Helun palstalta 3

Re: Helun palstalta 3

ViestiKirjoittaja Helmis » 22.04.2011 17:24

Sait tahtosi läpi. Enempää ei irtoa.
Helmis

Re: Metro 21.4.2011

ViestiKirjoittaja tasha » 22.04.2011 17:27

Kyllästynyt kirjoitti:
Gyver kirjoitti:Hys! Annetaan niiden papukaijoida, eivätpähän räksytä sitten muuta.

Mitä tarkoitat?
Sinä Gyver olet valittamassa ja väittämässä milloin mitäkin monessa ketjussa. Mitään perusteita tai täsmennyksiä et noille irtoheitoillesi ole vielä tähän mennessä antanut.
Toivottavasti nyt sellaisen saamme.

Niiden hauskuus ja älykkyys kärsisi siitä. Fiksummat ymmärtävät ne ilman rautalangasta vääntämistäkin.
tasha

Re: Metro 21.4.2011

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.04.2011 17:34

tasha kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Gyver kirjoitti:Hys! Annetaan niiden papukaijoida, eivätpähän räksytä sitten muuta.

Mitä tarkoitat?
Sinä Gyver olet valittamassa ja väittämässä milloin mitäkin monessa ketjussa. Mitään perusteita tai täsmennyksiä et noille irtoheitoillesi ole vielä tähän mennessä antanut.
Toivottavasti nyt sellaisen saamme.

Niiden hauskuus ja älykkyys kärsisi siitä. Fiksummat ymmärtävät ne ilman rautalangasta vääntämistäkin.

Jaaha. Erittäin fiksuna itseään pitävä ei vieläkään osoita ymmärrystä sen suhteen,
että mitä :lol: kummaa likaisten perseiden pyyhkimis -viesteissä voisi olla.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.04.2011 17:47

Mutta Helmishän totesi toimineensa aktuaalin heikkomielisyyden vallassa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmis » 22.04.2011 19:02

Sinulle, Kyllästynyt, kelpaa vain täsmälleen sinun mielesi mukainen viestintä.
En pysty sinun tulkintaasi muuttamaan, koska en suostu ottamaan sinulta
sanoja suuhuni.

Olen vastannut rehellisesti. Sinun mielestäsi osallistun kiusaamiseen,
omasta mielestäni en. En pitänyt sitä kiusaamisena silloin enkä pidä nyt. Se oli
minun mielestäni huonosti harkittu, tulistuksissaan kirjoitettu viesti.
Siinä vaiheessa ei tullut edes mieleen, että sinun ajatusmaailmasi olisi niin rajoittunut,
ettet tuollaista ymmärtäisi. Edes selitettynä. Ehkä Lumpparin anteeksipyyntö olisi
auttanut asiaa (rohkenen epäillä). Sittemmin olen ymmärtänyt, että olet luokitellut
sen kiusaamiseksi.

Koska saan vastaukseksi vilpittömässä mielessä kirjoitettuihin viesteihini vain
aggressiivista ryöpytystä, lopetan tähän. Jos suunnittelet tässä vaiheessa käyttäväsi
kivellä päähän ja karkuun -korttia, niin vetoan jo valmiiksi PP:n viestiin, jossa
hän totesi minun vain kertaavan vanhaa. Muuta ei ole tarjolla, joten säästetään
palstatilaa.
Helmis

ViestiKirjoittaja Helmis » 22.04.2011 19:50

Joudun sen verran ottamaan takaisin, että jatkan sittenkin oman mielenmaailmani ronkkimista täällä vielä hetken.
Edellisen viestin kirjoitettuani rupesin miettimään, miksi tosiaankaan en pitänyt enkä pidä Lumpparin purkausta
kiusaamisena ja minä minä sitä sitten pidän. Havaitsin seuraavaa: kiusaamista ei mielestäni ole yksittäinen kertaluonteinen
tapahtuma. Yksi ryöpsähdys ei mielestäni täytä kiusaamisen kriteerejä. Minä luokittelen Lumpparin käytöksen riitelyksi,
riitaan liittyneiksi vuorosanoiksi.

Minä olen taipuvainen riidan tms. siemeniä havaitessani lähinnä rientämään sovittelijaksi. Sitä kai se minun alkuperäinen
"ymmärtämiseni" oli. Yritystä kertoa, ettei tarkoitus ehkä ollut niin paha kuin sanat antoivat ymmärtää. Taisin vain
pahentaa tilannetta. Ja niinhän minulle tuppaa käymään. Saan turpiini, kun menen väliin. Eikä siinä mitään. Olen kenties
huono ihminen tai sitten vain hyväuskoinen hölmö. Tai ehkä molempia.
Helmis

ViestiKirjoittaja tasha » 22.04.2011 20:46

Psykopatologia kirjoitti:
tasha kirjoitti:Jos ei niistä haisevapilluisista huorista olisi jankutettu niin tuskin täällä käyttäisin edes asiatonta kieltä. Nythän minulla ei ole mitään hävittävää ja satunnaiselle lukijalle (paksupäinen Riidankylväjä näin esimerkkinä) on aika sama juttu puhuinko haisevapilluisista huorista 2003 vai paskaisista perseistä 2011 - olen jo edellämainitusta riittävästi leimattu ja profiloitu.

Mistä on päätelty että pidän itseäni täysijauhoisena? Kuinka moni vajaajauhoinen pitää itse itseään vajaajauhoisena?

Ja lässyn lässyn. Ainakin minulle on selvää, että pidät itseäsi foorumin fiksuimpiin kuuluvina. :lol:

Minusta täysijauhoinen tarkoittaa "järjissään, realiteeteissa, ei-psykoosissa" eikä "normaalijärkinen, älykäs". Googletus vahvistaisi tätä kuvaa
tasha

ViestiKirjoittaja tasha » 22.04.2011 20:57

aussi kirjoitti:Miten ihmeessä sinä Kyllästynyt olet saanut koko asian (lumpparin möläytyksen ) jotenkin käännettyä niinpäin, että Helmis joutuu aina olemaan puolustuskannalla ja selittelemään, niinkuin hän olisi johonkin syyllistynyt.Mua oksettaa taas tuo sun älyttömyys.

Joo, se on oksettavaa. Tekis mieli itsekin huutaa peevee...
tasha

ViestiKirjoittaja Helmis » 22.04.2011 20:58

Kiitos, kis! Turhaa taitaa olla, mutta arvostan yritystäsi.
Helmis

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.04.2011 21:09

tasha kirjoitti:
aussi kirjoitti:Miten ihmeessä sinä Kyllästynyt olet saanut koko asian (lumpparin möläytyksen ) jotenkin käännettyä niinpäin, että Helmis joutuu aina olemaan puolustuskannalla ja selittelemään, niinkuin hän olisi johonkin syyllistynyt.Mua oksettaa taas tuo sun älyttömyys.

Ihmettelen tashan intoa muiden kritisoimisessa, kun on itsellä tällainen tausta ilman anteeksipyyntöjä:
Tracy kirjoitti:
HAISTA PASKA JA NUOLE MODESI PASKAISTA PERSETTÄ! TÄMÄHÄN ON SOPIVAA DIALOGIA TÄLLÄ PALSTALLA!!!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tasha » 22.04.2011 21:12

Kyllästynyt kirjoitti:
tasha kirjoitti:Minusta täysijauhoinen tarkoittaa "järjissään, realiteeteissa, ei-psykoosissa" eikä "normaalijärkinen, älykäs". Googletus vahvistaisi tätä kuvaa

Kukaan täysijauhoinen (sinun omalla määrittelylläsikään) ei kuvittele, että esim. Mirrin pankkikorttivänkäys olisi verrattavissa sinun kirjoittamiisi "haisevapilluinen/löysäpilluinen huora" tai "Haistakaa paska" -solvausviesteihisi.

Toin esille että ilman minuakin kinaisit siitä sillä minä en mitenkään aiheuttanut sitä kinaa tai edes osallistunut. Ts. yrityksesi laittaa kaikki foorumien vastakkainasettelut minun vioikseni epäonnistui kurjasti - olet riitaisa niissäkin asioissa joissa en ole osallinen.
tasha

ViestiKirjoittaja tasha » 22.04.2011 21:15

tasha kirjoitti:

Ihmettelen tashan intoa muiden krisoimisessa, kun on itsellä tällainen tausta ilman anteeksipyyntöjä:
Tracy kirjoitti:
HAISTA PASKA JA NUOLE MODESI PASKAISTA PERSETTÄ! TÄMÄHÄN ON SOPIVAA DIALOGIA TÄLLÄ PALSTALLA!!!

Niin, nyt muistan... tuohan oli siitä kun sallit Yasulle rumasanaisen nettikiusaamisen täällä.
tasha

ViestiKirjoittaja Helmis » 22.04.2011 21:15

Kyllästynyt, en suinkaan. Kiitin kis'iä siitä, että hän - koska on aivan oikein ymmärtänyt, mitä olen tässä yrittänyt sanoa - yrittää puolustaa minua.
En usko, että hänen yrityksensä sen paremmin kuin omatkaan yritykseni puolustautua kantavat hedelmää.
Helmis

ViestiKirjoittaja tasha » 22.04.2011 21:17

Mitä Janne minusta sanoi/kirjoitti?
tasha

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.04.2011 21:27

tasha kirjoitti:
tasha kirjoitti:

Ihmettelen tashan intoa muiden krisoimisessa, kun on itsellä tällainen tausta ilman anteeksipyyntöjä:
Tracy kirjoitti:

Niin, nyt muistan... tuohan oli siitä kun sallit Yasulle rumasanaisen nettikiusaamisen täällä.

Se oli ennakomoderointiin joutumisesi jälkeen.

Olet hyvin huonotapainen itse, ja ihmettelen intoasi kritisoia muita.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tasha » 22.04.2011 21:29

Jouduin aiheetta ennakkomoderointiin (silloinkin!). Johtoasemassa olevien kannattaa kehittää kritiikinsietokykyä itsessään.
tasha

Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.04.2011 21:49

tasha kirjoitti:Jouduin aiheetta ennakkomoderointiin (silloinkin!). Johtoasemassa olevien kannattaa kehittää kritiikinsietokykyä itsessään.

Kyllästynyt!
tashalle 1 vrk lisää ennakkomoderointia aiemman sovitun lisäksi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmis » 22.04.2011 22:29

Kyllästynyt kirjoitti:
Helmis kirjoitti:Kyllästynyt, en suinkaan. Kiitin kis'iä siitä, että hän - koska on aivan oikein ymmärtänyt, mitä olen tässä yrittänyt sanoa - yrittää puolustaa minua.
En usko, että hänen yrityksensä sen paremmin kuin omatkaan yritykseni puolustautua kantavat hedelmää.

Puolustautua miltä?
Sinä puolustat Lumpparin tekoa - ja niin tehden osallistut siihen itsekin. Mitä puolusteltavaa sinä vielä löydät?

Puolustautua sinun syytöksiltäsi. Tosin minut on jo aikoja sitten ilman oikeudenkäyntiä tuomittu, joten turhaahan tämä on.
Helmis

ViestiKirjoittaja Helmis » 22.04.2011 22:37

Kyllästynyt kirjoitti:
Helmis kirjoitti:Puolustautua sinun syytöksiltäsi. Tosin minut on jo aikoja sitten ilman oikeudenkäyntiä tuomittu, joten turhaahan tämä on.

Mitä epäselvää asiassa sinun mielestäsi on; sinä Helmis edelleenkin puolustelet Lumpparin "PAINUKAA VITTUUN!" -huutamista ja niin tehden vähättelet kiusaamista - ja niin tehden osallistut siihen itsekin (vaikkakin passiivisesti).

Ei sinun tuomiossasi mitään epäselvää olekaan. Olen vain eri mieltä siitä. Se ei ole minun maailmankuvani mukainen.
Jos jätän sinun väitteesi vastaamatta, se voidaan tulkita syyllisyyden myöntämiseksi, mitä minulla ei ole mitään
aikomusta tehdä. En myönnä mitään sellaista, mitä sisämmässäni pidän totuudenvastaisena.

ps. Olen jo tarjonnut vaihtoehtoa, että sopisimme siitä, että olemme eri mieltä, mutta se ei sinulle käy, joten
jatketaan, vaikka maailman tappiin.
Helmis

ViestiKirjoittaja Helmis » 22.04.2011 23:07

Kyllästynyt kirjoitti:
Helmis kirjoitti:Ei sinun tuomiossasi mitään epäselvää olekaan...

En ole tuomari, mutta en näe mitään syytä millä "PAINUKAA VITTUUN!" -huutaminen olisi puolusteltavissa - tai miksi se ei olisi väkivaltaa, sanallista pahoinpitelyä ja suoranainen henkinen raiskaus.
Onko Helmis sinun mielestäsi olemassa oikeutettua pahoinpitelyä tai ymmärrettävää raiskausta?
Helmis kirjoitti:... Jos jätän sinun väitteesi vastaamatta, se voidaan tulkita syyllisyyden myöntämiseksi, mitä minulla ei ole mitään aikomusta tehdä. En myönnä mitään sellaista, mitä sisämmässäni pidän totuudenvastaisena...

On tullut varsin selväksi, että sinä jatkat Lumpparin "PAINUKAA VITTUUN!" -huutamisen puolustelua sekä väittämistä, että hän muka olisi sanojaan pahoitellut.
Todellisuudessa Lumppari ei ole kertaakaan pahoitellut mitään vaan on päinvastoin kertonut, ettei kadu sanojaan.

Koska "PAINUKAA VITTUUN!" -huutaminen on sen luokan törkeys, että se on verrattavissa henkiseen pahoinpitelyyn, ei tuossa asiassa ole olemassa mitään "ei-kenenkään-maata" -jonne voisi kukaan vetäytyä väittäen, ettei asia kosketa lainkaan. "PAINUKAA VITTUUN!" -huutaminen on asia jota ei kenenkään pidä puolustella - ja jos puolustelee, niin silloin antaa tuollaiselle tukensa -> ja osallistuu siis asiaan itsekin.

Sinä se jaksat jankuttaa. En vastaa enää kysymyksiisi; olen niihin kaikkiin jo jossakin vaiheessa vastannut.
Tulkitse sinä asiat niin, kuin haluat. Niin teen minäkin. Tai jos en niin kuin haluan, niin ainakin omatuntoni mukaisesti.
Minä en ole kiusannut sinua enkä ole osallistunut sinun kiusaamiseesi.
Helmis

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista