Obelix kirjoitti:Miksi naiset ovat julmia miehille? Ovat kylmiä ja kalseita päivä kausia, jos mies on ottanut muutaman kupposen liikaa. Mutta jos nainen töppää, se on miehen hyväksyttävä hymyssä suin.
Illusia kirjoitti:Puiston penkille ruskean paperipussin kanssa, jonka sisällä puteli?
Obelix kirjoitti:Miksi naiset ovat julmia miehille? Ovat kylmiä ja kalseita päivä kausia, jos mies on ottanut muutaman kupposen liikaa.
Obelix kirjoitti: Mutta jos nainen töppää, se on miehen hyväksyttävä hymyssä suin.
Illusia kirjoitti:Sinä taidat itse ajatella niin.
Hilppa kirjoitti:Obelix kirjoitti:Miksi naiset ovat julmia miehille? Ovat kylmiä ja kalseita päivä kausia, jos mies on ottanut muutaman kupposen liikaa.
Kuvaamasi käytös ei ole julmuutta vaan normaalia järjen ja harkinta-ajan käyttöä miehen kusipäisyyden vuoksi.
Kahvi kirjoitti: En ajattele. Omasta hennkoht kokemuksesta voin kertoa, että löytyy naisia jotka eivät harrasta henkistä väkivaltaa, eivät käytä seksiä vallankäytön välineenä ja eivätkä myöskään vetä kilareita (kohtuullisesta) kupittelusta.
Illusia kirjoitti:Toivottavasti kumppanisi ovat yhtä tyytyväisiä kuin sinä.
Kahvi kirjoitti:Valitsen ihan itse kumppanini, joten kaikennäköiset julmurit on thänks-put-nou-thänks. Fiksujakin ja ihan henkisestikin aikuisia naisia löytyy ja tilanteet on tämän suhteen varsin lupaavia
Hilppa kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Valitsen ihan itse kumppanini, joten kaikennäköiset julmurit on thänks-put-nou-thänks. Fiksujakin ja ihan henkisestikin aikuisia naisia löytyy ja tilanteet on tämän suhteen varsin lupaavia
Mistä päättelet, että sinulle kumppaneiksi sopimattomat ja sinun kanssasi erilaisen arvomaailman omaavat naiset olisivat automaattisesti julmureita? Ei ihmisen tarvitse kaikista pitää, mutta voihan silti kohdella samalla palstalla kirjoittavia ihmisinä.
Hilppa kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Valitsen ihan itse kumppanini, joten kaikennäköiset julmurit on thänks-put-nou-thänks. Fiksujakin ja ihan henkisestikin aikuisia naisia löytyy ja tilanteet on tämän suhteen varsin lupaavia
Mistä päättelet, että sinulle kumppaneiksi sopimattomat ja sinun kanssasi erilaisen arvomaailman omaavat naiset olisivat automaattisesti julmureita?

Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Valitsen ihan itse kumppanini, joten kaikennäköiset julmurit on thänks-put-nou-thänks. Fiksujakin ja ihan henkisestikin aikuisia naisia löytyy ja tilanteet on tämän suhteen varsin lupaavia
Mistä päättelet, että sinulle kumppaneiksi sopimattomat ja sinun kanssasi erilaisen arvomaailman omaavat naiset olisivat automaattisesti julmureita?
Hilppa, mistä sinä teit tuollaisen päätelmän? Ainakaan siteeraamasi kohta ei anna aihetta moiseen virheelliseen tulkintaan. Aivan kuin olisit lukenut tekstistä jotakin mitä siinä ei sanota; ei, vaikka miten yrittäisi lukea viestiä löytääkseen siitä sen mitä olit näkevinäsi siinä.
Hilppa kirjoitti:Teknisesti ja suomen kielen käytön näkökulmasta olet tietenkin aina oikeassa. Ylimielisyydeltäsi et kuitenkaan huomaa tarkastella kokonaisuutta palstalla.

Kyllästynyt kirjoitti:Suomeksi sanottuna:
Sinä Kahvi et ole kohdellut kanssapalstalaisia aikuisina ihmisinä vaan olet solvannut, nimitellyt, uhkailut ja syljeskelyt. Ajatteletko todellakin sinulla olevan eväitä arvostella muiden käytöstä?
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa