautua miltä?
Sinä puolustat Lumpparin tekoa - ja niin tehden osallistut siihen itsekin. Mitä puolusteltavaa sinä vielä löydät?
Kyllästynyt kirjoitti:Helmis kirjoitti:Puolustautua sinun syytöksiltäsi. Tosin minut on jo aikoja sitten ilman oikeudenkäyntiä tuomittu, joten turhaahan tämä on.
Mitä epäselvää asiassa sinun mielestäsi on; sinä Helmis edelleenkin puolustelet Lumpparin "PAINUKAA VITTUUN!" -huutamista ja niin tehden vähättelet kiusaamista - ja niin tehden osallistut siihen itsekin (vaikkakin passiivisesti).
Kyllästynyt kirjoitti:Helmis kirjoitti:Ei sinun tuomiossasi mitään epäselvää olekaan...
En ole tuomari, mutta en näe mitään syytä millä "PAINUKAA VITTUUN!" -huutaminen olisi puolusteltavissa - tai miksi se ei olisi väkivaltaa, sanallista pahoinpitelyä ja suoranainen henkinen raiskaus.
Onko Helmis sinun mielestäsi olemassa oikeutettua pahoinpitelyä tai ymmärrettävää raiskausta?Helmis kirjoitti:... Jos jätän sinun väitteesi vastaamatta, se voidaan tulkita syyllisyyden myöntämiseksi, mitä minulla ei ole mitään aikomusta tehdä. En myönnä mitään sellaista, mitä sisämmässäni pidän totuudenvastaisena...
On tullut varsin selväksi, että sinä jatkat Lumpparin "PAINUKAA VITTUUN!" -huutamisen puolustelua sekä väittämistä, että hän muka olisi sanojaan pahoitellut.
Todellisuudessa Lumppari ei ole kertaakaan pahoitellut mitään vaan on päinvastoin kertonut, ettei kadu sanojaan.
Koska "PAINUKAA VITTUUN!" -huutaminen on sen luokan törkeys, että se on verrattavissa henkiseen pahoinpitelyyn, ei tuossa asiassa ole olemassa mitään "ei-kenenkään-maata" -jonne voisi kukaan vetäytyä väittäen, ettei asia kosketa lainkaan. "PAINUKAA VITTUUN!" -huutaminen on asia jota ei kenenkään pidä puolustella - ja jos puolustelee, niin silloin antaa tuollaiselle tukensa -> ja osallistuu siis asiaan itsekin.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa