Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Olen. Totta kai.
Mikä sinun mielestäsi on selitys sille, että VQP on itse kiistänyt tuollaista sanoneensa?
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Olen. Totta kai.
Mikä sinun mielestäsi on selitys sille, että VQP on itse kiistänyt tuollaista sanoneensa?
Selitys on ilmeinen: hän puhuu muunneltua totuutta.
Varmuuden vuoksi selkokielellä:
Sinä Helmenkalastaja väität VQP:n valehtelevan sanoessaan, ettei hän ole Psykopatologiaa tavannut.
Kyllästynyt kirjoitti:Ja tarkoitatko myös, että VQP valehtee siitäkin, ettei hän ole Tukiasema-tapaamisessa kertonut tuollaisesta tapaamisesta.
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:... En suinkaan. Enhän minä tiedä, ovatko he tavanneet, kun en ole ollut läsnä (jos olisi jokin sellainen tilanne ollut, jossa olisi voinut olla läsnä).Kyllästynyt kirjoitti:Ja tarkoitatko myös, että VQP valehtee siitäkin, ettei hän ole Tukiasema-tapaamisessa kertonut tuollaisesta tapaamisesta.
Juuri tuota tarkoitan, en mitään muuta.
Kiitos vastauksestasi.
Jään mielenkiinnolla odottamaan VQP:n ja hänen vieressään istuneen henkilön vastineita väitteeseesi.
Kyllästynyt kirjoitti:Tuomittuna henkipattona anon, että joku teistä jolla on nimimerkki myös Tukiasema.org -palstalla, pyytäisi siellä VQP:n vastinetta asiaan.
Tris kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Trisin postaamasta "Obelixin" viestistä puuttuu loppuosa.
16:08
(- -)
Tässä vaiheessa en halua vielä lähteä arvailemaan, onko Obelixin ja VQP:n nimimerkkien takana yksi ja sama henkilö vai ei. Veikkaan kuitenkin, että arvaukseni olisi jälleen vähintään yhtä oikea kuin nimimerkki Helmiksen/Helmenkalastajan.
Viesti jatkui niin, että kun he arvioivat ikiään, voisi Helmis olla jopa oikeassa,
jos hänelle (VQP:lle) olisi sattunut niin, että hän olisi erehtynyt omasta iästään.
Lue kolmanneksi vika kappale - siinä se on
Psykopatologia kirjoitti:Tässä jää nyt kysymykseksi Vasson ammatti (Tris?).
Helmenkalastaja kirjoitti:Olen. Totta kai.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Painavana kai sitäkin pidät, että kyseinen henkilö on ilmoittanut olevansa psykoterapeutti, psykiatrian erikoislääkäri, Helsingin yliopiston professori, Michiganin yliopistossa työskennellyt psykologian professori...
En tietääkseni/ymmärtääkseni väittänyt tai edes ehdottanut, että kaikkeen Obelixin huulenheittoon olisi syytä uskoa.
psykoterapeutti, psykiatrian erikoislääkäri, Helsingin yliopiston professori, Michiganin yliopistossa työskennellyt psykologian professori
sinä yhdessä Mirrin ja lappalaisen kanssa olette esittäneet sellaisia omia oletuksianne jotka indikoivat sitä, että minä olisin niin arvostelukyvytön, etten kykene erottamaan kahden eri henkilön kirjoitustyyleja tai -tapoja toisistaan.

Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Tuomittuna henkipattona anon, että joku teistä jolla on nimimerkki myös Tukiasema.org -palstalla, pyytäisi siellä VQP:n vastinetta asiaan.
En tiedä, miksi sitä kärtät. Siinäkin on vain hänen sanansa minun sanaani vastassa. Minä uskon omaan sanaani, sinä hänen, joten ei hänen vastineensa - vieläkään - muuttaisi minun käsitystäni. Olen pahoillani sinun puolestasi, joka tunnut tästä kärsivän.
Siksi, että sinä yhdessä Mirrin ja lappalaisen kanssa olette esittäneet sellaisia omia oletuksianne jotka indikoivat sitä, että minä olisin niin arvostelukyvytön, etten kykene erottamaan kahden eri henkilön kirjoitustyyleja tai -tapoja toisistaan.
Tris kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Olen. Totta kai.
Väität siis että Vasso valehtelee viestissään? Kuka on se tukarille kirjoittava johon hän viittaa ja kertoo tämän olleen silloin läsnä?
Kyllästynyt kirjoitti:Tuomittuna henkipattona anon, että joku teistä jolla on nimimerkki myös Tukiasema.org -palstalla, pyytäisi siellä VQP:n vastinetta asiaan.
Helmenkalastaja kirjoitti:Tris kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Olen. Totta kai.
Väität siis että Vasso valehtelee viestissään? Kuka on se tukarille kirjoittava johon hän viittaa ja kertoo tämän olleen silloin läsnä?
En ole varma. Hänhän kyllä väittää, että paikalla oli parikymmentä tukarilaista (aika todenmukainen arvio minunkin mielestäni), joten kyllähän noita todistajia pitäisi löytyä.
Eikä siellä niin kova meteli ollut, etteivätkö kaikki olisi kuulleet toistensa puhetta (ei tarvinnut huulilta lukea).
Mielenkiintoista on kuitenkin, että hän osoittaa nimenomaan vasemmalla puolellaan istuneen henkilön... Olisikohan tämä sellainen henkilö, jonka hän voi luottaa valehtelevan puolestaan "hyvän asian hyväksi"? Tiedän, että hänellä sellaisia luottohenkilöitä on.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:... Tässä vielä erikseen tämä ammattiin, asiantuntemukseen, sekä työpaikkoihin liittyvä luettelo:
psykoterapeutti, psykiatrian erikoislääkäri, Helsingin yliopiston professori, Michiganin yliopistossa työskennellyt psykologian professori
Psykologi ja psykoterapeutti ovat totta, muut tarua.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa