Kyllästynyt kirjoitti:
Sinun virheellisen kaksoiskonsonattien käyttämisesi oikaiseminen ei ole ollut kiusaamista vaan puuttumista siihen minkä olet itse aiemmin ilmoittanut tekeväsi kiusaamistarkoituksessa.
Se, että olet myöhemmin ilmoittanut, ettet sitä ole kiusaamistarkoituksessa tehnyt saattaa olla totta, mutta miksi ihmeessä sitten halusit sitä jatkaa - jos kyse ei sitten ollutkaan tahallisesta ja kiusaamiseksi tarkoitetusta tavastasi kirjoittaa? Ja miksi ihmeessä sinä alunperin ilmoitit tekeväsi sen vain minua kiusataksesi?
Eikö sinun pitäisi nyt olla pikemminkin tyytyväinen kuin väittää kiusaamiseksi sitä, että pääsit vihdoinkin irti ärsyttävästä (ja oppimisesi tasosta kielivästä) virheestäsi?
Niin siis homma meni aikanaan Tukiasema.netissä niin, että:
1 silloinkin kk-virheeni oli tahatonta.
2. valehtelin sen olevan tahallista sinun kiusaamista
Kiusaamiseni oli silloin siis sitä, että väitin tahattoman virheeni olevan tahallista - kiusasin siis sinua.
En ole siis koskaan kiusannut varsinaisesti kk-virheelläni, vaan väittämällä tahattoman virheeni olevan tahallista.
Tahattomasta tavasta virheelliseen kirjoittamiseen (nyt siis kk-virheeni) on sellainen asia, että sitä ei itse huomaa. Ei ollut siis kysymys
halusta jatkaa, vaan koska en itse omaa virhettäni huomaa, niin sen virheen jatkaminen on tahatonta.
Kyllä, olen tyytyväinen siitä, että pääsin irti virheestäni - ihan aikuisten oikeasti olen tyyvyväinen siitä!