Kyllästynyt kirjoitti:Kahvin harjoittamasta kiusaamisesta haluan vielä noiden verbaalisten pahoinpitelyiden lisäksi mainita hänen vastauksensa minun ilmoitukseeni poistua palstalta. Kahvihan väitti, että minä pakenen ja etten minä suostu kantamaan sanoistani/teoistani vastuuta.
Kysyin - ja kysyn uudelleen - Kahvilta:
Mitä ovat ne sanat tai teot joista en ole vastuutani kantanut?
Mainittakoon myös ne Kahvin kirjoitukset joissa hän vertaa minua lapseen ja paskaraivarin saaneeseen teiniin ja väittää minun polkevan jalkaani kiukuissani. Koska kumpikaan noista Kahvin kirjoittamista halventavista väitteistä ei ole totta, Kahvi levittää minuun liittyviä/minua koskevia halventavia ja loukkaavia kommentteja perättömiä kommentteja.
Tuo on vähintäänkin provoimista, riidanhaastamista - mutta minun mielestäni täyttää myös kiusaamisen tuntomerkit.
Muistutan lukijoita myös siitä, ettei Kahville ole aiemminkaan koitunut minkäänlaisia seurauksia hänen kirjoittamistaan "kuin itseään sormettavan rajatilahuoran äpärä" -viesteistä tai hänen minulle osoittamistaan selkeistä uhkailuista - ja näyttää pahasti siltä, ettei sellaisia hänelle koidu nytkään.
Koen tuollaisen "koira veräjästä" -tuloksen olevan minua kohtaan sangen epäoikeudenmukaisen ja väärän.
Vääräksi, loukkaavaksi ja epäoikeudenmukaiseksi koen myös väitteet siitä, että minä olisin Kahvia kiusannut ja että Kahvin kirjoittamat "kuin itseään sormettavan rajatilahuoran äpärä" -viestit voisivat mahdollisesti olla jotakin muuta kuin kiusaamista.
Se, että olen joissakin ketjuissa maininnut ymmärtäväni Kahvin ex-vaimoa, ei ole mikään syy, selitys tai lupa yllä mainitsemieni kaltaisten viestien julkaisemiseen.
Ja sinähän muutit sen (päinvastaiseksi).