Mirri kirjoitti:Netissä sellainen 'tarkistaminen' voi olla vaikeaa; menee herkästi juupas-eipäs -kinasteluksi.
Mirri kirjoitti:Ja vielä: onko kuinkakin järkevää lähteä omasta persoonastaan nettikeskusteluun ventovieraiden ihmisten kanssa?
...
Mirri kirjoitti:Netissä sellainen 'tarkistaminen' voi olla vaikeaa; menee herkästi juupas-eipäs -kinasteluksi.
Ja vielä: onko kuinkakin järkevää lähteä omasta persoonastaan nettikeskusteluun ventovieraiden ihmisten kanssa? Eihän netissä edes pitäisi mennä henkilökohtaisuuksiin niin, että kanssakirjoittajista sanottaisiin jotakin. Niitä sanomisia tuskin voidaan täysin välttää, möläytyksiä ja vaikka mitä sammakoita itse kukin päästelee keskustelujen tiimellyksessä, mutta kohteiden on ihan järkevää olla provosoitumatta niin, että alkaisivat ruotia itseään nettifoorumilla ja 'tarkistella' tuiki tuntemattomien ihmisten heistä esittämien väitteiden paikkansapitävyyksiä.
Psykopatologia kirjoitti:Mirri kirjoitti:Netissä sellainen 'tarkistaminen' voi olla vaikeaa; menee herkästi juupas-eipäs -kinasteluksi.
Ja vielä: onko kuinkakin järkevää lähteä omasta persoonastaan nettikeskusteluun ventovieraiden ihmisten kanssa? Eihän netissä edes pitäisi mennä henkilökohtaisuuksiin niin, että kanssakirjoittajista sanottaisiin jotakin. Niitä sanomisia tuskin voidaan täysin välttää, möläytyksiä ja vaikka mitä sammakoita itse kukin päästelee keskustelujen tiimellyksessä, mutta kohteiden on ihan järkevää olla provosoitumatta niin, että alkaisivat ruotia itseään nettifoorumilla ja 'tarkistella' tuiki tuntemattomien ihmisten heistä esittämien väitteiden paikkansapitävyyksiä.
Vaikutelmani on kohdallasi kuitenkin valikoivuus.

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Psykopatologia, miksi minun pitäisi vakuuttaa sinut jostakin, ja onko paheksumisillasi suurikin merkitys?
Edelleen olen sitä mieltä, että Kyllästyneen häiriintyneisyys on nähtävissä hänen kirjoituksistaan; ei tämä mielipiteeni muutu miksikään vaikka miten kommentoisin sitä...
Taas uusi esimerkki tekopyhästä käytöksestäsi; moralisoit ja kritisoit muita kirjoittajia siitä mitä itse teet toistuvasti.

Psykopatologia kirjoitti:Kyseessä on iskunomainen lausuma mala fide, ei neutraali toteamus.
Toisin sanoen lausuma halusi sanoa, että Kyllästyneellä viiraa siinä
määrin, että hänen sanomisiaan ei tarvitse ottaa todesta.
Jos minä en ole vakuuttunut, niin luultavasti eivät muutkaan.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Voi voi.
Tuo on juuri sitä mitä tarkoitin; keskustelukulttuuria rapauttavaa huonoa ja omahyväistä käytöstä.
Taas uusi esimerkki tekopyhästä käytöksestäsi; moralisoit ja kritisoit muita kirjoittajia siitä mitä itse teet toistuvasti.

Psykopatologia kirjoitti:Minusta Mirri vastaa jatkuvasti väärin. Kuittaustaa ei tullut esimerkiksi
suppea vs. laajempi-määritelmä -lausumaani, mutta sitten tulee näitä
turhia.

Psykopatologia kirjoitti:Kuittauksesi oli kysymys, että mitä tuo tarkoittaa.
Kuitenkin ko. laaja vs. suppea oli tullut jo vahvasti esiin
aiemmassa synnytystrauma-keskustelussa.

Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kahvi kirjoitti:c) pyrkivät kiinnittämään huomion muuhun kuin minuun.
Tuo kuulostaa järkevältä pyrkimykseltä. Miksi julkisella keskustelufoorumilla huomion pitäisi kiinnittyä sinuun tai keneenkään nettikirjoittajaan? ...
Esimerkiksi sen takia, että kirjoittaja on esittänyt perättömiä väitteitä eikä suostu asiasta keskustelemaan vaan väistelee ja puhuu puutaheinää asia vierestä.
Tuollainen "keskustelu" on omiaan vain ärsyttämään ja loukkaa valheellisista ja perättömistä väitteistä kärsinyttä osapuolta.
Vastaatko Kyllästynyt tässä Mirrille, minulle vai molemmille?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Vastaatko Kyllästynyt tässä Mirrille, minulle vai molemmille?
Sekä että + yleisesti kaikille.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Kysyin tuota siksi, että hämmennyin. Nimittäin en tunnista itsessäni ao viestissä mainittuja piirteitä: perättömien väitteiden esittämistä, kieltäytyminen asiasta keskustelemisesta, väistelevästä keskustelutyylistä ja puutaheinää puhumisesta asian vierestä...
Väitit, ettet muka ole kaksinaismoralisti tai tekopyhä.
Kyselet "Mitä sitten?" -typeryyksiä vaikka asian pitäisi olla sinullekin selvinnyt jo ajat sitten.
Vaahtoat jostakin määrittelemättömästä "yltiöfeminismistä" palstalla, muttet suostu kertomaan, miten tai missä tuota "yltiöfeminismi" esiintyy.
Psykopatologia kirjoitti:No täällä ei yltiöfeminismiä esiinny.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa