Dubain raiskauksen uhri vapautettu

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Dubain raiskauksen uhri vapautettu

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.07.2013 15:52

Kahvi kirjoitti:Hyvin taas kierrelty ja kaarreltu - ja saatu näyttämään länsimainen heteromies syylliseltä!

Hieno homma, jos olen ymmärtänyt väärin, eivätkä foorumin herrat ole epäilleet raiskauksen todenperäisyyttä - eivätkä ainakaan kuvan perusteella.
Mirri

Re: Tältä näyttää raiskattu nainen

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.07.2013 15:54

Kahvi kirjoitti:
Beth kirjoitti:Totta kai hänellä oikeus hymyillä, on se paljon että päässyt sieltä kaksinaimoraalisesta maasta pois..

Yksi tuttavani asunut siellä ja kertonut juuri näitä asioita mitä on siellä keskustelussa alla, siksi en rupea omin sanoin enää.
"Dubaissa asuu länsimaisia susipareja avoliitossa, he juovat viinaa hotelleiden baareissa ja yökerhoissa, myös naiset ja elävät ihan normaalisti. Samoin Dubaissa on ehkä enemmän prostituutiota kuin monessa 'vapaassa' länsimaassa ikinä.

Kaikki tuollainen on ok, siellä homman nimi on se että tehdä saa melkein mitä vaan, mutta se ei saa näkyä ulospäin. Dubai on kaksinaismoraalin kehto."

Nyt moni nainen jos joutu siellä raiskatuksi ikinä ei tee ilmoitusta. Tämä on varoitus länsimaalaisille naisille myös. Etteivät työllistäisi poliiseja siellä. Minua niin ärsyttää alla olevassa keskustelussa "maassa maan tavalla", ei arabit koskaan käytäytyy länsimaissa maan tavalla, ne vähät välitä ja niille annetaan periksi kaikessa.

Näin!

Kahvi, tuossako on sinun tahtomasi ja mielesi mukainen tuomitseminen?
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 24.07.2013 15:59

En tunne sharia-lakia, Dubain lakia enkä halua kyseisiin paikkoihin, joissa sharia-lakia noudatetaan, lomillani tai muutoin mennä. En ole käynyt yhdessäkään arabivaltiossa enkä halua niihin matkustaa, en edes Turkkiin, vaikka sinne on monesti minua houkuteltu ilmaisen majoituksen (tuttavani asunto) varjolla.

Psykopatologia esitti, ettei minun ole sopivaa tuoda julki, jos en pidä Kahvista. Kyse oli hänen avatarestaan, joka tuo vastenmielisen mielleyhtymän minulle. Minulle Goucho Marxia esittävä avatar on pelottavia mielleyhtymiä tuova ja siksi vastenmielinen. En harrasta Marxin veljesten elokuvia; olen katsonut joskus kauan sitten, mutta en muista niitä enää.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kahvi » 24.07.2013 16:00

Mirri kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Hyvin taas kierrelty ja kaarreltu - ja saatu näyttämään länsimainen heteromies syylliseltä!

Hieno homma, jos olen ymmärtänyt väärin, eivätkä foorumin herrat ole epäilleet raiskauksen todenperäisyyttä - eivätkä ainakaan kuvan perusteella.

Joo, olit ymmärtänyt väärin.
Kahvi

Re: Tältä näyttää raiskattu nainen

ViestiKirjoittaja Kahvi » 24.07.2013 16:01

Mirri kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Beth kirjoitti:Totta kai hänellä oikeus hymyillä, on se paljon että päässyt sieltä kaksinaimoraalisesta maasta pois..

Yksi tuttavani asunut siellä ja kertonut juuri näitä asioita mitä on siellä keskustelussa alla, siksi en rupea omin sanoin enää.
"Dubaissa asuu länsimaisia susipareja avoliitossa, he juovat viinaa hotelleiden baareissa ja yökerhoissa, myös naiset ja elävät ihan normaalisti. Samoin Dubaissa on ehkä enemmän prostituutiota kuin monessa 'vapaassa' länsimaassa ikinä.

Kaikki tuollainen on ok, siellä homman nimi on se että tehdä saa melkein mitä vaan, mutta se ei saa näkyä ulospäin. Dubai on kaksinaismoraalin kehto."

Nyt moni nainen jos joutu siellä raiskatuksi ikinä ei tee ilmoitusta. Tämä on varoitus länsimaalaisille naisille myös. Etteivät työllistäisi poliiseja siellä. Minua niin ärsyttää alla olevassa keskustelussa "maassa maan tavalla", ei arabit koskaan käytäytyy länsimaissa maan tavalla, ne vähät välitä ja niille annetaan periksi kaikessa.

Näin!

Kahvi, tuossako on sinun tahtomasi ja mielesi mukainen tuomitseminen?

Esimerkiksi.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 24.07.2013 16:04

Hilppa kirjoitti:Kahvin avatar: Groucho Marx
Kuva

Molemmilla samanlainen viiksien muoto ja korostetun tummat paksut kulmakarvat. Selvä mielleyhtymä. Ei voi mitään.

Onko siinä mielestäsi jotain vaarallista, eroottista ja kiihoittavaa?
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.07.2013 16:04

Kahvi kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Mistä tiedät, että olen ymmärtänyt väärin?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kahvi » 24.07.2013 16:04

Hilppa kirjoitti:
Kuva
Khalid Sheikh Mohammed after his capture in 2003
http://en.wikipedia.org/wiki/September_11_attacks

Kahvin avatar: Groucho Marx
Kuva

Molemmilla samanlainen viiksien muoto ja korostetun tummat paksut kulmakarvat. Selvä mielleyhtymä. Ei voi mitään.

Kuvat ei näy ainakaan minulla. Tarkoittanet näin:

Kuva
Khalid Sheikh Mohammed after his capture in 2003

Kuva
Groucho Marx
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 24.07.2013 16:05

Mirri kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Mistä tiedät, että olen ymmärtänyt väärin?

Lihavoitu kohta.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Hilppa » 24.07.2013 16:13

Riidankylväjä kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Kahvin avatar: Groucho Marx
Kuva

Onko siinä mielestäsi jotain vaarallista, eroottista ja kiihoittavaa?

Etkö lue viestejäni?
Hilppa kirjoitti:En tunne sharia-lakia, Dubain lakia enkä halua kyseisiin paikkoihin, joissa sharia-lakia noudatetaan, lomillani tai muutoin mennä. En ole käynyt yhdessäkään arabivaltiossa enkä halua niihin matkustaa, en edes Turkkiin, vaikka sinne on monesti minua houkuteltu ilmaisen majoituksen (tuttavani asunto) varjolla.

Psykopatologia esitti, ettei minun ole sopivaa tuoda julki, jos en pidä Kahvista. Kyse oli hänen avatarestaan, joka tuo vastenmielisen mielleyhtymän minulle. Minulle Goucho Marxia esittävä avatar on pelottavia mielleyhtymiä tuova ja siksi vastenmielinen. En harrasta Marxin veljesten elokuvia; olen katsonut joskus kauan sitten, mutta en muista niitä enää.

Millä tavalla sinulle pitäisi ilmaista se, että en hyväksy sharia-lakia enkä halua matkustaa maihin, joissa kyseiset järjestelmät vallitsevat? Minun tapani ilmaista asiat eivät ilmeisesti kelpaa palstan miehille.

Lainauksen korjaus klo 16.17.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 24.07.2013 16:19

Lainauksesi ei tuonut mitään valaistusta kysymykseeni.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 24.07.2013 16:19

Hilppa kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:En tunne sharia-lakia, Dubain lakia enkä halua kyseisiin paikkoihin, joissa sharia-lakia noudatetaan, lomillani tai muutoin mennä. En ole käynyt yhdessäkään arabivaltiossa enkä halua niihin matkustaa, en edes Turkkiin, vaikka sinne on monesti minua houkuteltu ilmaisen majoituksen (tuttavani asunto) varjolla.

Millä tavalla sinulle pitäisi ilmaista se, että en hyväksy sharia-lakia enkä halua matkustaa maihin, joissa kyseiset järjestelmät vallitsevat? Minun tapani ilmaista asiat eivät ilmeisesti kelpaa palstan miehille.

Minua ainakin sotki kun käytit sanaa "tunne" kun ilmeisesti tarkoitit "hyväksy" tms. (lihavoitu ylle)
Kahvi

ViestiKirjoittaja Hilppa » 24.07.2013 16:22

Kahvi kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:

Minua ainakin sotki kun käytit sanaa "tunne" kun ilmeisesti tarkoitit "hyväksy" tms. (lihavoitu ylle)

En kirjaimellisesti ole perehtynyt sahria-lakiin enkä ole kiinnostunut siitä niin paljon, että alkaisin lukea sen autenttista sisältöä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kahvi » 24.07.2013 16:22

Hilppa kirjoitti:Psykopatologia esitti, ettei minun ole sopivaa tuoda julki, jos en pidä Kahvista. Kyse oli hänen avatarestaan, joka tuo vastenmielisen mielleyhtymän minulle. Minulle Goucho Marxia esittävä avatar on pelottavia mielleyhtymiä tuova ja siksi vastenmielinen. En harrasta Marxin veljesten elokuvia; olen katsonut joskus kauan sitten, mutta en muista niitä enää.

Minullekin tulee mielleyhtymiä sinun avatarestasi, mutta kun en tunne taitoluistelua niin pidättäydyn kommentoimasta asiaa - varsinkin väärässä ketjussa (avatarista on omakin ketjunsa).
Kahvi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 24.07.2013 16:42

Ei Mirri mitään väärin ole ymmärtänyt. Älä, Kahvi, puhu Riidankylväjän puolesta!!! Aivan selvää pässinlihaa ovat hänen kommenttinsa olleet.

Uskomatonta sekin, että pelkkä sana 'onnellinen' suorana sitaattina kyseisen henkilön reaktiosta vapautumiseensa on käsittämätön?! Jumalauta, ettekö te nyt tajua, ettei teillä ole mitään oikeutta vaatia raiskattua käyttämään olonsa kuvailemiseen sanaa 'helpottunut', jos hän kokee olevansa onnellinen, kun ei joudukaan ulkomailla vankilaan jouduttuaan rikoksen uhriksi?! Ei ole olemassa mitään sääntöjä siitä, mitä tällaisissa tapauksissa kuuluu sanoa.

Mistä te edes tiedätte, kuinka norjan kielessä onnellinen-sanaa käytetään? Ehkä sen käyttö on meikäläistä laajempaa? Ehkä kyseinen henkilö on luonteeltaan sellainen, että saattaa käyttää sanoja, jotka "meidän mielestämme" (tai oikeastaan teidän mielestänne) kuulostavat ylisanoilta?
Sitä paitsi nainen on nuori. Esimerkiksi minun tyttäreni saattaa olla 'onnellinen' onnistuneesta hiustenvärjäyksestä.

Ja mitä tulee väitteeseen 'sana sanaa vastaan', tuskinpa nainen olisi lähtenyt vieraassa maassa (ja vieläpä sellaisessa kuin Dubai) väittämään tulleensa raiskatuksi, jos lääkärintodistuksessa olisi vain ilmoitettu naisen 'olleen yhdynnässä'. Luuletteko te, ettei raiskauksesta jää mitään merkkejä?

____
Korjattu viimeisen kappaleen väitteen sisältö.
Korjaus 2: Lisätty puhuttelu ensimmäiseen kappaleeseen.
Viimeksi muokannut Helmenkalastaja päivämäärä 24.07.2013 16:45, muokattu yhteensä 1 kerran
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.07.2013 16:46

Psykopatologia kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Mutta jos Kyllästynyt on todennut.

?

Esitit naisen raiskatuksi.

Kahvi, näköjään en ole käsittänyt väärin tulkitessani tämän ketjun aloituksen niin, että foorumin herrojen toimesta kyseenalaistetaan aloitusviestin kuvassa olevan naisen raiskaus. Ja tähän samaan läjään sitten pitäisi ruveta tuomitsemaan muslimimiehiä, jotka tuomitsivat raiskauksen uhrin syylliseksi...
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.07.2013 17:06

Tapauksesta ei jää käteen muuta kuin että 1) alkoholia on juotu ja yhdynnässä on oltu,
2) maan takaperoinen laki ja naisten huoso asema sekä tietysti 3) Riidankylväjän
provokaatio.

Maan viranomaisten toimista ym. ei tässä tapauksessa ole riittävää tietoa.

17:08
Lähökohtana ei voi olla, että raiskaus on tapahtunut varmasti.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 24.07.2013 17:08

Vaatimus neljästä miestodistajasta tulee suoraan koraanista, joka on väärentämätöntä jumalan sanaa.

Ehkä Allah on suuressa viisaudessaan ajatellut, että naisellakin pitää olla joku vastuu noissa hommissa, ettei käy niinkuin Assagnelle, joka harjoitti niin huonolaatuista seksiä, että molemmin puolin sovittu sessio muuttui raiskaukseksi.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.07.2013 17:30

Kyllästynyt:
Et ilmeisesti ymmärtänyt, että mielestäni tuo kyseinen blogi on väitteissään niin outo,
etten ymmärrä miten tuollaista voi joku edes väittää.

Tässä itse esiin tuotu ymmärtämättömyys on ikään kuin "rationaalina" toisen oletettua
ymmärtämättömyyttä ja esiin tuotua tekstiä vastaan.

"Tuo on niin hullua, että kukaan vähääkään normaali ei sitä tajua."
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.07.2013 17:32

Mutta jos mitään uutta ei tule, ketju voitaneen loppuun käsiteltynä lukita
ja siirtää romulaatikoon.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko