Teemana skitsofrenia

Re: Teemana skitsofrenia

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 10.04.2010 23:45

http://www.cambridge.org/catalogue/cata ... 0521856973
.
Kuva
.

Hyvältä vaikuttaa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Megakesä » 10.04.2010 23:59

Mulla on yhtenä dg:nä sch-ryhmän diagnoosi. Varsinaista skitsofreniaa mulla ei kuitenkaan ole, koska psykoosini kesti vain 5 viikkoa, eikä mulla ollu juurikaan kuulo- ja näköharhoja, vaan harhaisuus painottui ajatusharhoihin.
Ilmeisesti kuitenkin skitsofreniariskini on suuri, jos psykoosini uusiutuu. Psykoosistani on jo 7,5 vuotta, joten pidän riskiä melko pienenä. Estolääkitys kuitenkin on.
Megakesä

ViestiKirjoittaja xxccz » 11.04.2010 21:34

´
Sch:
Me kaksi ja Irene (K15) 21.00
(161 ääntä)Kommentit (79)
Merkitse suosikiksi
Merkitse huippuohjelmaksi
Esittely IMDb:ssä
Lisää kalenteriisi (vCalendar)
Tallenna Elisa Viihde-palveluun
(Me, Myself and Irene)
Poliisina työskentelevä Charlie asuu kotoisassa talossa kolmen poikansa kanssa. Charlie kärsii uskottavuusongelmista, mutta hänen toinen persoonansa Hank on kova kundi. Komedia. Ohjaaja: Bobby Farrelly ja Peter Farrelly, USA 2000 (112'). Pääosissa: Jim Carrey, Renée Zellweger, Chris Cooper, Robert Forster, Richard Jenkins, Rob Moran, Traylor Howard, Daniel Greene, Zen Gesner, Tony Cox, Anthony Anderson, Mongo Brownlee, Jerod Mixon, Mike Cerrone ja John-Eliot Jordan. - Ohjelma sisältää kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille.
xxccz

ViestiKirjoittaja xxccz » 11.04.2010 21:54

Hermiitti kirjoitti:
xxccz kirjoitti:´
Sch:
Me kaksi ja Irene (K15) 21.00 ...

Ilmeisesti nimimerkki xxccz viittaa niin sanottuun jakomielisyyteen ja sen väärään kansanomaiseen käsitykseen tyypillisenä skitsofreniana.

en viittaa. viittaan vain meneillään olevaan leffaan.
-älä enää pyri esittämään minusta arvioita. sinulla ei ole siihen(kään) minkäänlaisia ammattitaitoa.
xxccz

ViestiKirjoittaja xxccz » 11.04.2010 22:24

Hermiitti kirjoitti:
xxccz kirjoitti:
Hermiitti kirjoitti:
xxccz kirjoitti:´
Sch:
Me kaksi ja Irene (K15) 21.00 ...

Ilmeisesti nimimerkki xxccz viittaa niin sanottuun jakomielisyyteen ja sen väärään kansanomaiseen käsitykseen tyypillisenä skitsofreniana.

en viittaa. viittaan vain meneillään olevaan leffaan.
-älä enää pyri esittämään minusta arvioita. sinulla ei ole siihen(kään) minkäänlaisia ammattitaitoa.

En arvioinut nimimerkkiä xxccz, vaan hänen leffakuulutustaan...

Jos niin. Niin miksi et kirjoittanut niin, vaan esitit minun viittavaan väärään käsitykseen jakomielisyydestä??? :shock: vai miten se meni??? :?:

Miten voikaan vuorovaikutus olla näin hanksua. Mirri kyllä on edelleen väärinymmärrysten mestari no1.
xxccz

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa