Helmenkalastaja kirjoitti:Molemmat kirjoittavat edelleen tukarilla (eri nikeillä kuin täällä),
Riidankylväjä tosin vähemmän nykyään. Obelixin olen tavannut. Hän on minua vanhempi.
Vahvasti epäilen, että Riidankylväjänkin ikä huitelee jossain kolmenkymmenen "paremmalla puolella".
Obelix kirjoitti:Naiset vain ovat ilkeitä nuorille miehille.
Psykopatologia kirjoitti:Keljua, jos jo noin nuorelle moista tehdään.
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Molemmat kirjoittavat edelleen tukarilla (eri nikeillä kuin täällä),
Riidankylväjä tosin vähemmän nykyään. Obelixin olen tavannut. Hän on minua vanhempi.".
Minun arvioni on, että Obelix ei ole koskaan kirjoittanut Tukiasema.netissä t. orgissa.
Olen Psykopatologian kanssa samaa mieltä.
lappalainen kirjoitti:Hameväestähän tässä kaikki puhuu.
Obelix kirjoitti:Nyt heti puhetta femi nismistä! Hop, hop!
Riidankylväjä kirjoitti:Obelix kirjoitti:Naiset vain ovat ilkeitä nuorille miehille.
Vanhemmat naiset ovat ilkeitä nuorille miehille.
Kahvi kirjoitti:Obelix kirjoitti:Nyt heti puhetta femi nismistä! Hop, hop!
Naissovinismien ja miesvihaajien käyttämä termi, jolla he yrittävät saada toiminnalleen poliittisisesti korrektin sävyn.
Kuutar kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Obelix kirjoitti:Naiset vain ovat ilkeitä nuorille miehille.
Vanhemmat naiset ovat ilkeitä nuorille miehille.
Sinä siis et olekaan niin nuori kun väitit, ( tai Obelix väitti) kun kerran olet vanhalla Tukiasemallakin kirjoittanut. Sinä olet siis henkisesti niin teini, että vielä valehtelet olevasi nuori, vaikka taidatkin olla gubbe.
Professori Vesa Kanniainen huomautti, että kun Nasima Razmyar joutui Suomessa afgaaniyhteisön painostuksen kohteeksi osallistuessaan "Tanssii tähtien kanssa" -ohjelmaan, yksikään feministi ei näytä tukeneen häntä eikä iranilaisen Sakineh Mohammad Ashtianin saamaa kivitystuomiota. [26]
Kahvi kirjoitti:Obelix kirjoitti:Nyt heti puhetta femi nismistä! Hop, hop!
Naissovinismien ja miesvihaajien käyttämä termi, jolla he yrittävät saada toiminnalleen poliittisisesti korrektin sävyn.

Mirri kirjoitti:Naisasiajärjestö Naisunioni sanoo olevansa feministinen järjestö, muttei sen periaateohjelmasta löydy miesvihaa hakemallakaan:
http://www.naisunioni.fi/index.php?k=13947
Riidankylväjä kirjoitti:Mirri kirjoitti:Naisasiajärjestö Naisunioni sanoo olevansa feministinen järjestö, muttei sen periaateohjelmasta löydy miesvihaa hakemallakaan:
http://www.naisunioni.fi/index.php?k=13947
Tuo on juuri sitä feministi-termin väärinkäyttöä, jota oikeat feministitkin kritisoivat.

Charlotte Haysin mukaan "radikaalifeminismin miesvastaisuus on suodattunut laajalti kulttuurimme ... tämä asenne on niin läpitunkeva, että tuskin enää huomaamme sitä."[2]
Individualistifeministi Wendy McElroy sanoo, että jotkut feministit ovat määritelleet uudelleen feminismin näkemyksen miehistä "kuuman raivon käännyttyä kylmäksi vihaksi miehiä kohtaan". Hänen mukaansa osa feministeistä pitää kaikkia miehiä raiskaajina ja feministit ovat liittoutuneet poliittisen korrektiuden liikkeen kanssa. [3].
Tutkijat Paul Nathanson ja Katherine K. Young analysoivat kirjoissaan Spreading Misandry ja Legalizing Misandry feminismin inspiroimaa miesvihaa[4]. Christina Hoff-Sommersin mukaan feministinen miesviha johtaa suoraan naisvihaan: osa johtavassa asemassa olevista feministeistä vihaa naisten enemmistöä, joka rakastaa miehiä, Hoff Summers toteaa kirjassaan Who Stole Feminism: How Women Have Betrayed Women[5].
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa