Psykopatologia kirjoitti:Täytyy tunnustaa, että minulle kävi köpelösti: tilasin netistä salasanaani 10 sentin pidennyksen (takuulla).
Mutta pitenikin vain yhdeksän! Nyt se on 29 senttiä, ja nykyinen rakastajattareni on kiinnostunut vain 30+
-senttisistä. Have mercy on me!
Kyllästynyt kirjoitti:Onko tämän ketjun tarkoitus olla hauska, vitsikäs tai jotenkin muuten viihdyttävä?
Vai pelkästään typerä?

-Äiti, minä en mene tänään kouluun. -Täytyyhän sinun mennä. -Enkä mene, ne kiusaavat ja nimittelevät minua rumilla nimillä. -Kuulepas nyt, sinä olet sentään jo 50 vuotta ja sitä paitsi olet koulusi rehtori.

Kehittyneille (mature) defenssimekanismeille (mm. sublimaatio, huumori) on ominaista että uhkaava tilanne havaitaan realistisesti, mutta uhkaan liittyviä tunteita hallitaan kunnes uhkaava tilanne on ohi.
huumori, kaikkea semmoista, mikä saa meidät nauramaan tai hyvälle mielelle. Defensiivisenä huumorin merkitys on elämän keventäjänä. Huumorin kautta on myös helpompi saada kontaktia tunteenomaisesti vaikeisiin asioihin. Huumorin piikkiin on pantu myös HOUND ja YAVIS.
HOUND, Humble, Unattractive, Old Nonverbal, Dumb, eli ihmisryhmä joka on terapeuttien kauhistus.
YAVIS, Young, Attractive, Verbal, Intelligent, Successful. Vrt HOUND, huumori.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa