Jail kirjoitti:Rupesin miettimään biologian esseen pituutta.
Kuinka pitkiä esseiden tulisi olla? Minulla on käsitys, että noin 2-3 sivua.
Onko muita tietoja?
Ensi viikolla on tentti ja esseen tulee olla valmis.
Minulla on vaikeuksia hahmottaa asioiden kokonaisuutta. Toinen vaikeus on kirjoittaa omin sanoin,
kun tuntuu, ettei omia sanoja ole.
Minulle jäävät mieleen vain yksityiskohdat ja ne eivät hahmotu toisiinsa kiinni.
Psykopatologia kirjoitti:Foorumia voisi hyvinkin käyttää opiskelun tai kirjoittamisen palveluksessa.

Psykopatologia kirjoitti:--
Laita essee tänne, niin tarkastellaan sitä yhdessä!
Obelix kirjoitti:Kisuseni, essee ei ole opin näyte työ.

Psykopatologia kirjoitti:Mikä on esseen otsikko?
Kyseessä olisi ohjaus netissä, ei suoranainen kopiointi.

Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mikä on esseen otsikko?
On järkevää suojautua kaikenlaiselta 'nettiohjaukselta'; ja vielä enemmän järkevää,
jos nettifoorumilla pyrittäisiin pätemään ohjaamalla vieraiden ihmisten koulusuorituksia.
Psykopatologia kirjoitti:Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mikä on esseen otsikko?
On järkevää suojautua kaikenlaiselta 'nettiohjaukselta'; ja vielä enemmän järkevää,
jos nettifoorumilla pyrittäisiin pätemään ohjaamalla vieraiden ihmisten koulusuorituksia.
Ainakin virkkeen viimeinen lause on hyvin järkevä.
Mirri kirjoitti:Obelix kirjoitti:Kisuseni, essee ei ole opin näyte työ.
Joo, ei tosiaan.
Kuitenkin opiskeluun liittyvät ja koulujen vaatimat esseet ovat arvosteltavia tentti- ja koesuorituksia,
sun muita kirjallisia arvioitavia taidonnäytteitä; tärkeitä ja henkilökohtaiseen elämään kuuluvia asioita.
Ei sellaisia kannata tuoda tällaiselle foorumille 'tarkasteltaviksi'.

Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa