Kuutar kirjoitti:Minä en pääse sivulle Firefoxilla enkä Explorerilla. Tulee vain " Sivun lataamisvirhe" tai " Yhteyden aikakatkaisu."

Mirri kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Minä en pääse sivulle Firefoxilla enkä Explorerilla. Tulee vain " Sivun lataamisvirhe" tai " Yhteyden aikakatkaisu."
Minulla tuo ongelma jatkui kotikoneellani peräti yli kuukauden. Sitten se vain yhtäkkiä katosi; huomasin taas pääseväni sinne. Jotakin teknisiä ongelmia siellä on, koska yksi ja toinen törmää tähän samaan. Kuka milloinkin kertoo, ettei pääse Tukiasemalle.
Omalla kohdallani arvelin, että IP-osoitteeni olisi vaihtunut, koska koneeni oli suljettuna yli vuorokauden ja käynnistämisen jälkeen pääsin foorumille, mutta Hosuli ylläpidon edustajana tiesi kertoa, ettei niin ollut käynyt. Liekö ollut sattumaa, että pitkään jatkunut ongelma korjaantui koneeni ollessa pitempään sammuksissa.

Obelix kirjoitti:Sulla on banni!
Mirri kirjoitti:Kuutar, jos haluat, voisin laittaa Tukarin sääntöosioon puolestasi näkyviin tiedon, ettet pääse sinne. Siellä on jo valmiina ketjukin tästä asiasta; En pääse koneeltani foorumille. Siinä ketjussa minäkin olen kertonut pääsemättömyydestäni, ja myös ongelman ratkeamisesta, ja siinä ketjussa Hosuli kommentoi arvellessani koneeni IP-numeron vaihtuneen.
Kerron Kuuttaren puolesta, ettei hänellä ole ollut pääsyä Tukiasemalle eilisestä lähtien:Minä en pääse sivulle Firefoxilla enkä Explorerilla. Tulee vain " Sivun lataamisvirhe" tai " Yhteyden aikakatkaisu."Yhteyden vianmäärityksen mukaan tietokoneeni on määritetty oikein, mutta tukiasema ei vastaa.
Vika on vianmäärityksen mukaan joko tukiasema -sivussa tai langattomassa yhteydessä.

Mirri kirjoitti:Laitoin ketjuun tällaisen viestin:Kerron Kuuttaren puolesta, ettei hänellä ole ollut pääsyä Tukiasemalle eilisestä lähtien:Minä en pääse sivulle Firefoxilla enkä Explorerilla. Tulee vain " Sivun lataamisvirhe" tai " Yhteyden aikakatkaisu."Yhteyden vianmäärityksen mukaan tietokoneeni on määritetty oikein, mutta tukiasema ei vastaa.
Vika on vianmäärityksen mukaan joko tukiasema -sivussa tai langattomassa yhteydessä.
Minä tosiaan aloin taas päästä kotikoneelta foorumille, kun laitoin adminille viestiä ja kerroin siinä myös ip:ni. Hän sitten teki jotain, ehkä tyhjensi kaikki ip:t tai vain minun ip:ni, mutta sen jälkeen alkoi taas toimia.

Mirri kirjoitti:Kuutar, tässä yksi ketjuun tullut neuvo:Minä tosiaan aloin taas päästä kotikoneelta foorumille, kun laitoin adminille viestiä ja kerroin siinä myös ip:ni. Hän sitten teki jotain, ehkä tyhjensi kaikki ip:t tai vain minun ip:ni, mutta sen jälkeen alkoi taas toimia.
Minä olen saanut Adminilta saman ohjeen aiemmin, kun pääsyni Tukiasemalle takkusi. Admin pyysi minua ilmoittamaan hänelle IP:n, jotta hän voisi poistaa sen jostakin (en tiedä mistä), ja näköjään ohje on toimiva.
Joten jos voisit joltakin toiselta koneelta olla Adminiin yhteydessä; ilmoittaisit takkuavan koneesi IP-numeron. Se voisi auttaa.
Kahvi kirjoitti:Kokeile tyhjentää selaimen välimuisti ja evästeet (cookies). Tuo voi joskus auttaa moisiin ongelmiin.

Kahvi kirjoitti:Poista myös kaikki evästeet. Eli Internet Explorerissa (ulkomuististani):
Tools -> Internet Options -> General välilehti
kohta Browsing history ->Delete
valitse Cookies
ja eikun Delete
Tarkemmin selaimesi ohjeista, etsi hakusanoilla esim "delete cookies" (poista evästeet).
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa