Nettiriitelystä Tukari2:lla

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Nettiriitelystä Tukari2:lla

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.01.2011 19:53

Psykopatologia kirjoitti:Mirri:
Ja kuseksikin näköjään saa nimitellä, kunhan nimittelijänä on itse ylläpitäjä.

Ei se ylläpitäjään liity vaan siihen, että kis ei loukkaannu moisesta.
Ahaa...?

Täällä onkin kohteesta riippuvaista mikä on sallittua ja mikä ei - kanssakirjoittajaa saa sanoa kuseksi, jos tämä ei ilmaise loukkaantuneisuutta. Kyllästynyt taas loukkaantuu herkästi, joten Kyllästyneen kohdalla kirjoittajien on syytä olla tarkkana sanomisissaan, jottei tulisi bannia.

Toisaalta Kyllästyneen ei näköjään tarvitse lopettaa loukkaavaa kirjoitteluaan, vaikka kohde miten ilmaisisi loukkaantuvansa hänen viesteistään. Päinvastoin Kyllästyneellä on 'oikeus' vaatia kohteelta tarkkoja selvityksiä ja perusteluja, jos joku rohkenee sanoa hänen kirjoituksiaan loukkaaviksi; pelkkä loukkaantuneisuuden ilmaisu on yhtä tyhjän kanssa - pitää osata järkevästi ja asiallisesti selittää Kyllästyneelle juurtajaksain loukkaantuneisuudensa tunne ennen kuin kannattaa edes toivoa Kyllästyneen lopettavan loukkaavaa kirjoittelua. Jos loukkaantunut ei osaa, ei sitten mitään loukkaamista ole edes tapahtunut, ja Kyllästynyt voi rauhassa jatkaa lyömistään.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.01.2011 20:06

Kyllä kai Kyllästynytkin hyväksyy loukkaantumisen tunteen ilmaisun mutta ei sitä, jos hänen väitetään sanoneen tai tehneen sellaista,
jota hän ei ehkä ole tehnyt. Ainakin osa Kyllästyneen kaaliin laitetusta on epätarkkaa tai harhaa; ts. ao. on itse keksinyt asian omassa
päässään.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.01.2011 20:54

tris009 kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Kyllä kai Kyllästynytkin hyväksyy loukkaantumisen tunteen ilmaisun mutta ei sitä, jos hänen väitetään sanoneen tai tehneen sellaista,
jota hän ei ehkä ole tehnyt. Ainakin osa Kyllästyneen kaaliin laitetusta on epätarkkaa tai harhaa; ts. ao. on itse keksinyt asian omassa
päässään.

Lopeta K:n perseen pyyhkiminen; iso nainen osaa jo itse.

Siinä Becellin? vuosientakaisessa "otteessa", joka löytyy helposti Googlella ja jonka olisit ollut valmis poistamaan jos se olisi ollut
teknisesti helppoa tai mahdollista.

Haulla "Pertti Luukkonen" löytyy 8:ntena:

Becquerel: Terveysyksityisyydestä
29. maaliskuu 2006 ... Jos puhut minusta (eksyin tänne Tearcandyn vihjeen perusteella) niin Pertti Luukkonen kirjoittaa tukiasemalla omalla nimellään. ...
bcqrl.blogspot.com/.../terveysyksityisyydest.html - Välimuistissa - Samankaltaisia
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.01.2011 22:22

Onko tällainen hyökkäävästi (provosoivati) kanssakirjoittajaan kohdistuva ja henkilökohtaisuuksiin menevä viesti tämän foorumin mittapuiden mukaan asiallinen ja hyväksyttävä:
Luulisi sen oletetun älyn näkyvän edes joskus tai jossain, mutta kun ei näy.
Vuodesta toiseen vain kerjäät huomiota häiriköimällä sekä solvaamalla, kiusaamalla ja rääkkäämällä muita kirjoittajia - etenkin jos vähänkin näyttää siltä, ettet sinä ole jokaisen keskustelun keskipiste. Lusmuilet yhteiskunnan tukia väärin perustein nostaen ja valitat kuinka kamalan kiire sinulla on kun pitää ehtiä runopiiriin ja kirjallisuuskerhoon - ja sitten vielä kehtaat väittää että sinulla on oikeus solvata ja kiusata (mm.) sellaisia ihmisiä kuin minä.

Laiska sinä varmastikin olet, mutta minkäänlaista erityistä kyvykkyyttä en ole vuosien kuluessa sinun toilailuissasi nähnyt tai löytänyt.
Minusta tuo on moderaattorin provosoiva, loukkaava, subjektiivinen, ja hyökkäävä käsitys yksittäisestä kirjoittajasta - ei mitään muuta. Mutta minun tietysti pitäisi pystyä Kyllästyneelle perustelemaan näkemykseni järkevästi ja juurtajaksain; muuten ei ole mitään merkitystä sillä, että väitän Kyllästyneen loukkaavan tuossa toistaa kirjoittajaa tosi rankasti ja tuomittavasti.

Totta kai Kyllästynyt saa tällä palstalla aukoa päätään ja hutkia kanssakirjoittajia parhaaksi katsomallaan tavalla; kunhan tekee sen tarpeeksi kierosti ja ovelasti niin, ettei hänen lyömisistään saada otetta - niin olen ymmärtänyt. Lyömistilanteissa kuitenkin on kaksi, jotka ovat keskipisteinä; lyöty sekä lyöjä. Kyllästynyt lyöjänä on keskipisteenä siinä kuin hänen iskujensa kohteetkin.

Loputtoman jankkaamisen ja (paskan) toistamisen avulla on hyvä mahdollisuus päästä huomion keskipisteeksi:
Sinä sen sijaan olet jo vuosia sitten solvannut minua niin psykopaatiksi kuin haisevapilluiseksi huoraksikin - muista solvauksista puhumattakaan.
Kyllästynyt jäisi netissä varjoon ja katoaisi olemattomiin, jos lopettaisi myllynsä (paskageneraattorinsa?) pyörittämisen haisevapilluisine huorineen - kaamea uhkakuva...
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.01.2011 22:32

Kyllä Mirrin yllä olevassa viestissä asiaa on. Kritiikkiä ei aina tarvitsisi vetää "viimeisen päälle".
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.01.2011 22:38

Minun tarpeitani varten ym. Minä pyysin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.01.2011 22:43

Minkä taakseen laittaa, sen sen edestään löytää - siis vyön.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.01.2011 22:47

Sitoutuminen tapahtui noin kuukauden päästä siitä, kun astuin Tuliasema.nettiin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Gyver » 14.01.2011 22:50

.
Viimeksi muokannut Gyver päivämäärä 22.02.2011 00:09, muokattu yhteensä 1 kerran
Gyver

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.01.2011 23:22

Kyllästynyt, löytyisikö koneeltasi myös (varastamasi?) viestit, joihin olen vastannut noin kuin kerrot minun vastanneen? Saataisiin vähän taustaa asiaan, jonka nyt esitit irrallisena ja ties mihin tarkoitukseen valikoiden. Sekin olisi kiva tietää, että kuka tuossa oli keskustelukumppanina - sinä vai joku muu.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.01.2011 23:40

Gyver kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Sitoutuminen tapahtui noin kuukauden päästä siitä, kun astuin Tuliasema.nettiin.

Kerro nyt meille muillekin mitä tuolloin tapahtui?

Miellyin häneen, kun hän löi minua kuin vierasta sikaa.
Sitten hän huomasi, että olen rehellinen.
Sitten hän ei enää lyönyt minua kuin vierasta sikaa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.01.2011 00:08

Löi sinua pitäessään sinua epärehellisenä, ja lopetti lyömisen alkaessaan uskoa sinun olevan rehellinen.

Ei kuulosta hyvältä. Ei ainakaan, jos lyöminen selitetään ja perustellaan noin. Aivan kuin lyöminen kertoisi kohteen epärehellisyydestä, ja lyömisen lopettaminen olisi merkki siitä, ettei lyöty olekaan epärehellinen.
Mirri

ViestiKirjoittaja Gyver » 15.01.2011 00:32

.
Viimeksi muokannut Gyver päivämäärä 22.02.2011 00:09, muokattu yhteensä 1 kerran
Gyver

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.01.2011 00:36

Kyllä se on totta, vaikkakin on "runollisesti" ilmaistu. Ei siis siikaa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.01.2011 01:18

No kus, mitä sinulle tulee asiasta mieleen?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.01.2011 02:28

Miten niin "noin kuin kerrot minun vastanneen"? Epäiletkö minun väärentäneen sinun viestejäsi?
Vastaat Tristanille.
Kyllästynyt, laita tänne näkyviin Tristanin viestit, joiden vastaukset tässä ketjussa julkaisit. Nehän toki ovat koneellasi siinä kuin minun vastauksenikin.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.01.2011 08:38

Niin, ikään kuin sika kesytti hänet. Vastasin hänelle aina, "(- -) kuten sihteerini jo totesi (- -)".
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.01.2011 09:00

Entä jos Kyllästynyt taisteleekin vuodesta toiseen paikasta auringossa; pelkää menettävänsä paikkansa nettihuomiosi keskipisteenä jollekin toiselle - vaikkapa Trisille?
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.01.2011 12:05

Mirri kirjoitti:Entä jos Kyllästynyt taisteleekin vuodesta toiseen paikasta auringossa; pelkää menettävänsä paikkansa nettihuomiosi keskipisteenä jollekin toiselle - vaikkapa Trisille?

Näin tietysti on kaikilla kaikkialla enemmän tahi vähemmän.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.01.2011 15:33

Kyllästynyt, sinuako taltioimasi ketju koski, vai mikä pani sinut kopioimaan sen koneellesi omiin tarkoitusperiisi? Kerroit minun vastausteni olleen osoitettuja Tristanille, mutta vastaukseni löytyvätkin sinun koneeltasi - ihme juttu. Olisi tosi kiva kuulla moiseen älyttömään kopiointiin jokin järjellinen selitys; mutta mahtaneeko sinulla olla sellaista - kun ei kai ketjussa edes puhuttu sinusta, vaan Tristanista.

Tarkoitusperiä sinulla epäilemättä on ollut minun ja Tristanin välisen menneen keskustelun taltioimiseen, mutta suorastaan pirullisen ilkeitä ja kieroja - olisikohan tuossa totuus.
Minulle taas ei ole mikään pikkuasia se, että joukko ihmisiä kiusaa, solvaa, rääkkää ja herjaa minua tai kertoo täysin perättömiä ja halventavia väitteitä minusta minua vuosikausien ajan.
Kuten kerroit, koneellesi kopsaamassasi ketjussa Tristan oli minun kiukkuni kohteena - et sinä. Taisi koko ketjukin olla Tristanin aloittama aiheena hän, etkä sinä.
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 15.01.2011 15:34, muokattu yhteensä 1 kerran
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko