Joko akkunat on pesty?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Joko akkunat on pesty?

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.06.2012 17:54

Minun ikkunoitani ei ole pesty. Kumma juttu, ettei kukaan ole ymmärtänyt hoitaa sitä hommaa.
Minä kyllä olen pessyt ikkunoita, mutten omiani. Toistaiseksi toiveikkaasti odotan, että ikkunani peseytyisivät minun uurastaessani toisten ikkunoiden kimpussa. Jos niin ei tapahdu, pesen ne sitten kesälomalla...
Mirri

ViestiKirjoittaja Kahvi » 10.06.2012 19:08

Minäkin olen kovasti odottanut tässä yhden hengen taloudessani, että joku tulisi ja pesisi ikkunani. Väittävät, että viimeistään siinä vaiheessa pitäisi pestä, kun ulos näkee yhtä huonosti riippumatta siitä, onko sälekaihtimet kiinni vai auki.

Toisaalta olen myös huomannut, että asuntoni ikkunoiden pesemiseen menee yli viikko. Syy lienee jossain muualla kuin ikkunoiden lukumäärässä - ehkäpä on siinä, että hyvin suunniteltu on edelleen kokonaan tekemättä?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.06.2012 19:38

Joo, jos yhden hengen huushollin ikkunoiden pesemiseen vierähtää viikko, yksiön seinäpinnat lienevät pelkkää ikkunaa ja lisäksi monikerroksista ja vaikeasti aukaistavaa... Tai sitten ongelma on jossakin muualla; organisoinnin puutteessa, huonoissa välineissä, aloitekyvyttömyydessä, motivaation puutteessa, tms.

Minullakin voi kulua viikko äheltäessäni ikkunoideni kimpussa. Se johtuu kissoistani...
Mirri

ViestiKirjoittaja Kahvi » 10.06.2012 19:44

Mirri kirjoitti:Tai sitten ongelma on jossakin muualla; organisoinnin puutteessa, huonoissa välineissä, aloitekyvyttömyydessä, motivaation puutteessa, tms.

Tai sitten saamattomuudesta, jota jotkut vääräleuat väittävät ikävästi laiskuudeksi :D

Eis vaan. Tunnin-parin duuni, mukaan luettuna parvekelasitus. Tänäkin keväänä projekti on jo peräti aloittamista vaille valmis.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Illusia » 08.10.2012 16:52

Nyt on ikkunat pesty ja tilkitty.
Illusia

Edellinen

Paluu Romulaatikko