Riidankylväjä kirjoitti:Tuollaista yksittäistapausta ei voi yleistää koko nuorisoa käsittäväksi.
Jos nuorisoon suhtaudutaan 60-luvun tyyliin, että mihin tahansa menet ajetaan pois, voi olla varma, että vastareaktio syntyy.
Nuoret on yleisesti ottaen sellainen ryhmä, johon jotkut aikuiset katsovat voivansa vapaasti purkaa aggressioitaan.

Riidankylväjä kirjoitti:95% nuorista on parasta A-ryhmää. Loppujen 5%:n joukosta löytyvät ne ns. ongelmanuoret.

Sattuneista syistä otsikon kysymys on minulle henkilökohtainen; olen käyttänyt vettä apunani häirikköjengin hajottamiseen...

Riidankylväjä kirjoitti:95% nuorista on parasta A-ryhmää. Loppujen 5%:n joukosta löytyvät ne ns. ongelmanuoret.
Nykyiset kasvavat ongelmat on johdettavissa viime lamaan, jolloin sosiaaliturvaa alettiin purkamaan ja ongelmaperheiden ongelmat vain kärjistyivät.
Nyt niitämme sitä satoa ja lääkkeekksi tarjotaan kovempaa kuria.
Psykopatologia kirjoitti:Montako ryhmää on? Mikä on jakauma? Ketkä kuuluvat huonoimpaan.
Riidankylväjä kirjoitti:Mirri kirjoitti:Sattuneista syistä otsikon kysymys on minulle henkilökohtainen; olen käyttänyt vettä apunani häirikköjengin hajottamiseen... Jos jollakin olisi sattunut menemään kengät pilalle, niin kuka olisi ollut syyllinen, siinäpä pulma. Kyllä vähän aikaa jännäsin, että noinkohan ilmestyy hurjistunut äiti/isä 'vaatimaan oikeutta' kullanmurunsa puolesta.
Myös vedellä tehty hyökkäys voidaan tulkita pahoinpitelyksi.

Onko tässä Mirri rauhoittelemassa nuorisoa?

Riidankylväjä kirjoitti:Mirri kirjoitti:Jännä juttu huomata, että tässä keskustelussa sinulla on vahvat ennakkoasenteet mukana; kuvittelet minut nuorisoa kohtaan vihamielisenä ihmisenä, joka hyökkäilee heidän kimppuunsa ja kaataa vettä heidän niskaansa - peräti pahoinpitelee heitä, vaikka vain vedellä.
Niihän sinä olet antanut ymmärtää. Vai oletko tahallisesti pyrkinyt erehdyttämään minua?

Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa