ViestiKirjoittaja Tris » 28.12.2012 23:09

Vaihtaisin avatareni kun olen kyllästynyt tuohon mutta pääsi unohtumaan miten. Valittaa linkkiä epäkelvoksi. Hjälp mig!
Tris

Re: Avataret

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 28.12.2012 23:30

Avattaren koko pitää sopia raameihin.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Tris » 29.12.2012 00:08

Koko on määritelty. Mutta mikä oli miten komento htlm:stä annettiin? Yritin IMG SRC mitä oon joskus mielestäni käyttänyt muttei toiminut
Tris

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 29.12.2012 00:24

Nykyinen kuva:
Maksimikoko; leveys 300 pikseliä, korkeus 450 pikseliä, tiedoston koko 2.34 KiB.

Siirrä omalta koneeltasi:

Kopioi osoitteesta:
Anna avatar-kuvan osoite. Kuva kopioidaan tämän sivuston palvelimelle.

Linkitä toiselta sivustolta:
Kirjoita haluamasi avatar-kuvan osoite.

Määrittele avatarin leveys ja korkeus. Jätä tyhjäksi automaattista tunnistusta varten.

Valitset vain vaihtoehdon tuon ohjeen mukaan ja kopioit avattaren osoitteen vastaavaan ruutuun.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Tris » 29.12.2012 00:43

Olen laittanut kuvan aijaahan ja saanut sieltä osoitteen (=osoitteita) kun TUNNETUSTI koneelta se ei ainakaan niitä hyväksy! Älä vittu ala mulle itsestäänselvyyksiä ala lateleen jos et osaa auttaa!
Tris

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 29.12.2012 21:20

Tris kirjoitti:Olen laittanut kuvan aijaahan ja saanut sieltä osoitteen (=osoitteita) kun TUNNETUSTI koneelta se ei ainakaan niitä hyväksy! Älä vittu ala mulle itsestäänselvyyksiä ala lateleen jos et osaa auttaa!

Epäilen, että kuvasi ovat liian isoja.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Tris » 29.12.2012 21:23

Obelix kirjoitti:Perttii......täällä ollaan ilkeitä!!!!!! :shock: :shock: :shock:

Naisen pelko on viisauden alku
Tris

ViestiKirjoittaja Tris » 29.12.2012 21:23

Riidankylväjä kirjoitti:
Tris kirjoitti:Olen laittanut kuvan aijaahan ja saanut sieltä osoitteen (=osoitteita) kun TUNNETUSTI koneelta se ei ainakaan niitä hyväksy! Älä vittu ala mulle itsestäänselvyyksiä ala lateleen jos et osaa auttaa!

Epäilen, että kuvasi ovat liian isoja.

Egoni on liian suuri - kuvani vain keskikokoisia
Tris

ViestiKirjoittaja Kuutar » 30.12.2012 23:10

Mitä pidätte tästä avatarestani?

Kirjoititko Trisse kuvan kokotiedot niihin kokopalkkeihin?
Kuutar

ViestiKirjoittaja Tris » 30.12.2012 23:24

Määrittelin itse kuvan koon arvioiden maksimiksi sen suunnan missä kuva oli isompi ja toisen suunnan silmämääräisesti. (Se on onnistunut ainakin aiemmin noin ja on nähnyt heti jos kuva on jotenkin vääristynyt mittasuhteiltaan).

Tosi hyvä kuva! Pidän.
Tris

ViestiKirjoittaja Kuutar » 30.12.2012 23:32

Tris kirjoitti:Määrittelin itse kuvan koon arvioiden maksimiksi sen suunnan missä kuva oli isompi ja toisen suunnan silmämääräisesti. (Se on onnistunut ainakin aiemmin noin ja on nähnyt heti jos kuva on jotenkin vääristynyt mittasuhteiltaan).

Tosi hyvä kuva! Pidän.

Kiitos. :)
Kuutar

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet