- Se oli aivan sikamaista, että minun asiantuntemustani yritettiin käyttää hyväksi, maksamatta mitään.

Suomen Marsalkka -elokuvan aiheuttama vihareaktio tuli suurena yllätyksenä, kertoo filmihankkeen tuottaja Erkko Lyytinen.
Tehdään elokuva Kekkosesta. Pääosaan musta tukkainen kiinalainen. Sori pää osaan oli tullut kirjoitus virhe.

Mikäli kenialainen Mannerheim herättää suomalaiset laajemminkin kyseenalaistamaan sen, mitä ihmettä verorahoillamme oikein tehdään, niin tämän elokuvaprojektin seurausvaikutukset voivat olla lopulta jopa enemmän positiiviset kuin negatiiviset.
Obelix kirjoitti:Mirri kirjoitti:Olen toista mieltä. Elokuva on kahden erillisen sanan muodostama yhdyssana, joten jos kirjoitustyyliin kuuluu kirjoittaa yhdyssanat erikseen, elokuvan kirjoittaminen yhteen on tyylirikko. Mutta en rupea kinastelemaan asiasta - jos vain maltan olla tekemättä niin.
Munakas ei ole muna kas. Olen näin todistanut, että elokuva ei ole elo kuva.
Kas 1. ilmaisee hämmästystä Kas, siinähän sinä olet! Kas kummaa! 2. Kuulijan huomion herättämiseksi: Kas tässä ovat rahat 3. katsos, nääs Kas niin, nyt voimme lähteä. Kas, hän on vielä kokematon
Elo 1. Elossa, eloon 'hengissä, elävänä; henkiin, eläväksi'. Eloon jääneet onnettomuuden uhrit kuljetettiin sairaalaan. Hänen vaarinsa on vielä elossa. 2. elinaika, elämä, eläminen Hänen eläkepäivänsä olivat yksinkertaista hiljaiseloa 3. vilkkaus, vireys, terhakkuus Iloinen uutinen antoi hänen kasvoilleen eloa. 4. vipinä, tohina, huiske, tiimellys Joulun valvimstelut tuovat koteihin eloa ja liikettä. 5. tuleentunut vilja

Riidankylväjä kirjoitti:mitä mieltä olet mustasta Mannerheimista?

Riidankylväjä kirjoitti:Huomaatko Mirri, sinun kädestäsi kilpaillaan?

Riidankylväjä kirjoitti:
Musta Mannerheim

Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa