Psykopatologia kirjoitti:Täällä halutaan olla pehmeitä, joka koetaan hyveeksi. Pehmeä kuin räkä esimerkiksi.

Riidankylväjä kirjoitti:Kullakin on omat vahvuutensa.
ve e kirjoitti:Minä olen. Vertasin itseeni, verrattuna minuun vahvoja.
Tätä mieltä olen itsestäni.
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologian ja Riidankylväjän tapa pelleillä yhdyssanojen kanssa on myös oikeinkirjoitussääntöjen vastaista, mutta ilmeisesti tarkoitettu hauskuuttamaan. Ja vaikka vitsi onkin jo väljähtynyt, joskushan ne huvittavia ovatkin.

Kyllästynyt kirjoitti:takaovi kirjoitti:tääki on jonkin laista sarkasmia
Ei ole, vaan typeryyttä, piittaamattomuutta ja epäkohteliaisuutta.

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:takaovi kirjoitti:tääki on jonkin laista sarkasmia
Ei ole, vaan typeryyttä, piittaamattomuutta ja epäkohteliaisuutta.
Et näköjään tiedä mitä sarkasmilla tarkoitetaan.
Ehkä, ja voi olla niinkin, että kyse onkin ironiasta eikä sarkasmista, mutta se ainakin on varmaa, ettei sinulla ole aavistustakaan siitä kuinka vähän sinä tiedät.

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Noin voi olla. Varmaksi väittäminen on uskaliasta.
Sitä en ymmärrä, että mikset sano Psykopatologian ja Riidankylväjän kirjoitusvirheiden harrastamisen olevan typeryyttä, piittaamattomuutta ja epäkohteliaisuutta. Niitähän se on; aivan sama sanotaanko virheellistä kirjoittamista sarkasmiksi, ironiaksi, vai pelleilyksi.
Koska se ei tee lukemisesta niin hankalaa kuin isojen kirjainten käyttämättättä jättäminen.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa