Riidankylväjä kirjoitti:Minusta tuntuu, että Haren listaa pitäisi tulkita objektiivisesti. Jos tulkitsia on tulkittava itse tai pahin vihamies, tulos on johonkin suuntaan pielessä.
Kyllästynyt kirjoitti:Tris kirjoitti:Jaaha. Siksi varmaan lojun kotonani ja olen netissä päivät pitkät kun mulla on niin valtava stimulaation tarve?...
Stimulaatiota kaipaamattomaksi, ällistyttävän usein kuitenkin valitat pitkästymistä sekä vingut ihmisiä vastaamaan viesteihisi tai viihdyttämään sinua.
...
Kyllästynyt kirjoitti:Tris kirjoitti:... Ja mahdatko tunteitteni tasosta tietää mitään?...
Tiedän ainakin sen, että olen joutunut tunteittesi kaatoaltaaksi. ?...
Kyllästynyt kirjoitti:Tris kirjoitti:... Jos käyttäytymisen kontrollini olisi heikko niin mulla olisi varmaan ollut ainakin yksi yhdenillan suhde elämässäni...
"Heikko käyttäytymisen kontrolli" tarkoittaa ymmärtääkseni muutakin kuin yhden illan irtosuhteiden määrää.
Sinun käyttäytymisesi (erityisesti netissä) on ollut vuosikausia täysin kontrolloimatonta ja aggressiivista.
Kyllästynyt kirjoitti:Tris kirjoitti:Mä en ole tappanut ollenkaan. En kestä edes tappopelejä.
Olet kuitenkin uhonnut "sinut pitäisi tappaa" ja "toivottavasti saat syövän" - ja virtuaalisesti "tappanutkin"kiusaamalla harkitusti ja tarkoituksella.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa