Aina kauhea kohu rintsikoista

Re: Aina kauhea kohu rintsikoista

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 11.04.2010 22:58

Olet feminiininen nainen.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Pertti Luukkonen » 11.04.2010 23:27

Avatar on liian iso (korkeus 6 cm). Saatko pienemmäksi?
Pertti Luukkonen

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.04.2010 08:51

Sans nom kirjoitti:
Pertti Luukkonen kirjoitti:Avatar on liian iso (korkeus 6 cm). Saatko pienemmäksi?

Kieltämättä Kylväjällä on aika "iso", mutta ehkä hän ajattelee, että palstan miespuoliseen väestöön suhteutettuna avatar antaa harmonista potkua bassolinjalle. Ponnahduslauta, joka palauttaa perusäänen.

Kylväjä, voin auttaa sinua pienentämään avataren niin, että se sopii siihen tarkoitettuun ikkunaan. Tarvitsetko apua?

Kyseessä onkin allekirjoitus. Heti pois tuollainen.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.04.2010 09:05

Tuollaisia rintojen fallisuutta korostavia ne olivat, Brigitte Bardot'llakin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 12.04.2010 09:15

Psykopatologia kirjoitti:
Sans nom kirjoitti:
Pertti Luukkonen kirjoitti:Avatar on liian iso (korkeus 6 cm). Saatko pienemmäksi?

Kieltämättä Kylväjällä on aika "iso", mutta ehkä hän ajattelee, että palstan miespuoliseen väestöön suhteutettuna avatar antaa harmonista potkua bassolinjalle. Ponnahduslauta, joka palauttaa perusäänen.

Kylväjä, voin auttaa sinua pienentämään avataren niin, että se sopii siihen tarkoitettuun ikkunaan. Tarvitsetko apua?

Kyseessä onkin allekirjoitus. Heti pois tuollainen.

Allekirjoitushan tuo on. Olisin iloinen, jos sen saisi kutistettua. Täytyyhän minun voida vedota Willyn puoleta.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.04.2010 09:27

Allekirjoituksissa tulisi pitäytyä teksteihin (tai erittäin pieniin logoihin yms.; päätetään, kun nähdään tulos).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 12.04.2010 10:46

Kyllästynyt kirjoitti:
Riidankylväjä kirjoitti:... Olisin iloinen, jos sen saisi kutistettua. Täytyyhän minun voida vedota Willyn puoleta.

Auttaisiko kylmä vesi?

Syyllistytkö nyt miesten halventamiseen?
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 12.04.2010 11:01

Kyllästynyt kirjoitti:
Riidankylväjä kirjoitti:Syyllistytkö nyt miesten halventamiseen?

Tuskin, enhän ainakaan liittänyt kommenttiani mihinkään asialliseen uutiseen, kuten sinä teit yhdistäessäsi tutkija Anna Kontulan E-kupit Kiljusen virkamatkaan.

Kiljunen ja Kontula tuon yhdistämisen "virkamatkaan" ovat tehneet.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Raatelulammas » 12.04.2010 11:33

Kyllästynyt kirjoitti:
Pertti Luukkonen kirjoitti::D
- mutta ei niiden sisällä olevista eli naisen primaareista sukupuolielimistä eli peniksistä. Eihän nimettömistäkään (sans nom) niin paljon puhuta, mutta puhutaan nimettömien peittämistä naisen sekundaarisista sukupuolielimistä eli vulvasta ja vaginasta (kuten paljon puhutaan miehen ns. kalusta, mutta ei kalsareista).

Miettikääpä tatä, arvon ladyt!
.

Miehinen näkökulma aiheeseen lienee se, että rinnat ovat vain miehiä (tai vauvoja) varten ja muuten niillä ei mitään merkitystä sitten olekaan.

Tuntuu myös siltä, että jostakin kummallisesta syystä erityisesti miehille (sekä myös pienirintaisille naisille) on ylivoimaista ymmärtää, että varsinkin kookkaista rinnoista on helvetisti riesaa ja että rintsikoista puhuminen on arkipäivän ongelmista johtuvaa- eikä ole millään tavalla verrattavissa puhumiseen alushousuista tai siitä mitä alushousujen alla on.

Rinnastus peniksiin tai alushousuihin rintaliiveistä puhuttaessa on kuin vertaisi hammaslääkärikäyntiä suuseksiin.

Mietipä sitä, arvon gentle-man!

Juu, tosiaankin. Minuakin vähän häiritsee välillä se, kun naisen rinnoista tehdään niin pahuksen iso numero. :P Minun rintani eivät ole edes mitenkään kovin herkät kokemaan nautintoa. Ovat siis vähän tunnottomat. Huikaisevampaa nautintoa kykenevät kokemaan mm. korvalehteni, kaulani, hiukseni (eli päänahkani niiden välityksellä), selkäni ym... Isokokoiset rinnat tosiaan aiheuttavat kaikenlaista harmia ja kipuilua. Ja siinä saa juosta itsensä uuvuksiin, ja maksaa itsensä kipeäksi, kun metsästää rintaliivejä, jotka edes jotenkin olisivat siedettävän mukavat. En minä halua ihailua rinnoilleni, keneltäkään muulta kuin omalta mieheltäni. Silloin se tuntuu hienolta, kaiken muun hellyyden ym. ohessa.

Minä olen varmaan enemmän hiusihmisiä. Koen välillä ylpeyttä ja nautintoa hiuksistani. Ja olen vaan otettu jos joku hiuksiani joskus ihailee, oli sitten mies tai nainen kyseessä. Pidän siitä miltä hiukseni tuoksuvat ja tuntuvat. Enkä anna helpolla kenen tahansa koskea hiuksiini. Kampaajallakaan en ole käynyt n. 15 vuoteen. Osittain siksi koska kampaajat haluavat aina leikata hiukseni pois. Ja muutenkin ehdottavat turhan tylsiä juttuja. Leikkaan ja värjään hiukseni itse. Minulla on ollut siilitukka, irokeesi, erilaisia muita hiusmalleja, ja värejä, mm. vihreä, sininen, kirkkaan punainen, ja totta kai musta, monenväristä raitaa, letityksiä hiuksia yms. Nykyäänkin minulla on n. kolmea eri väriä hiuksissani. Hemmottelen itseäni hyväntuoksuisilla shampoilla ja hoitoaineilla. Haluan että tukkani on villi ja vapaa. Minusta tuntuu että se on aika paljon äitini äidin peruja, että minä olen tukkaihminen. Rakastan hyväillä, tunnustella ja myös haistella mieheni tuuheaa ja yleensä aina niin puhdasta tukkaa. Hyvä puhdas miehen tuoksu. Ja miten tuuheat hiukset hänellä onkaan. :) Ja tottakai minulla on se sellainen vispilän näköinen metalli-häkkyrä, jolla hieron päänahkaani aina välillä. Oijjoij. Olen haaveillut meneväni joskus intialaiseen päähierontaan. Mutta vähän pelkään sitä että jospa vaikka kiihotun siinä epämukavan paljon. :D Luultavasti en kuitenkaan, sillä pelkän päänahan hierominen ei stimuloi minua ollenkaan niin paljon kuin saman aikainen hiusteni hyväily ja hypistely.

Olen jutellut aika monen muun, etenkin toisten pitkätukkaisten, naisten kanssa tästä tukka-asiasta. Enkä ole ainoa, joka kokee, että kampaajat haluavat suorastaan kastroida minut. Eli ei tartte kuin pistää päänsä sisään kampaamon ovesta, kun ollaan leikkaamassa sinulle tanttamaista pottaa päähän. Ja sitten ei mene niille sekään millään jakeluun, jos haluaa ihan oikeasti suorastaan liekehtivät väriset hiukset. Kaikille vaan hiiren harmaa potta päähän, se on siinä. :lol:
Raatelulammas

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.04.2010 11:53

Pois vaan moinen hökötys ainakin allekirjoituksesta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 12.04.2010 11:54

Sans nom kirjoitti:
Riidankylväjä kirjoitti: Olisin iloinen, jos sen saisi kutistettua. Täytyyhän minun voida vedota Willyn puoleta.

Kutistin puolestasi, avataren linkitystiedot saat klikkaamalla kuvaa. Toivottavasti ei muuttunut ihan smurffimaisen siniseksi! Yritin olla hellä...

Kuva

Kiitos Sans.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 12.04.2010 11:55

Psykopatologia kirjoitti:Pois vaan moinen hökötys ainakin allekirjoituksesta.

Persalta ei näytä heruvan empatiaa Willyn ahdinkoon. :/
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.04.2010 11:58

Willyhän on jo kuollut?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Raatelulammas » 12.04.2010 11:58

Juu mustakin kerrostaminen on just hyvä. Siinäkin vaan tuntuu se sen hetkinen muoti sanelevan ihan liikaa. Tiedän kaksi naista, jotka olivat pyytäneet kampaajalta kerrostusta pitkiin hiuksiinsa, ja sen hetken trendi taisi sitten olla se, että puolet hiuksista, siis päällimääiset hiukset, leikattiin polkkatukka-pituuteen, ja se oli sit siinä. Molemmat naiset olivat itkeneet tuloksen nähtyään. Toinen pyysi saman iltana kämppistään leikkaamaan lopunkin tukan siihen polkkatukka-pituuteen, kun ei enää muuten kehdannut niin nuijaa tukkaa kattella.

Sitten musta joku toinen ääripää on joku ihan über-kasarityyli, jossa tukka on leikattu päältä kauttaaltaan hyvin lyhyeksi kerroksittain, ja sitten jää se semmonen vekkuli takatukka, mullet-kampaus. :D Semmostakaan en ittelleni tahdo. On ollut vaikeaa löytää kampaajaa, joka kuuntelee ja hiffaa ja tottelee. :D Aikanaan mulla oli kyllä pari tuttua kampaajaa, kaverin kavereita, ja he kyllä ihan osas jopa ehdottaa hiuksiini kaikkea mistä havaitsin tosiaan tykkäävänikin. Muuten se on tuntunut liian toivottomalta. Enkä valtaosaa kampaajien höpötyksistä jaksa ollenkaan kuunnella. Hiljainen kampaaja on siunaus.

Mua usein puistattaa jo ne teippaukset kampaamojen ikkunoissa, joissa yritetään vakuutella kuinka siellä nyt sitten on tosiaan ihan hiustaiteilijoita, asiantuntijoita ym. shaissee. Tulee nimenomaan se vaikutelma, että tuo nyt se pääs tänne ja maksa, me asiantuntijat tiedämme kyllä ihan parhaiten, mikä sinulle sopii ja mikä ei. :roll:
Raatelulammas

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 12.04.2010 12:00

Psykopatologia kirjoitti:Willyhän on jo kuollut?

Ei, vaan kuljetettu putkaan. :(

"Willy has just been taken away and confiscated by North Yorkshire Police!
The world is a crazy place and I'm sure the local constabulary have better things to do!
But today they have seized our Willy.
Simply Dutch are therefore launching a Facebook campaign to Free Willy. Currently he is being held in a North Yorkshire prison cell with a ransom of £80 being demanded by the police for his return. "
Viimeksi muokannut Riidankylväjä päivämäärä 12.04.2010 12:05, muokattu yhteensä 1 kerran
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Raatelulammas » 12.04.2010 12:01

Tihihii, pippeli, hihihiti! *giggle* :oops: :lol: Se on pippeli, hihihih!
Raatelulammas

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 12.04.2010 12:59

-
Viimeksi muokannut Biancaliina päivämäärä 14.10.2010 14:25, muokattu yhteensä 1 kerran
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Pertti Luukkonen » 21.04.2010 11:35

Valkoiset rintaliivit korostavat puhtautta (tai "pseudo"puhtautta kuten esimerkiksi Catherine Deneuvella), mustat syntisyyttä ja ruskeat aistillisuutta.
Pertti Luukkonen

ViestiKirjoittaja Pertti Luukkonen » 21.04.2010 11:44

No sitä, että neitseestä on tullut syntinen nainen.
Pertti Luukkonen

ViestiKirjoittaja Pertti Luukkonen » 21.04.2010 12:30

Tiesin, koska olen tarkastanut.
Pertti Luukkonen

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa