Tris kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Tris kirjoitti:Mäkään en hyväksynyt kun olin vihainen sulle. Mene äänestämään kirjallisuudesta! Tehdään tästä keskusteluryhmästä vähän dynaamisempi ja vähemmän keski-ikäisen paksuperseinen, jooko?
Etkös sinäkin ala jo kuulua tuohon keski-ikäisten luokkaan?
Kuulun joo mutta olen henkisesti ikinuori. En jaksa puhua täällä jostain Ilkka Kanervasta tai Häkämiehestä tai mies/nais-kiistasta... vähän innostavampia juttuja nyt hei!
Riidankylväjä kirjoitti:Tris kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Tris kirjoitti:Mäkään en hyväksynyt kun olin vihainen sulle. Mene äänestämään kirjallisuudesta! Tehdään tästä keskusteluryhmästä vähän dynaamisempi ja vähemmän keski-ikäisen paksuperseinen, jooko?
Etkös sinäkin ala jo kuulua tuohon keski-ikäisten luokkaan?
Kuulun joo mutta olen henkisesti ikinuori. En jaksa puhua täällä jostain Ilkka Kanervasta tai Häkämiehestä tai mies/nais-kiistasta... vähän innostavampia juttuja nyt hei!
Paas heittäen semmoinen kiinnostava, ikinuori aloitus.
lappalainen kirjoitti:Onko henkisesti ikinuori samaa kuin kehityksestä jälkeenjäänyt?
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa