Avattaret

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Avattaret

ViestiKirjoittaja ve?e » 13.04.2010 05:16

Mullakin on nyt kuva laitettuna sillä tavalla, että latasin sen kuvapalveluun...
http://veee.kuvat.fi/kuvat/
Ja valitsin sitten kohdasta Profiili=>Avatar=>Linkitä toiselta sivustolta=>
http://veee.kuvat.fi/kuvat/veeee.jpg/_smaller.jpg
ve?e

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 13.04.2010 08:09

Biancaliina kirjoitti:Minä en saa avatarta YHYYY....
Olisin laittanut alle puoli naamaani (kohta voitte rakentaa minusta palapelin).

Kuva

Hyvä kuva ja kaunis nainen. Oletko varma, ettet ole pannut vahingossa jokun miss universumin kuvaa tuohon?
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 13.04.2010 16:15

Riidankylväjä kirjoitti:
Biancaliina kirjoitti:Minä en saa avatarta YHYYY....
Olisin laittanut alle puoli naamaani (kohta voitte rakentaa minusta palapelin).

Kuva

Hyvä kuva ja kaunis nainen. Oletko varma, ettet ole pannut vahingossa jokun miss universumin kuvaa tuohon?

:lol: Kyllä se ihan minä olen =) Kiitos.
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 13.04.2010 16:21

Sans nom kirjoitti:Anteeksi tämä interventio, johon en pyytänyt lupaa, mutta kuvasi on ladattavissa avatareksi osoitteesssa, jonka saat selville kun klikkaat kuvaa. Kutistin sen sopivaksi. Olet kaunis nainen Biancalina! Très beau!

Iso kiitos!! Kiitoksia paljon, nyt on avatar :)
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Raatelulammas » 14.04.2010 16:42

Ai, minä luulin että siinä on sammunut teini. :o
Raatelulammas

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 14.04.2010 16:51

Trisse kirjoitti:
Biancaliina kirjoitti:
Sans nom kirjoitti:Anteeksi tämä interventio, johon en pyytänyt lupaa, mutta kuvasi on ladattavissa avatareksi osoitteesssa, jonka saat selville kun klikkaat kuvaa. Kutistin sen sopivaksi. Olet kaunis nainen Biancalina! Très beau!

Iso kiitos!! Kiitoksia paljon, nyt on avatar :)

Olet nätti joo!

Tämä minun avattareni on kuva minusta silloin kun PP läpsäytti minua kasvoihin, otti niskasta kiinni ja heitti hetkeksi ulos.

Kiitti. Nätti olet sinäkin =) Kiva avatar sinulla, vaikka hieman surumielinen, mutta kaunis kuitenkin.
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Raatelulammas » 14.04.2010 16:57

Ahaa, no sinähän sen varmaankin tiedät. No jos tuo on tajuissaan, niin kuvan ylle sopisi tällainenkin ajatuskupla: "Tyhmä äiti! Ruinasin sen taas tulemaan omalla kustannuksellaan Itä-Suomesta asti tänne Helsinkiin, siivoamaan minun, melkein nelikymppisen, naisen asuntoa. Ja äiti kehtaa itkeä, valittaa ja paheksua! Ihan kakkapää-äiti! Sehän sitäpaitsi ajeluttaa minua kaupoissa, ja antaa minulle shoppailurahaa, aina kun käyn hänen luonaan - mitä saamarin eroa muka siinä nyt sitten on, ettei voi mukisematta tulla siivoamaan jälkiäni kun minä tahdon!!! Siivoaahan se omassakin kotonaan ilman että minun, tai kenenkään muunkaan, tarttee käydä siellä auttamassa! Mä en ala, byääääh!!"
Raatelulammas

ViestiKirjoittaja Raatelulammas » 14.04.2010 17:03

Siitä se pää venyy, venyy, selkäranka antaa periksi.... Magneettinen vetovoima vetää otsalohkoa alaspäin, syvemmälle...
Raatelulammas

ViestiKirjoittaja Raatelulammas » 14.04.2010 17:18

Mars vaginamonologin vastaanotolle!
Raatelulammas

ViestiKirjoittaja Raatelulammas » 14.04.2010 17:28

Saippuakauppias vei voiton Alkosta! :lol:
Raatelulammas

ViestiKirjoittaja Raatelulammas » 14.04.2010 17:36

Tolu on siitä kiva saippua, että se suotteep käyvä piähän.
Raatelulammas

Edellinen

Paluu Romulaatikko