Tällä foorumilla hyväksytään rajaton julmuus ja vittuilu toista kirjoittajaa kohtaan, kunhan se vain on tarpeeksi kieroa ja taitavaa niin, ettei se riko sääntöjä - eikä loukkaa Kyllästynyttä.Psykopatologia kirjoitti:Mutta eihän millään foorumilla (tai kaupassa tai kadulla ta töissä hyväksytä moderaattorille (ym.) lausumaa:
"Painu vittuun saatanan psykopaatti"
Tristan ja kusi voivat vapaasti koettaa moista muilla foorumeilla, niin nähdään, mitä tapahtuu.
tris009 kirjoitti:Asiaan on tultava joku muutos - ei ole oikein että blogieni sisältöä otetaan tänne reviteltäväksi loukkaustarkoituksessa!
Ahaa...?Psykopatologia kirjoitti:Mirri:
Ja kuseksikin näköjään saa nimitellä, kunhan nimittelijänä on itse ylläpitäjä.
Ei se ylläpitäjään liity vaan siihen, että kis ei loukkaannu moisesta.
tris009 kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kyllä kai Kyllästynytkin hyväksyy loukkaantumisen tunteen ilmaisun mutta ei sitä, jos hänen väitetään sanoneen tai tehneen sellaista,
jota hän ei ehkä ole tehnyt. Ainakin osa Kyllästyneen kaaliin laitetusta on epätarkkaa tai harhaa; ts. ao. on itse keksinyt asian omassa
päässään.
Lopeta K:n perseen pyyhkiminen; iso nainen osaa jo itse.
Minusta tuo on moderaattorin provosoiva, loukkaava, subjektiivinen, ja hyökkäävä käsitys yksittäisestä kirjoittajasta - ei mitään muuta. Mutta minun tietysti pitäisi pystyä Kyllästyneelle perustelemaan näkemykseni järkevästi ja juurtajaksain; muuten ei ole mitään merkitystä sillä, että väitän Kyllästyneen loukkaavan tuossa toistaa kirjoittajaa tosi rankasti ja tuomittavasti.Luulisi sen oletetun älyn näkyvän edes joskus tai jossain, mutta kun ei näy.
Vuodesta toiseen vain kerjäät huomiota häiriköimällä sekä solvaamalla, kiusaamalla ja rääkkäämällä muita kirjoittajia - etenkin jos vähänkin näyttää siltä, ettet sinä ole jokaisen keskustelun keskipiste. Lusmuilet yhteiskunnan tukia väärin perustein nostaen ja valitat kuinka kamalan kiire sinulla on kun pitää ehtiä runopiiriin ja kirjallisuuskerhoon - ja sitten vielä kehtaat väittää että sinulla on oikeus solvata ja kiusata (mm.) sellaisia ihmisiä kuin minä.
Laiska sinä varmastikin olet, mutta minkäänlaista erityistä kyvykkyyttä en ole vuosien kuluessa sinun toilailuissasi nähnyt tai löytänyt.
Kyllästynyt jäisi netissä varjoon ja katoaisi olemattomiin, jos lopettaisi myllynsä (paskageneraattorinsa?) pyörittämisen haisevapilluisine huorineen - kaamea uhkakuva...Sinä sen sijaan olet jo vuosia sitten solvannut minua niin psykopaatiksi kuin haisevapilluiseksi huoraksikin - muista solvauksista puhumattakaan.
Gyver kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Sitoutuminen tapahtui noin kuukauden päästä siitä, kun astuin Tuliasema.nettiin.
Kerro nyt meille muillekin mitä tuolloin tapahtui?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa