Jos suinkin

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Jos suinkin

ViestiKirjoittaja rajaton » 09.06.2012 17:34

Kyllästynyt kirjoitti:Olisi tyhmää väittää, ettei olisi kymmenen vuoden aikana virheitä tehnyt, mutta mitä tulee käytökseeni ja kirjoituksiini sinuun liittyen, en ole toiminut asiattomasti tai väärin. Se, että sinun mielestäsi on ilkeää kun et pysty (toisin kuin monia muita) manipuloimaan minua uskomaan, että sinä olet pieni, viaton ja väärin kohdeltu reppana, on ikävää sinun kannaltasi.

Tästä keskustelusta nyt on minulle jäänyt ihan hyvä mieli.
rajaton

ViestiKirjoittaja Mirri » 09.06.2012 18:14

rajaton kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Tukari.org -palstan admin on samanlainen hyvän moderaattorin irvikuva kuin olivat Janne Pöyhtäri ja Helukin.
Tukari.org:n admin ei pitänyt siitä, että osoitin hänen itse rikkovan omalle palstalleen asettamiaan sääntöjä. Sama asia ärsytti aikanaan Heluakin niin, että hän minut bannasi.

Näetkö omassa nettikäyttäytymisessäsi mitään vikaa näinä kymmenenä vuotena? Oletko viaton Jannen, Helun, Trissen, Mirrin, Possun ym. kiusaamisen uhri vai onko toimintasi ollut koskaan esim. asiatonta, julmaa ja ilkeää? Ellei niin miksi muille on välittynyt tuollainen kuva?

Kyllä Kyllästynyt on viaton; ikinä ei ole nettikiusannut ketään - kuten on saatu lukea hänen vakuutuksiaan ja todistuksiaan. Ja näin etenkin, koska kukaan ei pysty luotettavasti ja takuuvarmasti todistamaan mitään...

Aivan sama millainen käsitys muille Kyllästyneen nettikäyttäytymisestä syntyy; Kyllästynyt ei kiusaa ja sillä siisti. Se asia on syytä hyväksyä ja siihen uskoa, koska Kyllästynyt sanoo niin, eikä kukaan pysty todistamaan mitään sellaista, joka kumoaisi Kyllästyneen vankat väitteet. Tässä asiassa ei ole merkitystä sillä mitä ihmiset mahdollisesti ovat kokeneet; kokemukset noteerataan vain, jos kokemusta omaavat ovat valmiita käymään henk.koht. kokemuksensa juurta jaksain ja seikkaperäisesti läpi - riippumatta siitä, että lopputulokseksi saadaan, että minkäs sille mahtaa, jos jotkut kokevat Kyllästyneen nettikäyttäytymisen loukkaavana...

Tiedän jo tätä kirjoittaessani, että Kyllästynyt luultavasti kysyy kuka, mitä, missä, milloin, sekä vaatii ihmisten henk.koht. kokemuksista seikkaperäiset selvitykset ja todistusaineiston. Ja koska en esitä mitään sellaista, loukkaan Kyllästynyttä, suorastaan solvaan ja panettelen rohjetessani väittää, ettei hänen kokemuksensa omasta nettikiusaamattomuudestaan ole yhtäpitävä muiden ihmisten kokemusten kanssa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 09.06.2012 19:06

Kyllästynyt kirjoitti:
Olen minäkin kokenut sinun käytöksesi ainakin hyvin ylimieliseksi, kaksinaamaiseksi ja tekopyhäksi - ja jopa kiusaamiseksi. Minulla on noille määrittelyille perusteetkin. En nimittäin vieläkään käsitä, millä eväillä sinä väität, etten minä ymmärrä asiaa joka on läheisesti liittynyt minun työhöni ja kymmenien vuosien ajan - ja millä oikeudella sinä kiellät minua kirjoittamasta ketjuun jossa levitetään väärää tietoa tärkeästä ja merkityksellisestä asiasta.

Silkkaa kiusaamistahan oli se kun sinä varastit minun työni tuloksen ja kehtasit vielä vittuilla päälle ottaneesi "hyvän linkin talteen kelvottomasta ketjusta".
Vieläkään et ole tekoasi anteeksi pyytänyt, saati kiittänyt varastamastasi linkistä.

Jo monet kerrat vuosien varrella on tullut selväksi, että pidät minua nettikiusaajana ja itseäsi minun kiusaamiseni uhrina - esittämilläsi perusteluilla.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 09.06.2012 19:23

Koska kaivoit vanhan viestini esiin, niin toistan vielä:
Minä ihan oikeasti pidän sinua kirjoitustesi johdosta niin sairaana, että 'keskustelu' sinun kanssasi on aivan hyödytöntä; mitä enemmän 'keskustellaan' sitä näkyvämmäksi sinun psyykkinen kuntosi tulee - eikä 'keskustelu' johda mihinkään hyödylliseen kenenkään kannalta. Paitsi että mielesi ilmeisesti saa jotakin sairasta tyydytystä tällaisesta; mutta se on toinen asia, enkä minä tunne tarvetta jatkaa sellaisessa mukana olemista.

Ehkä sairaan tilalle laittaisin häiriintyneen, mutta tuskin asia yhden sanan vaihtamisesta muuttuisi miksikään...
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 09.06.2012 20:32

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Koska kaivoit vanhan viestini esiin, niin toistan vielä:
Minä ihan oikeasti pidän sinua kirjoitustesi johdosta niin sairaana, että 'keskustelu' sinun kanssasi on aivan hyödytöntä; mitä enemmän 'keskustellaan' sitä näkyvämmäksi sinun psyykkinen kuntosi tulee - eikä 'keskustelu' johda mihinkään hyödylliseen kenenkään kannalta. Paitsi että mielesi ilmeisesti saa jotakin sairasta tyydytystä tällaisesta; mutta se on toinen asia, enkä minä tunne tarvetta jatkaa sellaisessa mukana olemista.

Ehkä sairaan tilalle laittaisin häiriintyneen, mutta tuskin asia yhden sanan vaihtamisesta muuttuisi miksikään...

Jospa Mirri lopultakin vastaisit sinulle esitettyihin kysymyksiin ja jättäisit noiden diagnoosien teon niille joilla on siihen koulutus ja pätevyys.

Kerran vielä vahvemmaksi vakuudeksi minun näkemyksistäni tässä asiassa:
'keskustelu' sinun kanssasi on aivan hyödytöntä; mitä enemmän 'keskustellaan' sitä näkyvämmäksi sinun psyykkinen kuntosi tulee - eikä 'keskustelu' johda mihinkään hyödylliseen kenenkään kannalta. Paitsi että mielesi ilmeisesti saa jotakin sairasta tyydytystä tällaisesta; mutta se on toinen asia, enkä minä tunne tarvetta jatkaa sellaisessa mukana olemista.
Mirri

ViestiKirjoittaja Illusia » 09.06.2012 21:14

Ette ole kovin häiriintyneitä ihmisiä, Kyllästynyt tai Mirri. Vaikutatte ihan selväjärkisiltä.
Illusia

ViestiKirjoittaja Kiss » 09.06.2012 22:07

Miks sun pitää olla niin vitun kaamee aina muille. :twisted:

*Kiskoo Mirriä kuiville virrasta*
Ui Mirri ja kieri!! Kisko kuivalle maalle!
Kiss

ViestiKirjoittaja Mirri » 09.06.2012 22:10

Illusia kirjoitti:Ette ole kovin häiriintyneitä ihmisiä, Kyllästynyt tai Mirri. Vaikutatte ihan selväjärkisiltä.

Luulen, että häiriintyneet ihmiset usein vaikuttavat 'ihan selväjärkisiltä'.
Mirri

ViestiKirjoittaja Illusia » 09.06.2012 22:16

Todella häiriintyneistä voi kuka vain päätellä, että kyseessä on häiriintynyt ihminen. Näiden viestimäärien jälkeen voinen sanoa, että olette ihan selväjärkisiä ihmisiä. Jos teillä on oma salainen elämä, josta ette kerro muille, niin sitten on.
Illusia

ViestiKirjoittaja rajaton » 09.06.2012 22:26

Monet meistä ovat enemmän häirittyjä kuin häiriintyneitä.
rajaton

ViestiKirjoittaja Kiss » 09.06.2012 22:28

Illusia kirjoitti:Todella häiriintyneistä voi kuka vain päätellä, että kyseessä on häiriintynyt ihminen. Näiden viestimäärien jälkeen voinen sanoa, että olette ihan selväjärkisiä ihmisiä. Jos teillä on oma salainen elämä, josta ette kerro muille, niin sitten on.

*
Illusiaa myötäillen, (minun mielestäni) kumpikin on nopeaälyisiä, mutta Mirrillä on inhimillisyys ja sydämmellisyys näkyvissä. Kyllästynyt on tahallaan kirkasälyinen vittupää. Ja se ahdistaa, ainakin mua.
Kun ei missään asiassa voi mitään antaa periksi ja jankuttaa aina samaa.
Kiss

ViestiKirjoittaja rajaton » 09.06.2012 22:31

kissi kirjoitti:
Illusia kirjoitti:Todella häiriintyneistä voi kuka vain päätellä, että kyseessä on häiriintynyt ihminen. Näiden viestimäärien jälkeen voinen sanoa, että olette ihan selväjärkisiä ihmisiä. Jos teillä on oma salainen elämä, josta ette kerro muille, niin sitten on.

*
Illusiaa myötäillen, (minun mielestäni) kumpikin on nopeaälyisiä, mutta Mirrillä on inhimillisyys ja sydämmellisyys näkyvissä. Kyllästynyt on tahallaan kirkasälyinen vittupää. Ja se ahdistaa, ainakin mua.
Kun ei missään asiassa voi mitään antaa periksi ja jankuttaa aina samaa.

Entä minä? Määrittele mutkin!
rajaton

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 09.06.2012 22:41

Kyllästynyt kirjoitti:
rajaton kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Olisi tyhmää väittää, ettei olisi kymmenen vuoden aikana virheitä tehnyt,
mutta mitä tulee käytökseeni ja kirjoituksiini sinuun liittyen, en ole toiminut
asiattomasti tai väärin. Se, että sinun mielestäsi on ilkeää kun et pysty (toisin
kuin monia muita) manipuloimaan minua uskomaan, että sinä olet pieni, viaton
ja väärin kohdeltu reppana, on ikävää sinun kannaltasi.

Tästä keskustelusta nyt on minulle jäänyt ihan hyvä mieli.

rajaton kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Edellä olevan pohjalta rajaton näyttää hyväksyvän sen, että hän on
nimittänyt kirjoittajatoveritartan haisevapilluiseksi huoraksi.

Jep.

Yllä oleva vastauksesi Psykopatologian tarkentavaan kysymykseen
kuvaa sinun ajatteluasi, arvomaailmaasi ja käytöstäsi.

Masentavaa, ettet ole vieläkään oivaltanut minkälaiseen elämään
käytöksesi, ajattelusi ja arvosi sinut lopulta johtavat.

Useimmat muutkin foorumin rekisteröityneistä pitävät aivan
asianmukaisena, että rajaton nimittää kirjoittajatoveritansa
haisevapulluiseksi huoraksi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Illusia » 09.06.2012 22:55

Minä en pidä nimittelyä asianmukaisena. Kyllästynyt ei ole ansainnut sellaista kohtelua. Se ei ole sopivaa.
Illusia

ViestiKirjoittaja Hilppa » 09.06.2012 23:03

Eivät pidä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 09.06.2012 23:20

Psykopatologia kirjoitti:Useimmat muutkin foorumin rekisteröityneistä pitävät aivan

Luulet vain.
Mirri

ViestiKirjoittaja rajaton » 09.06.2012 23:53

Voiko esimoderaation poistaa kun nyt olen asiallinen?
rajaton

ViestiKirjoittaja rajaton » 09.06.2012 23:56

Psykopatologia kirjoitti:Useimmat muutkin foorumin rekisteröityneistä pitävät aivan

Ehkä useimmat eivät vaan jaksa ottaa sitä pääkeskustelunaiheekseen kymmeneksi vuodeksi (/loppuelämäksi). En halua lesoilla mutta uskon että hph:ssa oli myös uutuusarvoa ja jos olisin ottanut jonkun toisen nerokkaan solvauksen ensimmäisekseni (esim. "vitun idiootti" tai "saatanan vesipää") niin siitä olisi muodostunut keskusteluryhmien klassikko hph:n sijasta.
rajaton

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 10.06.2012 00:09

Enhän minäkään sinua pullukaksi nimittele.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja rajaton » 10.06.2012 00:12

Psykopatologia kirjoitti:Enhän minäkään sinua pullukaksi nimittele.

Kerran nimittelit ja pidin sitä vain hellittelynä.
rajaton

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko