Obelixista / kirjoittajien ristiidoista ym.

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Obelixista / kirjoittajien ristiidoista

ViestiKirjoittaja lappalainen » 11.01.2013 20:29

Kyllästynyt kirjoitti:Tuomittuna henkipattona anon, että joku teistä jolla on nimimerkki myös Tukiasema.org -palstalla, pyytäisi siellä VQP:n vastinetta asiaan.

Miksi olet näin dramaattinen. Olethan tänne lainaillut Tukiaseman päiväkirjojen kirjoituksia vaikka niitä pääsee lukemaan vain sinne kirjautuneena.
lappalainen

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.01.2013 20:31

Mutta eihän Reinikainen ole koskaan ollut Yhdysvaltain presidentti;
Oblelix sen sijaan on ollut. Asia on aivan selvä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Tris » 11.01.2013 20:32

Ei halua paljastaa lurkki-nikkiään...
Tris

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 11.01.2013 20:38

Helmenkalastaja kirjoitti:
Tris kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:Olen. Totta kai.

Väität siis että Vasso valehtelee viestissään? Kuka on se tukarille kirjoittava johon hän viittaa ja kertoo tämän olleen silloin läsnä?

En ole varma. Hänhän kyllä väittää, että paikalla oli parikymmentä tukarilaista (aika todenmukainen arvio minunkin mielestäni), joten kyllähän noita todistajia pitäisi löytyä.
Eikä siellä niin kova meteli ollut, etteivätkö kaikki olisi kuulleet toistensa puhetta (ei tarvinnut huulilta lukea).
Mielenkiintoista on kuitenkin, että hän osoittaa nimenomaan vasemmalla puolellaan istuneen henkilön... Olisikohan tämä sellainen henkilö, jonka hän voi luottaa valehtelevan puolestaan "hyvän asian hyväksi"? Tiedän, että hänellä sellaisia luottohenkilöitä on.

Siis olen toki varma siitä, että hän valehtelee. En ole varma siitä, kuka hänen vasemmalla puolellaan istui.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.01.2013 21:15

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:... Tässä vielä erikseen tämä ammattiin, asiantuntemukseen, sekä työpaikkoihin liittyvä luettelo:
psykoterapeutti, psykiatrian erikoislääkäri, Helsingin yliopiston professori, Michiganin yliopistossa työskennellyt psykologian professori

Psykologi ja psykoterapeutti ovat totta, muut tarua.

Mistä tiedät?
Mirri

ViestiKirjoittaja lappalainen » 11.01.2013 21:17

"Psykologi ja psykoterapeutti ovat totta, muut tarua. " Kyllästynyt

Voitko tämän todistaa?
lappalainen

ViestiKirjoittaja lappalainen » 11.01.2013 21:27

eikö se Obelix kirjoitakaan sontaa?
lappalainen

ViestiKirjoittaja lappalainen » 11.01.2013 21:28

Kyllästynyt kirjoitti:
lappalainen kirjoitti:"Psykologi ja psykoterapeutti ovat totta, muut tarua. " Kyllästynyt

Voitko tämän todistaa?

Yhtä helposti ja aukottomasti kuin senkin, että sinulla on Aspergerin oireyhtymä -diagnoosi.

Ei minulla ole sitä kylläkään.
lappalainen

ViestiKirjoittaja lappalainen » 11.01.2013 21:36

Kyllästynyt kirjoitti:Minun mielestäni kyse on koko ajan ollut kyse tuosta sekä siitä, että VQP:n oikeusturvasta. Hänen asemassaan olisin vähintäänkin ärsyyntynyt siitä, että Obelixin kirjoitusten kaltaisen sonnan uskotellaan olevan peräisin häneltä.

Mitä tuo VQP ärsyyntyy, jos kerran Obelixin kirjoituksista huomaa, että se on psykologi ja psykoterapeutti.
lappalainen

ViestiKirjoittaja vladimir1 » 11.01.2013 21:42

Kyllästynyt kirjoitti:
lappalainen kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Minun mielestäni kyse on koko ajan ollut kyse tuosta sekä siitä, että VQP:n oikeusturvasta. Hänen asemassaan olisin vähintäänkin ärsyyntynyt siitä, että Obelixin kirjoitusten kaltaisen sonnan uskotellaan olevan peräisin häneltä.

Mitä tuo VQP ärsyyntyy, jos kerran Obelixin kirjoituksista huomaa, että se on psykologi ja psykoterapeutti.

Ei psykologin koulutus tai psykoterapeutin ammatti tarkoita sitä, etteikö voisi myös ääliö.

Onko kokemuksia???
vladimir1

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.01.2013 21:46

20.44
Aiemmin Helmenkalastaja esitti perusteluna - tyylin yms. sijaan
- responssin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja lappalainen » 11.01.2013 21:47

Kyllästynyt kirjoitti:
lappalainen kirjoitti:

Ei psykologin koulutus tai psykoterapeutin ammatti tarkoita sitä, etteikö voisi myös ääliö.

Minusta sinäkin Kyllästynyt olet ääliö.
lappalainen

ViestiKirjoittaja lappalainen » 11.01.2013 21:50

Kerrankin olemme samaa mieltä.
lappalainen

ViestiKirjoittaja Tris » 11.01.2013 22:06

Miksei siirryttäisi puhumaan vaikka minusta noin vaihteeksi kun Obelix on jo pystyynnussittu tapaus?
Tris

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.01.2013 22:40

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:... Tässä vielä erikseen tämä ammattiin, asiantuntemukseen, sekä työpaikkoihin liittyvä luettelo:
psykoterapeutti, psykiatrian erikoislääkäri, Helsingin yliopiston professori, Michiganin yliopistossa työskennellyt psykologian professori

Psykologi ja psykoterapeutti ovat totta, muut tarua.

Mistä tiedät?

Koska hänen kirjoituksistaan voi päätellä hänen olevan alan ammattilainen ja koska hän on tuon itse useita kertonut ilmoittanut.

Sinä ilmeisesti tahtoisit minun vakuuttuvan ja uskovan asian olevan niin kuin sinä sanot sen olevan. Mutta mistä ihmeestä minä voin tietää hänen olevan psykologi ja psykoterapeutti - ettei sittenkin olisi psykiatrian erikoislääkäri ja Helsingin yliopiston professori? Mikä osoittaa hänen olevan juuri sitä mitä sinä sanot hänen olevan? Nämä 'ilmoitukset' eivät vakuuta minua - sattuneista syistä. Eivät, vaikka minäkin olen nähnyt hänen 'ilmoittavan' olevansa Michiganin yliopistossa työskennellyt psykologian professori.

Kyllästynyt, kyllä niin on, ettet saanut minua vakuuttumaan.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.01.2013 22:52

Juuri vakuuttelit minulle, että Obelixin kirjoitukset kertovat hänen akateemisesta oppineisuudestaan ja psykologian sekä psykoterapian asiantuntijuudestaan!
Pitäisikö minun etsiskellä niitä sinun mielestäsi vakuuttavia kirjoituksia sontana pitämäsi aineiston keskeltä, vai voisitko sinä tonkia niitä tänne näytille?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kuutar » 11.01.2013 23:02

Mirri kirjoitti:

Juuri vakuuttelit minulle, että Obelixin kirjoitukset kertovat hänen akateemisesta oppineisuudestaan ja psykologian sekä psykoterapian asiantuntijuudestaan!
Pitäisikö minun etsiskellä niitä sinun mielestäsi vakuuttavia kirjoituksia sontana pitämäsi aineiston keskeltä, vai voisitko sinä tonkia niitä tänne näytille?

Minusta hänen asialliset kirjoituksetkaan eivät ole olleet asiantuntevia, muistan esim. jonkun tekstin mitä hän väitti neuroottisuudesta, joka oli minun maallikonkin tiedoilla vanhentunutta tietoa. Enkä tarkoita omasta mielestäni, vaan että tiesin sen olevan psykiatrian nykyisen mainstream -tiedon mukaan sitä. Koen pärjääväni tietämykselläni oikein hyvin samalla tasolla Obelixin kanssa, keskimäärin hän on tälle palstalle kirjoittanut ne tasottomimmat jutut yhdessä Riidankylväjän kanssa.
Viimeksi muokannut Kuutar päivämäärä 11.01.2013 23:07, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuutar

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.01.2013 23:07

22.07
Ainakaan Yhdysvaltain presidentti ei Vasso Reinikainen varmaankaan ole koskaan ollut.
Tämä listahan ei sitä pitävästi todista, mutta vahvaa evidenssiä siitä kuitenkin voi
saada puoleen tahi toiseen. - En kuitenkaan itse rupea seuraamaan mahdollisia lanka-
johtoja.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Y ... eist%C3%A4
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kuutar » 11.01.2013 23:09

Obelix kirjoitti:Kiitos Kyllästynyt, parempaa tasa arvoa naisille, mustille ja homoille!

Voisitko Obelix tavata Kyllästyneen livenä?
Hän voisi sitten jälkikäteen kertoa, millaisen herran tapasi, ja muut voivat kertoa, onko hän Vasso.

Vaihtoehtoisesti, voisitko tavata Kyllästyneen livenä samalla kertaa yhdessä Vasson kanssa?
Samaan tapaamiseen voisi vielä tulla Reinikainen, vai mitä?
Kuutar

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.01.2013 23:12

Kuutar kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Minusta hänen asialliset kirjoituksetkaan eivät ole olleet asiantuntevia, muistan esim. jonkun tekstin mitä hän väitti neuroottisuudesta, joka oli minun maallikonkin tiedoilla vanhentunutta tietoa. Enkä tarkoita omasta mielestäni, vaan että tiesin sen olevan psykiatrian nykyisen mainstream -tiedon mukaan sitä. Koen pärjääväni tietämykselläni oikein hyvin samalla tasolla Obelixin kanssa, keskimäärin hän on tälle palstalle kirjoittanut ne tasottomimmat jutut yhdessä Riidankylväjän kanssa.

PP: Mikä on muokkauksen syy?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko