Palaan vielä löytämääni ketjuun; sen verran oudoksi asia meni Kyllästyneen väittäessä olleensa ketjun kohteena.
Ketjun aloittaja kirjoittaa näin:
En ole koskaan ketään niin inhonnut kuin tuota yhtä jankutusautomaattia tuolla helun foorumilla.
Kyllästynyt, muistisi on pettänyt pahemman kerran kuvitellessasi, että aloitusviestissä viitataan sinuun. Ethän sinä ollut
tuo yksi jankutusautomaatti tuolla helun foorumilla, vaan olit läsnä 'Kontun' foorumilla ja tapio.p:n aloittamassa ketjussa. Et vittuillut aloittajalle, vaan tiesit ilmeisen hyvin keneen
tuolla helun foorumilla aloitusviestissä viitattiin.
Niinpä minulla heräsi uusia kysymyksiä, johon odotan vastaustasi.
Mistä 'tuosta ajojahdista ajokoirineen' puhut viestissäsi?Ymmärrän hyvin tunteesi (siitä huolimatta että minua on usein syytetty jankuttamisesta).
Tuo ajojahti alkoi jo varsinaisella Tukiasemalla jossa nähtiin sekin ihme, että niin kissa- kuin sorkkaeläimetkin käyvät ajokoirista jos vain itse niin haluavat.
http://tukari2.findtalk.biz/t59-voi-helevetin-helvettiTuo yksi jankutusautomaatti tuolla helun foorumilla (ja/tai 'ajokoira') ja
tuo ajojahti liittyvät jollakin tavoin toisiinsa. Kertoisitko kyseiseen ketjuun osallistuneena ja hyvämuistisena nettifoorumien seuraajana, että miten?
Minulla on jo hatara aavistus ja muistikuva mihin löytämäni ketju liittyy, mutta haluan kuulla sinun selityksesi, koska olet niin vakuuttunut siitä, että ketju liittyy sinuun ja että sinä olit aloitusviestin (hilpeyttä herättävän) nimittelyn kohteena.