Kyllästynyt kirjoitti:takaovi kirjoitti:Ts sinua pannaan halvalla tällä foorumilla.
Se ei ole mikään yllätys.
Näytät sen hyväksyvän tyynesti ja jopa puolustat kiusaajiasi.
Kyllästynyt kirjoitti:takaovi kirjoitti:Ts sinua pannaan halvalla tällä foorumilla.
Kyllästynyt kirjoitti:takaovi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:takaovi kirjoitti:Ts sinua pannaan halvalla tällä foorumilla.
Näytät sen hyväksyvän tyynesti ja jopa puolustat kiusaajiasi.
Kuitenkin täällä on sitkeästi väitetty, ettei minua ole kukaan kiusannut vaan että minä (muka) olen kiusannut muita.

Psykopatologia kirjoitti:deontti esittää, että yhdyssanavirheet eivät haittaa lukemista, jos välimerkit ovat oikein.
deontin viestissä on lukuisia kielioppivirheitä.

Psykopatologia kirjoitti:deontti esittää, että yhdyssanavirheet eivät haittaa lukemista, jos välimerkit ovat oikein.
(- -)

deontti kirjoitti:Mun lukemista kyllä häiritsee Riidankylväjän ja Psykopatologian tahallaan tekemät yhdyssanavirheet. Lukeminen on töksähtelevää ja raskasta. Pienet alkukirjaimetkin hyppää silmään, mutta ei niin pahasti kuin yhdyssanavirheet, mikäli välimerkkejä on vain käytetty oikein. Teen toki itsekin kirjoitusvirheitä, mutta toivoisin, että edes tahalliset virheet jäisi vähemmälle.

takaovi kirjoitti:tällä kouluttamisella opimme kohta kaikki kirjoittamaan paaremmin ja emme tee yhdys sana virheita emmekä muitakaan virheitä vaan olemme kaikki täydellisiä kirjoittajia.
Kahvi kirjoitti:Meillä immeisillä kun voipi olla tärkeätä ja vaikeatakin sanottavaa, ja silloin lienee syytä antaa kunkin kirjoittaa niinkuin kirjoittaa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa