Turha aikaavievä hamstraus

Re: Turha aikaavievä hamstraus

ViestiKirjoittaja Illusia » 10.06.2012 15:40

Lola, mihin sinä heitit hajonneen boksin? Minulla kertyy rojua nurkkiin, kun elektroniset laitteet pitäisi viedä jonnekin kierrätyskeskukseen tai ongelmajätekeräykseen, enkä edes tiedä, missä se on. Netistäkään ei löydy kunnon karttaa tai osoitetta. Autoakaan minulla ei ole. Tavallisten roskien joukkoon noita laitteita ei saisi viedä. Meidän talossa kyllä eivät asukkaat moisista huolta kanna. Roskakatoksessa on televisioita ja tietokoneita ym. Mihin lie sieltä päätyvätkään.

Minä en yleensäkään katso kesällä televisiota, kun ei tule Salkkareitakaan, joten mikään kiire boksin tai television hankinnalla ei ole. Lisäksi mietityttää kaikki teräväpiirto- ym. uudistukset, joita on tulossa. Haluaisin hyvän laitteen, josta ei tarvitsisi maksaa liikaa. Minä tarvitsen tallennusta siksikin, kun ohjelmia tulee aina päällekkäin samaan aikaan, enkä myöskään halua kiiruhtaa kotiin jonkin televisio-ohjelman takia.
Illusia

ViestiKirjoittaja Illusia » 10.06.2012 16:43

Minä olen ostanut tämän tietokoneeni Gigantista, samoin edellisen, joka on sekin tuossa pöydällä vielä. Tuota kierrätysasiaa voisi kysyä Gigantista, mutta jotenkin luulen, ettei kierrätys toimi täällä. Tuon sivun tietojen perusteella näyttäisi siltä, että kierrätys kuitenkin kuuluu Gigantin toiminta-ajatukseen:

http://www.gigantti.fi/cms/c-ChEKeQuvMM ... -ymparisto

Youtubessa on yksi kokonainen jakso Tie Avonleaan -sarjasta:

Road To Avonlea: The Journey Begins (Season 1, Episode 1)
Illusia

ViestiKirjoittaja Lola » 10.06.2012 18:20

Meillä päin on jossakin joku jäteasema, joka ottaa vastaan juuri tollasia. En vaan muista, että mikä noista se oli. Luulisin, että jokaisella kunnalla on omat asemansa ja niiden tiedot pitäisi löytyä kunnan kotisivulta. Jos en vie rojuja heti, niin säilytän niitä yleensä varastossa oven lähettyvillä. Sieltä onkin lähdössä muutama kassillinen vaatteita ja tavaraa lahjoitukseen :)
Lola

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet