Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Itse syytit muita (edellä kuvatun insedenssin aikaan), että he eivät kanna vastuuta,
vaikka korjaukset ja selvennykset oli tehty (mm. faktajuttu).
Eivät kanna vastuutaan, koska eivät ole pyytäneet anteeksi...
Vastahan tässä kaksi viikkoa sitten pyysin anteeksi:
Re: Kauneusproblematiikka
13.07.2013 15:06viewtopic.php?f=8&t=9818&p=133050#p133050Kahvi kirjoitti:(--)
Voin ihan hyvin pyytää anteeksi perättömien tietojen levittämistä (sähköpostit ym): anteeksi.
Lihavointi minun.
Mutta olet väittänyt joutuneesi pyytämään anteeksi minun harjoittaman henkisen väkivallan takia ja katuvasi sitä, että olet moiseen tekoon (anteeksipyytämiseen) alentunut.
Ei voi olla niin, että sinä olet levittänyt minusta perättömiä väitteitä (seksuaalisesti loukkaavat sähköpostit) - mutta kuitenkin tuon lisäksi väittää, ettet muka olisi minua kiusannut.
Koska toinen vaihtoehto sulkee toisen pois, kumpi noista on totta?
Oli miten tahansa, tämä ketju ei ole oikea paikka puida asiaa.
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Siihen taisi jäädä ilmaisu "henkilökohtainen fakta" (tms.)...
Niin jäi, vaikka juuri se oli koko jutun ydin.
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Niin siis tarkoitus oli loukata.
Ei varsinaisesti loukata. En vain näe syytä miksi minun pitäisi varoa tai kirjoittaa "nätisti" henkilölle joka on kirjoittanut minulle silkkoja solvauksia.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Ok, ymmärsin väärin.
Halusitkin loukata vain yhtä kirjoittajaa, joten kerroit hänen näyttävän käytetyissä vaatteissaan kassialmalta ja ilmoitit Pierre Cavallon tuotteiden olevan mautonta roskaa.
En loukata, vaan ainoastaan käyttää sävyä jolla hän on minulle kirjoittanut.
Kumma juttu, ettet sinä Mirri ole niistä koskaan älähtänyt.

Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Trisin sävy tuntuu usein loukkaavalta, mutta jos vastaa samalla tavalla,
ei ollut tarkoituskaan loukata, vaikka ei edes konditionaalia ollut käytetty.
Jos Tristanin sanoihin ja tyyliin ei puututa, en pidä oikeudenmukaisena tai edes kohtuullisena sitä, että minun sanoihini ja tyyliini tartukaan, vaikka ne ovat huomattavasti sisäsiistimpiä ja asiallisempia kuin se mitä minulle ja minusta on kirjoitettu.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Siihen taisi jäädä ilmaisu "henkilökohtainen fakta" (tms.)...
Niin jäi, vaikka juuri se oli koko jutun ydin.
Ei, vaan kuten postaamastani lainauksesta voi lukea, niin ilmaisuksi jäi PP:n ennakko-hyväksymä "oman elämäni faktaa".
Ettekö lue mitä kirjoitan?
Luen - ja luin, mutta kun tuo sinun "korjauksesi" teki asiasta vain entistäkin huonomman.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:PP:n ennakko-hyväksymä muotoilu, joten se on sitten voi-voi. Varsinkin näin
useita kuukausia jälkeenpäin esitettynä.
Sekin on voi-voi, ettei Psykopatologia voi hyväksyä mitään minun puolestani.
Ja kyllä minä sanoin asiasta jo silloin kun sinä "korjauksesi" teit.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvin "korjauksella" oli se erityinen merkitys, että se paljasti/kertoi sen, ettei Kahvi ollut vieläkään tajunnut mikä hänen kirjoituksessaan oli virheellistä, koska hänen "korjauksensa" sisälsi aivan saman virheen - ja vielä alkuperäistäkin pahemmassa muodossa.

Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ei Kahvin korjauksella ylipäätään ollut mitään erityistä merkitystä,
koska teksteissä asiaa selvitettiin sivukaupalla.
Onko tämä sinulle joku henkilökohtainen loukkaus vai mitä?
Kahvin "korjauksella" oli se erityinen merkitys, että se paljasti/kertoi sen, ettei Kahvi ollut vieläkään tajunnut mikä hänen kirjoituksessaan oli virheellistä, koska hänen "korjauksensa" sisälsi aivan saman virheen - ja vielä alkuperäistäkin pahemmassa muodossa.
Kyllä. Kahvin teot ja käytös ovat olleet täynnä henkilökohtaisia loukkauksia minulle ja minua kohtaan.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvin "korjauksella" oli se erityinen merkitys, että se paljasti/kertoi sen, ettei Kahvi ollut vieläkään tajunnut mikä hänen kirjoituksessaan oli virheellistä, koska hänen "korjauksensa" sisälsi aivan saman virheen - ja vielä alkuperäistäkin pahemmassa muodossa.
Murheensa kullakin.
Kyllä, enkä näe millä perusteella vähättelet minun murheitani.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa