Mirri kirjoitti:koirassairas kirjoitti:Jokainen, joka ei suostu ottamaan vastaan määräyksiä joltakulta, jota ei pysty kunnioittamaan ihmisenä, tekee mieluummin vaikka itsemurhan, kuin tottelisi. vaikka kuinka kokeekin tärkeänä saada jatkossakin osallistua keskusteluun. Siksi protestoitaessa ei ole enää mitään menetettävää.
Mitä useammin alistuu käskytettäväksi, sitä enemmän ja nopeammin alkaa orja saada herransa elkeitä itsekin.
Jos kukaan ihminen, minään maailmanaikana, missään päin maailmaa, ei olisi toiminut uhkarohkeasti,
niin monta hyvää asiaa olisi maailmassa jäänyt tapahtumatta.
Sitä suurempi despootin häpeä, mitä puhdassydämisempi marttyyri, sillä sitä vähemmän kenenkään tarvitsee tehdä ansaitakseen hänen kunnioituksensa, ja sitä enemmän tarvitsee tehdä menettääkseen sen.
Tätä minä sanoisin jalustalle nostamiseksi;
tällä kertaa nostamisen kohteena on toiselta palstalta
häiriköinnin vuoksi bannin saanut kirjoittaja.
Psykopatologia kirjoitti:Mirri kirjoitti:koirassairas kirjoitti:Jokainen, joka ei suostu ottamaan vastaan määräyksiä joltakulta, jota ei pysty kunnioittamaan ihmisenä, tekee mieluummin vaikka itsemurhan, kuin tottelisi. vaikka kuinka kokeekin tärkeänä saada jatkossakin osallistua keskusteluun. Siksi protestoitaessa ei ole enää mitään menetettävää.
Mitä useammin alistuu käskytettäväksi, sitä enemmän ja nopeammin alkaa orja saada herransa elkeitä itsekin.
Jos kukaan ihminen, minään maailmanaikana, missään päin maailmaa, ei olisi toiminut uhkarohkeasti,
niin monta hyvää asiaa olisi maailmassa jäänyt tapahtumatta.
Sitä suurempi despootin häpeä, mitä puhdassydämisempi marttyyri, sillä sitä vähemmän kenenkään tarvitsee tehdä ansaitakseen hänen kunnioituksensa, ja sitä enemmän tarvitsee tehdä menettääkseen sen.
Tätä minä sanoisin jalustalle nostamiseksi;
tällä kertaa nostamisen kohteena on toiselta palstalta
häiriköinnin vuoksi bannin saanut kirjoittaja.
Viitataanko tässä tukari2:een ja Kyllästyneeseen?
Tällöinhän häiriköinnin moodia kantaa helu, ja
mainittu jalustalle nostaminen on myös tervettä
kunnioitusta ansioiden mukaan.
aussi kirjoitti:koirassairas kirjoitti:Jokainen, joka ei suostu ottamaan vastaan määräyksiä joltakulta,
jota ei pysty kunnioittamaan ihmisenä, tekee mieluummin ..
paitovei*
Tuo muuten on suora lainaus kirjasta, eikä ks:n omaa tekstiä.
aussi kirjoitti:koirassairas kirjoitti:Jokainen, joka ei suostu ottamaan vastaan määräyksiä joltakulta, jota ei pysty kunnioittamaan ihmisenä, tekee mieluummin ..
paitovei*
Tuo muuten on suora lainaus kirjasta, eikä ks:n omaa tekstiä.
Psykopatologia kirjoitti:Höpötyksen sijaan voisit selventää, ketä tarkoitat martyyrillä (edellä)
ja ketä despootilla.
Biancaliina kirjoitti:Sairas palsta, sairasta toimintaa.
Leimatkoon vaan totuuden hulluudeksi.
-
Tavoite on nyt saavutettu: olen tuhoutunut. Onneksi olkoon.
Lähetän kaikille halukkaille, kahvitteluissa näkymättömille, kiitos-kortin.
Mirri kirjoitti:Biancaliina kirjoitti:Sairas palsta, sairasta toimintaa.
Leimatkoon vaan totuuden hulluudeksi.
-
Tavoite on nyt saavutettu: olen tuhoutunut. Onneksi olkoon.
Lähetän kaikille halukkaille, kahvitteluissa näkymättömille, kiitos-kortin.
Tarkoitatko, että Tukari2 on tuhonnut sinut jollakin tavoin? Kuulostaa kummalliselta ajatukselta, eikä oikein uskottavaltakaan; olisi kiva tietää millä nimimerkillä olet kirjoitellut siellä.
Mirri kirjoitti:Biancaliina, Tukari2:sta koskevat kirjoituksesi ovat mielestäni vähintäänkin outoja ja kummallisia, suorastaan 'päättömiä'. Sinähän olet lopettanut Tukarilla kirjoittamisen jo aikoja sitten; ainakaan Biancaliinaa ei siellä ole näkynyt.
Mahdatko edes kirjoittaa kokemuksistasi kyseisellä foorumilla, vai jostakin ihan muusta; viestisi ovat siihen malliin sekavia, että niitä on vaikea ymmärtää.
Biancaliina kirjoitti:Et taida muistaa, sinähän kirjoitit nikilleni, että katsot oikeudeksesi kutsua minua Biancaliinaksi (sorry, en muista sanatarkkaan).
Mirri kirjoitti:Millä nimimerkillä kirjoitit silloin, kun kyselin päiviksessäsi, että voinko sanoa sinua edelleen Biancaliinaksi? Minä en muista ollenkaan, siksi kysyn.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa