Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Vastaus: Käytit heti ensimmäisessä viestissäsi sanoja "reikäpää" ja "ihme vinkumista".
Tuoko on käsityksesi hyvästä ja asiallisesta viestistä?
Nuo viestit ovat "faktisesti" lieviä.
Ehkä sinulle, mutta minulle eivät ole.
Kyllästynyt kirjoitti:Maininta "vaimosi" ei ole mitään "keskusteluun mukaan tuomista".
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Minä vastaan omista teoistani ja sanoistani. Valitettavasti samaa ei voi sanoa sinusta.
Juupajuu. Jäit kiinni valehtelemisesta ja et suostu sitä myöntämään.
Mitä olen muka valehdellut? Kuten sanoin, en ole sinun kommenteistasi etsimälläkään löytänyt vastausta kysymykseeni:
Minkälaisia esimerkkejä sinulla on esittää naisten seksistisistä tai miesvihamielisistä viesteistä?
Kyllästynyt kirjoitti: Kahvin viestin "mieli" oli selvä - ja sehän tässä mättääkin; hän kuvittelee omien kokemustensa ja mielipiteidensä olevan yleispäteviä totuuksia = faktoja - ja vieläpä "selviä faktoja".

Kyllästynyt kirjoitti:Sinuna en lähtisi arvioimaan kenenkään idealisointia tai splittiä.
Psykopatologia kirjoitti:Vastaus: Käytit heti ensimmäisessä viestissäsi sanoja "reikäpää" ja "ihme vinkumista".
Tuoko on käsityksesi hyvästä ja asiallisesta viestistä?
Nuo viestit ovat "faktisesti" lieviä.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti: Kahvin viestin "mieli" oli selvä - ja sehän tässä mättääkin; hän kuvittelee omien kokemustensa ja mielipiteidensä olevan yleispäteviä totuuksia = faktoja - ja vieläpä "selviä faktoja".
Noin sinun ja Hilpan tulkinnan mukaan. Teidän tulkintanne Kahvin viestistä ei tietysti mitenkään voi olla virheellinen ja pieleen mennyt - eihän? Ainakin on tullut selväksi, että sinä pidät omaa tulkintaasi ehdottoman oikeana ja virheettömänä...
Ei ole mikään "minun tulkintani" vaan Wikipedian(kin) antama sanaselistys termille "fakta".
Sinäkö uskot ja luulet, että sinun tulkintasi on oikeampi kuin esimerkiksi Wikipedian?Mirri kirjoitti:... Ehkä voisit lukea kyseisen viestin uusiksi ja miettiä, oletko ymmärtänyt jotakin väärin...
Olen lukenut uusiksi ja vielä senkin jälkeen uusiksi. Uuden lukemisenkaan myötä ei ole mikään muuttunut sen suhteen, että omaa kokemusta tai mielipidettä voisi tai saisi väittää "selväksi faktaksi". Niin ei pidä tehdä, koska mikä sitten olisi oma kokemuksen/mielipiteen ero faktaan verrattuna?
Käsite "oma fakta" on koominen ja outo.
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti: Kahvin viestin "mieli" oli selvä - ja sehän tässä mättääkin; hän kuvittelee omien kokemustensa ja mielipiteidensä olevan yleispäteviä totuuksia = faktoja - ja vieläpä "selviä faktoja".
Noin sinun ja Hilpan tulkinnan mukaan. Teidän tulkintanne Kahvin viestistä ei tietysti mitenkään voi olla virheellinen ja pieleen mennyt - eihän? Ainakin on tullut selväksi, että sinä pidät omaa tulkintaasi ehdottoman oikeana ja virheettömänä. Silti, vaikka on meitä, jotka emme hakemallakaan onnistu tulkitsemaan samaa viestiä niin kuin sinä olet tulkinnut sen; viestistä ei löydy asiaa, jonka sinä olet näkevinäsi siinä.
Ehkä voisit lukea kyseisen viestin uusiksi ja miettiä, oletko ymmärtänyt jotakin väärin. Toinen kysymys pohdittavaksi, Hilpalle myös: mikä panee niin sinnikkäästi vänkäämään vastaan ja suorastaan kumoamaan faktoja henkilön sanoessa tosiasiaksi sitä, että hänen kohdallaan hänellä itsellään on ollut osuutensa kiusatuksi joutumiseensa? Aivan kuin Kahvin elämässä tapahtuneet tosiasiat/faktat olisivat jotenkin teiltä pois tai teille uhkana niin pahasti, että niitä täytyy yrittää kumota tai ainakin vähätellä.
Ja vielä: Kahvi ei ole elämässään tapahtuneiden tosiasioiden kanssa yksin ja ainoa kiusattu, jonka kohdalla on tapahtunut samaa; senkin puoleen on tosi kummallista yrittää kiistää tosiasioita.
Kyllästynyt kirjoitti:Eivät ole tekosyitä, eivätkä syitä lainkaan, vaan huomioita sinun tavastasi kohdella ja käsitellä muita ihmisiä.
Sinäkö kuitenkin voit ja saat olla minulle ilkeä ja solvata minua - niin kuin tässäkin ketjussa solvaat?
Kahvi kirjoitti:Ensin sitä ollaan niin mala fide -hengessä liikenteessä ja omataan terävä kieli. Mutta voi sitä kiermurtelun ja mielensäpahoittamisen määrää, kun laitetaan vastuuseen sanomisistaan.
Tarkoitan nyt Hilppaa ja Kyllästynyttä.
Itseasiassa on aika huvittavaa, kun omaa vastuuta pakoillaan muiden (muka) pahojen tekojen taakse, haetaan niistä oikeutus omalle törkeälle käytökselle ja sitten otetaan mallikkaasti marttyyrinviittaa päälle - ovet paukkuen (muka) poistutaan palstalta. Ja vieläpä aikuiset käyttäytyvät näin - vai pitäiskö kirjoittaa "aikuiset"
Hilppa kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Ensin sitä ollaan niin mala fide -hengessä liikenteessä ja omataan terävä kieli. Mutta voi sitä kiermurtelun ja mielensäpahoittamisen määrää, kun laitetaan vastuuseen sanomisistaan.
Tarkoitan nyt Hilppaa ja Kyllästynyttä.
Itseasiassa on aika huvittavaa, kun omaa vastuuta pakoillaan muiden (muka) pahojen tekojen taakse, haetaan niistä oikeutus omalle törkeälle käytökselle ja sitten otetaan mallikkaasti marttyyrinviittaa päälle - ovet paukkuen (muka) poistutaan palstalta. Ja vieläpä aikuiset käyttäytyvät näin - vai pitäiskö kirjoittaa "aikuiset"
Luepa viestini hieman tarkemmin. En ole poistumassa palstalta.
Kyllästynyt kirjoitti:Vaikeaa ja jopa mahdotonta, on potkia tai lyödä sellaista ääliötä joka netissä julistaa uhrinsa olevan alkoholin vuoksi potkut saanut ylipainoinen entinen sairaala-apulainen joka asuu Korsossa ja jakaa persettään ilmaiseksi tai jopa maksaa miehille.
Ja kirsikkana kiusaamisen päälle jakaa vielä uhrinsa (onneksi anonyymiä) sähköpostiosoitetta.
Sivuhuomautuksensa vielä, että tuo kyseinen kusipää kertoo olevansa (erikois)psykologi ja psykoterapeutti.
Kyllästynyt kirjoitti:Sinua ei näköjään voi miellyttää mitenkään.
Kyllästynyt kirjoitti:Obelix minulle - joten siten tämä liitty tähän.
Kyllästynyt kirjoitti:En ole sinua kiusannut. En koskaan, en missään enkä mitenkään.
Sinä olet kiusannut, solvannut ja jopa uhkaillut minua - joten kaada itsellesi vain.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa