Viikonloput

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Viikonloput

ViestiKirjoittaja Trisse » 10.04.2010 15:00

MItä harrastelette viikonloppuisin? mInä menen tänään kauhuelokuvafestareille "Night vision" katsomaan kahta uutta kauhufilkkaa.
Trisse

Re: Viikonloput

ViestiKirjoittaja xxccz » 11.04.2010 00:05

´
Minulla on yksi vakioharraste viikonloppuna. Koko perheen juttu. Olen hyvin useasti viikonloppuisin töissä. En enää kuitenkaan koko aikaa, vaan ainoastaan kahdeksan - kaksitoista h/vrk.

Vapaa-aika kuluu perheen kanssa. Ehdin mainiosti tirkistellä nettiinkin, tehdä sapuskaa ja muita huushollihommia, ulkoilla, vierailla, opiskella ja hiukan välillä matkustellakin. Niin ja joutessani teen käsitöitä. Voisin enempi suuntautua kuntoiluun, kuten esim. kuntosaliin tai pitkänmatkan kävely/juoksu/pyöräilyyn.. sen ajan pihistäisin kaupunkiostoksista. Niistä en oikein tykkää, koska rasittavat kovasti.
xxccz

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 13.04.2010 16:36

Yleensä vietän aikaa mieheni kanssa mutta nyt emme ole tavanneet, öö, moneen viikkoon.
Pidän v-loppuina taukoa urheilusta, että ehkäpä se on se oleellisin asia, rentoudun. Ja kun miehelläkin vapaata silloin, niin kyllä melkoisen rennosti otamme, harvoin muuten käymme missään. Kesällä sitten tulee käytyä siellä sun täällä tai jos olen Helsingissä, niin käymme ulkona (ei juomassa).
Laitan/mies laittaa ruokaa, katselen telkkua, oleskelen. Käyn ehkä kävelyllä, kaupassa, joskus tapaan kavereita.
Mutta mitä milloinkin.
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 13.08.2014 04:16

^
Melko erikoiselta ja vieraalta tunnut. Juon viinaa paljon, jos juotatuttaa ja käyn milloin missäkin. En pidä varsinaisesta "rentoutumisesta", vaan yleensä tusaan yhtä jos toistakin. Televisiota en katso oikeastaan ollenkaan.
Huolieilinen

Paluu Romulaatikko