Riidankylväjä kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Sinä itse olet esimerkki keskustelijasta, joka ei kykene vastavuoroiseen keskusteluun, jos sinun kanssasi koittaa keskustella järkevästi. Et kykene perustelemaan mielipiteitäsi, etkä vastaa toisten kysymyksiin, vaan ignoraat ja alat ruikuttaa jotain muuta, jos sinun väitteisiisi vastaa asiallisesti, eikä vain moitteilla. Ymmärrän siis, miksi mainitut henkilöt eivät jaksa keskustella sinun kanssa.
Juuri vastasin asiallisesti kolmeen kysymykseesi ja tässä on palkka.
Kahvi kirjoitti:Millä perusteella Laasanen ja/tai miessakit ovat sovinistille sopivaa seuraa?
Kuutar kirjoitti:Non nyt vastasit tässä ketjussa. Minä viittasin niihin moniin ketjuihin, joissa sinä et perustele väitteitäsi, vaan linkittelet kuvia. Kysyin esim. omassa ketjussani " Mistä miesviha voi johtua, esimerkkejä" sinulta perusteluja, miten voit väittää että naisen homoseksuaalisuus kumpuaa miesvihasta. Tähän et antanut mitään järjellistä vastausta, kuten et yleensäkään väitteisiisi. Sitten ruikutat jälkikäteen, kuinka tällä palstalla sorretaan miehiä tms.
Kyllästynyt kirjoitti:Kun sanoin, että kysy uudelleen, en ymmärtänyt selittää, että kysyminen uudelleen tarkoittaa kysymysten esittämistä uudelleen, eikä suinkaan linkkejä viesteihin joista en ole aiemminkaan mitään vastaamatta jäänyttä kysymystä huomannut.
Ethän sinä ole niistäkään vastuuta kantanut vaikka sinun tekosi ja toimintasi ovat aiheuttaneet monenlaista haittaa, harmia ja vahinkoa.Olen kantanut vastuuni.
Minkälaista haittaa, harmia ja vahinkoa olen aiheuttanut?

Kyllästynyt kirjoitti:
Kyllä sinunkin vain pitää sietää, että joku mainitsee sanan "ex-vaimo".Kahvi kirjoitti:
Miksi minun pitäisi sietää sitä, että keskustelussa mainitaan itse asiaan täysin liittymättömiä läheisiäni?

Riidankylväjä kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Non nyt vastasit tässä ketjussa. Minä viittasin niihin moniin ketjuihin, joissa sinä et perustele väitteitäsi, vaan linkittelet kuvia. Kysyin esim. omassa ketjussani " Mistä miesviha voi johtua, esimerkkejä" sinulta perusteluja, miten voit väittää että naisen homoseksuaalisuus kumpuaa miesvihasta. Tähän et antanut mitään järjellistä vastausta, kuten et yleensäkään väitteisiisi. Sitten ruikutat jälkikäteen, kuinka tällä palstalla sorretaan miehiä tms.
Ei naisten homoseksuaalisuus kumpua miesvihasta.

Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mimä kyllä muistelinkin, että vaimo oli Kyllästyneellä aseena Kahvia vastaan.
Aseena? Ei sentään. Naisena tunsin sympatiaa toista naista kohtaan - jota tunnetta te (miehinä) ette näemmä kykene ymmärtämään.
Kuutar kirjoitti:En minä voi siirrellä viestejä.

Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mimä kyllä muistelinkin, että vaimo oli Kyllästyneellä aseena Kahvia vastaan.
Aseena? Ei sentään. Naisena tunsin sympatiaa toista naista kohtaan - jota tunnetta te (miehinä) ette näemmä kykene ymmärtämään.
Aatosta jaloa, mutta epärelevanttia.
To whom?
Ei minulle ainakaan.
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mimä kyllä muistelinkin, että vaimo oli Kyllästyneellä aseena Kahvia vastaan.
Aseena? Ei sentään. Naisena tunsin sympatiaa toista naista kohtaan -
jota tunnetta te (miehinä) ette näemmä kykene ymmärtämään.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa