Tukiasema kaatunut?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Tukiasema kaatunut?

ViestiKirjoittaja Kuutar » 21.09.2012 20:15

Kahvi kirjoitti:Poista myös kaikki evästeet. Eli Internet Explorerissa (ulkomuististani):

Tools -> Internet Options -> General välilehti
kohta Browsing history ->Delete
valitse Cookies
ja eikun Delete

Tarkemmin selaimesi ohjeista, etsi hakusanoilla esim "delete cookies" (poista evästeet).

Poistin evästeet, eikä sekään auttanut.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Kuutar » 21.09.2012 20:22

Voisiko joku Tukiasemalle pääsevä tiedustella ylläpidon osoitetta, ja kertoa sen minulle täällä vaikkapa yksityisviestillä? Tämä lienee valitettavasti ainut keino, jolla saan ylläpitoon yhteyden, jotta voin kertoa heille IP-osoitteeni, mikäli sivusto on jostain syystä sulkenut IP-osoitteeni pois.
Vaihtoehtoisesti minun sähköpostiosoitteeni voi välittää yksityisviestillä ylläpidolle, jotta he voivat kirjoittaa minulle.
Muuten en välttämättä pääse tuolle sivustolle enää koskaan.

Tällainen vastaavanlainen muuten tapahtui kerran Plaza -palstalla. Siellä oli sivuston tekniikka jotenkin bannannut kaikki kirjoittajat ylläpidon muukanluettuna.
Viimeksi muokannut Kuutar päivämäärä 21.09.2012 20:27, muokattu yhteensä 4 kertaa
Kuutar

ViestiKirjoittaja Kuutar » 21.09.2012 20:23

Obelix kirjoitti:Osta uusi kone!

Kaikki muu toimii, paitsi Tukiasema.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Kuutar » 21.09.2012 20:28

lappalainen kirjoitti:Ei siellä näy mitään tapahtuvan, muutama viesti tulee päivässä.

Onko muilla ollut vaikeuksia päästä sinne?
Kuutar

ViestiKirjoittaja Mirri » 21.09.2012 20:59

Kuutar, laitoin Tukiasemalle tällaisen viestin:
Kerron taas Kuuttaren puolesta; toisella foorumilla hän kaipailee Tukiaseman ylläpidon sähköpostiosoitetta voidakseen ottaa yhteyttä ongelmansa vuoksi:
Voisiko joku Tukiasemalle pääsevä tiedustella ylläpidon osoitetta, ja kertoa sen minulle täällä vaikkapa yksityisviestillä? Tämä lienee valitettavasti ainut keino, jolla saan ylläpitoon yhteyden, jotta voin kertoa heille IP-osoitteeni, mikäli sivusto on jostain syystä sulkenut IP-osoitteeni pois.
Vaihtoehtoisesti minun sähköpostiosoitteeni voi välittää yksityisviestillä ylläpidolle, jotta he voivat kirjoittaa minulle.
Muuten en välttämättä pääse tuolle sivustolle enää koskaan.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 21.09.2012 21:30

Kuutar, ongelmasi on nyt huomattu ja tiedossa. Tukiaseman Hosuli ylläpitäjän edustajana vastasi näin:
Kopsasin Mirrin viestin ja lähetin edelleen adminille yksityisviestinä ja sähköpostina. Tukarin omassa porttikieltolistassa ei näkynyt Kuutaren ip:tä. Eikä niitä muutamaa muutakaan joista se on kirjoittanut.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kuutar » 21.09.2012 22:45

Mirri kirjoitti:Kuutar, ongelmasi on nyt huomattu ja tiedossa. Tukiaseman Hosuli ylläpitäjän edustajana vastasi näin:
Kopsasin Mirrin viestin ja lähetin edelleen adminille yksityisviestinä ja sähköpostina. Tukarin omassa porttikieltolistassa ei näkynyt Kuutaren ip:tä. Eikä niitä muutamaa muutakaan joista se on kirjoittanut.

Kiitos. :) En kyllä ymmärrä, keihin muutamaan muuhun Hosuli viittaa.
Kenestä muka olen kirjoittanut? :?:
Kuutar

ViestiKirjoittaja Mirri » 21.09.2012 23:38

Näköjään pääset taas Tukiasemalle. Hyvä juttu.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 22.09.2012 06:04

En pääse minäkään.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kuutar » 22.09.2012 15:27

lappalainen kirjoitti:Jaa, näköjään minä en sinne nyt pääse. Taitaa vaan tuo admin eli reinikainen eli hosuli pelleillä. Ei tarvitse ilmoittaa asiaa sinne.

Se admin eli hosuli eli reinikainen tarkoittaa, kuutar, sitä että olet sinne välillä joltain muultakin koneelta eli eri ip; ltä kirjoittanut nikilläsi.

En ole. Enkä ole kirjoittanut "muutamasta muusta". Onko siellä joku esiintynyt minuna? :shock:
Kuutar

ViestiKirjoittaja Kuutar » 23.09.2012 22:42

Obelix kirjoitti:Epäilen Riidan kylväjää työssään!

Ei, ole ymmärsin väärin, moderaattori oli tarkoittanut "muutamalla muulla" IP-osoitteita.
Kuutar

Edellinen

Paluu Romulaatikko