Psykopatologia kirjoitti:Miten sinun kirjoittamasi täydentää minun aiemmin kirjoittamani,
jokà oli mielestäsi höpöhöpöä?
jälkeen totesin osin leikilläni "Höpsistä pojut!". Oliko käyttämäni tyylilaji sopimaton viestienne jälkeen?Psykopatologia kirjoitti:Kas kun feministi-kirjoittaja ei ole tuota hoksannut!
Riidankylväjä kirjoitti:Seksin pitäisi olla naisille nimenomaan henkinen ja emotionaalinen kokemus ja te vain höpötätte klitoriksista ja supistuksista.
Psykopatologia kirjoitti:Höpsistä on ihan jees, mutta tuossa vaiheessa et vielä selittänyt omia täydentäviä viisauksiasi.
Hilppa kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Höpsistä on ihan jees, mutta tuossa vaiheessa et vielä
selittänyt omia täydentäviä viisauksiasi.
Eikö täällä saa miettiä?
(Tai oikeastaan pitäisi kysyä, eikö nainen saa miettiä?)
Psykopatologia kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Höpsistä on ihan jees, mutta tuossa vaiheessa et vielä
selittänyt omia täydentäviä viisauksiasi.
Eikö täällä saa miettiä?
(Tai oikeastaan pitäisi kysyä, eikö nainen saa miettiä?)
Mutta kun täydentävä vastauksesi tuli sitten kohta
ilman ennakkovaroitusta.
Riidankylväjä kirjoitti:Seksin pitäisi olla naisille nimenomaan henkinen ja emotionaalinen kokemus
ja te vain höpötätte klitoriksista ja supistuksista.
Psykopatologia kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Seksin pitäisi olla naisille nimenomaan henkinen ja emotionaalinen kokemus
ja te vain höpötätte klitoriksista ja supistuksista.
Riidankylväjä on profiloitunut foorumilla seksististen kuvien lähettäjäksi.
Eli pukki kaalimaan vartijana!
Psykopatologia kirjoitti:Niinhän siinä taisi käydä, että Kahvi ja minä ratkaisimme
naisen orgasmin arvoituksen ensimmäisenä muutamalla
nasevalla rivillä.
Riidankylväjä kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Niinhän siinä taisi käydä, että Kahvi ja minä ratkaisimme
naisen orgasmin arvoituksen ensimmäisenä muutamalla
nasevalla rivillä.
Tuo on Nobel palkinnon arvoinen suoritus sexologian alalla.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa