Pitkät / pätkät

Pitkät / pätkät

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.06.2012 21:33

Naikkoset pitävät pitkistä miehistä mutta eivät lyhyistä
(pitäisi sanoa pikkuisista).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Re: Pitkät / pätkät

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 13.06.2012 21:39

Se on kylmää logiikkaa. Mitä isompi mies sitä isompi se.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Repee » 13.06.2012 21:44

Ei kun ei mitään.
Repee

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.06.2012 22:29

Suomessa asia tiedettiin jo 1950-luvulla.

Pekka & Pätkä http://www.youtube.com/watch?v=U3d9KQ4s ... ure=relmfu
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 13.06.2012 22:36

Psykopatologia kirjoitti:Naikkoset pitävät pitkistä miehistä mutta eivät lyhyistä

Ei taida olla yleistettävissä oleva asia. Mitä pienempi nainen sitä pienempi mies tuntuu luontevalta; naikkoset voivat olla hyvin erimittaisia. Harva naikkonen tuntee oloaa luontevaksi, jos oma pituus yltää miekkosen vyötärön seutuville... Siinä on niska lujilla, jos joutuu katselemaan kumppaninsa kasvoja kovasti takakenossa ja tämän vyötärön korkeudelta - toisen navan tuijottelu taas rassaa itsetuntoa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.06.2012 23:10

Kyllästynyt kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Naikkoset pitävät pitkistä miehistä mutta eivät lyhyistä

Miehet arvostavat pitkiä miehiä. Pitkät erottuvat joukosta ja tunnettua on,
että johto- ja esimiestehtävissä keskimittaa pitemmät miehet ovat yliedustettuina. (- -)

Ja naiset arvostavat isoja naisia.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Repee » 13.06.2012 23:33

Mirri kirjoitti:

Ei taida olla yleistettävissä oleva asia. Mitä pienempi nainen sitä pienempi mies tuntuu luontevalta; naikkoset voivat olla hyvin erimittaisia. Harva naikkonen tuntee oloaa luontevaksi, jos oma pituus yltää miekkosen vyötärön seutuville... Siinä on niska lujilla, jos joutuu katselemaan kumppaninsa kasvoja kovasti takakenossa ja tämän vyötärön korkeudelta - toisen navan tuijottelu taas rassaa itsetuntoa.

Siit oletko oikeasti tosissasi?
Repee

ViestiKirjoittaja Mirri » 13.06.2012 23:39

Olen, täysin tosissani. Kokeile itse miltä tuntuu tuijotella kumppanin vyötäröä, tai taivutella päätään takakenoon saadakseen rakkaansa kasvot näköetäisyydelle... Aivan varmasti on kätevämpää, jos molemmat ovat tappeja, ei ainoastaan nainen.
Mirri

ViestiKirjoittaja Repee » 13.06.2012 23:44

Mirri kirjoitti:Olen, täysin tosissani. Kokeile itse miltä tuntuu tuijotella kumppanin vyötäröä, tai taivutella päätään takakenoon saadakseen rakkaansa kasvot näköetäisyydelle... Aivan varmasti on kätevämpää, jos molemmat ovat tappeja, ei ainoastaan nainen.

Hei Mirri, et varmana ole :)
Repee

ViestiKirjoittaja Repee » 14.06.2012 04:48

Kyllästynyt kirjoitti:
Repee kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Olen, täysin tosissani. Kokeile itse miltä tuntuu tuijotella kumppanin vyötäröä, tai taivutella päätään takakenoon saadakseen rakkaansa kasvot näköetäisyydelle... Aivan varmasti on kätevämpää, jos molemmat ovat tappeja, ei ainoastaan nainen.

Mitähän sinä Repee tarkoitat?

Tässä asiassa kuitenkin komppaan Mirriä; jatkuva kurkottelu on rasittavaa.
Pitkää ihmistä ei lainkaan haittaa tavanomainen keittiön työtasovalaistus, hänelle se ei paista päin näköä, mutta lyhyelle paistaa.

Itsekin koen, että "kurkottelu" on yksi elämän vaikeimmista ongelmista. Valo on toinen, enkä meinaa Villeä.
Repee

ViestiKirjoittaja Illusia » 14.06.2012 12:21

Todellinen rakkaus ei mittaile ihmisen pituutta.
Illusia

ViestiKirjoittaja Gyver » 14.06.2012 19:52

Repee kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Repee kirjoitti:

Mitähän sinä Repee tarkoitat?

Tässä asiassa kuitenkin komppaan Mirriä; jatkuva kurkottelu on rasittavaa.
Pitkää ihmistä ei lainkaan haittaa tavanomainen keittiön työtasovalaistus, hänelle se ei paista päin näköä, mutta lyhyelle paistaa.

Itsekin koen, että "kurkottelu" on yksi elämän vaikeimmista ongelmista. Valo on toinen, enkä meinaa Villeä.

Mistä sinä Ville Valon tähän repäisit? (Pitäisi varmaan sanoa, että repeesit...)

Sitä ollaan sitten yhtä sekaisin kuin minä välillä. Voin antaa vinkin: tuosta riehumisesta ei ole kenellekään mitään hyötyä, ei terapeuttista eikä muutenkaan, vaikka onhan se tietysti kivaa ja nousee mukavasti päähän.
Gyver

ViestiKirjoittaja Gyver » 14.06.2012 19:53

Illusia kirjoitti:Todellinen rakkaus ei mittaile ihmisen pituutta.

Kuka sellaista haluaa?
Gyver

ViestiKirjoittaja Repee » 14.06.2012 19:54

Kyllästynyt kirjoitti:
Repee kirjoitti:Itsekin koen, että "kurkottelu" on yksi elämän vaikeimmista ongelmista. Valo on toinen, enkä meinaa Villeä.

Pitääkö asian olla "yksi elämän vaikeimmista ongelmista" ennen kuin siitä saa puhua?

Vastaisinko vai en. Hmm, vastaan. Ei.
Repee

ViestiKirjoittaja Repee » 14.06.2012 19:57

Gyver kirjoitti:
Sitä ollaan sitten yhtä sekaisin kuin minä välillä. Voin antaa vinkin: tuosta riehumisesta ei ole kenellekään mitään hyötyä, ei terapeuttista eikä muutenkaan, vaikka onhan se tietysti kivaa ja nousee mukavasti päähän.

Vastaisinkohan sinulle vai en. Hmm, vastaanpa. Ehkäpä asioiden selvittäminen sieltä ja toiselta suunnalta auttaisi mutta kun ei.
Ei ole vaikeneminen sellaista kultaa, että auttaisi yhtään sen enempää kuin riehuminen.
Repee

ViestiKirjoittaja Gyver » 14.06.2012 20:00

Repee kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Repee kirjoitti:Itsekin koen, että "kurkottelu" on yksi elämän vaikeimmista ongelmista. Valo on toinen, enkä meinaa Villeä.

Pitääkö asian olla "yksi elämän vaikeimmista ongelmista" ennen kuin siitä saa puhua?

Vastaisinko vai en. Hmm, vastaan. Ei.

Turhaan kysymykseen turha vastaus.

No, onhan niitäkin ihmisiä jotka pitävät ongelmiaan oikeuttamattomina elleivät ne ole nälänhädän luokkaa tai jotain muuta vastaavaa.
Gyver

ViestiKirjoittaja Repee » 14.06.2012 20:13

Löysää sinäkin sitä vannetta vähän. Ota vaikka olut tms., kun voit, kun et kärsi nälänhädästä sun muusta.
Turhakin vastaus on parempi kuin ei vastausta ollenkaan.
Repee

ViestiKirjoittaja Gyver » 14.06.2012 20:55

Repee kirjoitti:Löysää sinäkin sitä vannetta vähän. Ota vaikka olut tms., kun voit, kun et kärsi nälänhädästä sun muusta.
Turhakin vastaus on parempi kuin ei vastausta ollenkaan.

Sinulla se kiristää jos tuon perusteella tulkitset että minulla kiristää. Niin ja minä en juo, se nyt vielä puuttuisi.
Gyver

Seuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa