Jos suinkin

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Jos suinkin

ViestiKirjoittaja Kahvi » 07.06.2012 19:24

rajaton kirjoitti:Jos minua tarpeeksi provosoidaan niin tulen aina provosoitumaan.

Seuraavan itkupotkuraivarin kohdalla hyppää käpäliesi päälle istumaan ja katkaise virta tietokoneesta esim varpaalla. Pidä mölyt mahassa tai pura ne vaikka omaan blogiin tms.

Me kaikki ollaan loppujen lopuksi vain viattomia luontoelukoita, jotka puree takaisin, jos joku alkaa läpsimään liian lujaa. Minäkin.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 07.06.2012 19:42

Kyllästynyt kirjoitti:Jos joku tulee, kerta toisensa jälkeen, huutamaan, rääkymään, solvaamaan ja kiusaamaan muita kirjoittajia milloin milläkin alatyylisellä nimityksellä, miten voi olla jotakin muuta kuin oikeudenmukaista ja tasapuolista se, että muita häiritsevä, solvaava ja kiusaava kirjoittaja poistetaan?

Kyllästynyt, on tullut selväksi, että tämä asia koskee sinua, ei muita kirjoittajia. Olisi mukavaa, jos et vetoaisi muihin kirjoittajiin tuntiessasi itsesi loukatuksi, solvatuksi, ja kiusatuksi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kahvi » 07.06.2012 20:06

Kyllästynyt kirjoitti:Sinun objektiivisuutesi näyttää olevan kovin ohutta sekä haurasta laatua ja pikemminkin se muistuttaa kiusaamisen ja kiusaajan puolustelua kuin tarkkanäköistä tasapuolisuutta.

Ohutta ja haurasta mahdollisesti, mutta sama voi hyvin koskea meitä molempia.

Missään tapauksessa en nyt enkä koskaan puolustele kiusaamista ja/tai kiusaajia. Pahoittelen, jos se siltä tahtomattani tuntui.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 07.06.2012 20:45

Kyllästynyt kirjoitti:Kyseinen kirjoittaja on huutanut, rääkynyt, solvannut ja kiusannut lukemattoman monia muitakin kuin vain minua. Asia ei siis koske vain minua.

Tämä asia hyvin todennäköisesti koskee nimenomaan vain sinua. Ei ole mitään lukemattoman monien muiden joukkoa, johon viittaat.
Mirri

ViestiKirjoittaja rajaton » 07.06.2012 20:46

Kahvi kirjoitti:Mainittavahan tuo on sekin, että hieman näytösluonteisuuden makuakin on, puolin ja toisin. Kahdenkeskisiä asioita voi selvittää myös esim palstan yksityisviestein.
.

Minä olen ollut valmis lähtemään kyllästyneen kanssa kahville (psykopatologia mukaan tarvittaessa). Olen varma että sellainen tapaaminen olisi muuttanut heti dynamiikkaa.
rajaton

ViestiKirjoittaja rajaton » 07.06.2012 20:56

Kyllästynyt kirjoitti:Voi olla, mutta mielestäni on kohtuutonta olettaa tai edellyttää, että minun pitäisi pystyä ulkopuolisen silmin ja täysin viileästi tarkastelemaan sellaisen ihmisen kirjoituksia joka on minua vuosikausia piinannut.

Sinä olet minua vuosikaudet piinannut ja tuskin lopetat ennen kuin saat minut hautaan. Minä olen yrittänyt ratkaista tätä mm. ehdottamalla tapaamista.

Hassua että täällä on sinulla ihan oma hiekkalaatikko etkä täälläkään saa manipuloiduksi muita uskomaan että 100% asiasta on minun vikani (ja 0 % sinun) ja sekös sinua harmittaa. Mieti miltä asia näyttäisi foorumilla jossa ylläpitäjä ei olisi pitänyt sinun puoliasi kahta vuotta rajoittamatta sinua mitenkään. Kyllä vaan luulisi että näin otollisissa olosuhteissa saisit muut uskomaan totuutesi mukisematta - jos se uskottava totuus ylipäänsä on
rajaton

ViestiKirjoittaja Mirri » 07.06.2012 21:00

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Kyseinen kirjoittaja on huutanut, rääkynyt, solvannut ja kiusannut lukemattoman monia muitakin kuin vain minua. Asia ei siis koske vain minua.

Tämä asia hyvin todennäköisesti koskee nimenomaan vain sinua. Ei ole mitään lukemattoman monien muiden joukkoa, johon viittaat.

Kyllä on.
Vaikka sinä et asiaa näköjään muistakaan (tai haluat vaieta siitä koska se ei sovi sinun agendaasi), kyseinen kirjoittaja on solvannut sinuakin.
Ja jos sinä Mirri väität, ettei muka ole olemassa lukemattoman monien ihmisten joukkoa, sinä puhut joko vastoin parempaa tietoasi tai et vain suostu muistamaan kuinka monta uhria on ollut - ja on.

Ok. Osoita esittämäsi syytös todeksi.

Minä en kuulu mainitsemaasi lukemattoman monien joukkoon, joten toivottavasti et käytä minua hyväksesi ajaessasi asiaasi ja todistellessasi syytöksiäsi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 07.06.2012 21:31

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Ok. Osoita esittämäsi syytös todeksi.

Minä en kuulu mainitsemaasi lukemattoman monien joukkoon, joten toivottavasti et käytä minua hyväksesi ajaessasi asiaasi ja todistellessasi syytöksiäsi.

Valitettavasti en ole ottanut talteen Tristanin sinulle osoittamia solvauksia, mutta muistan hänen käyttäneen mm. sellaista ilmausta kuin "saatanan typerä lehmä".

Sinä voit ohittaa asian, mutta minun mielestäni kenenkään ei pidä tuollaista joutua lukemaan.

Kuten olen jo aiemmin toistuvasti sanonut, kiusaamisen mahdollistavat asiaan puuttumattomat sivulliset. Sinä näytät panevan vielä paremmaksi ja vielä väität, ettei kiusaamisen uhreja muka ole olemassakaan (muita kuin minä).

Pyydän: älä käytä minua hyväksesi ajaessasi asiaasi ja todistellessasi syytöksiäsi.

Et vielä osoittanut lukemattoman monien joukon olemassaoloa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 07.06.2012 21:46

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:... Et vielä osoittanut lukemattoman monien joukon olemassaoloa.

Etkä sinä ole osoittanut, ettei olisi.

Luotan siihen, että todistustaakka on syyttäjällä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kahvi » 07.06.2012 22:07

Itse vahvasti koen, että Kyllästynyt aidosti ja rehellisesti pyrkii ratkaisemaan nämä vuosia velloneet erimielisyydet/riidat/tms. Tulokset ovat olleet syystä tai toisesta ilmeisen laihoja - valitettavasti.

Olisin taipuvainen ajattelemaan samoin myös muista osapuolista. Vaikka mopo toisinaan näyttää keulivan siihen malliin, että siihen voi olla ajoittain hyvin vaikea uskoa.

Toivoisin osapuolten kuitenkin löytävän sellaisen yhteisen ratkaisun, jolla se sopu löytyisi.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 07.06.2012 22:16

Kyllästynyt kirjoitti:Millä voisin aukottomasti sinulle todistaa, että Tristanin uhreja oli lukemattoman monia - joista osa sellaisia jotka poistuivat sivustolta Tristanin harjoittaman palstaterrorin takia - kun et tahdo muistaa tai myöntää edes sitä, että olet itsekin joutunut solvausten kohteeksi.

Sinun pitää todistaa väitteesi lukemattomista uhreista kaikille lukijoille.

Sanoit, että uhreja oli lukemattomia... Vaadit hyvitystä jostakin menneestä ja epämääräisen porukan puolesta. Vaikuttaa mielivaltaiselta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 07.06.2012 22:29

Kuten on jo todettu; todistustaakka on sinulla, koska sinä esität syytöksiä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 07.06.2012 23:06

Jaa, keskustelu kääntyikin nyt näin, että se olenkin minä, joka esittää syytöksiä? Taisi taas Kyllästyneestä tulla uhri.
Mirri

ViestiKirjoittaja rajaton » 08.06.2012 00:04

Kyllästynyt kirjoitti:Kirjoituksessaan Tristan kerjää sääliä ja mm. väittää yrittäneensä itsemurhaa toistuvasti. Julkisesti ja avoimesti hän on kuitenkin puhunut vain tuosta yhdestä hyppäämisestä, josta hän on mm. sairaalassa kertonut, ettei hänen tekonsa ollut itsemurhayritys vaan huomion hakemista ja toive hoitoon pääsemisestä.

Kyllä minä olen yrittänyt lääkkeillä lukuisia kertoja. Motiivi teolle oli toive hoitoon pääsemisestä ja hetkellinen hermoromahdus mutta ei se itsemurhayritystä muuksi muuta.
rajaton

ViestiKirjoittaja Kahvi » 08.06.2012 08:06

Kyllästynyt kirjoitti:Voi olla, mutta mielestäni on kohtuutonta olettaa tai edellyttää, että minun pitäisi pystyä ulkopuolisen silmin ja täysin viileästi tarkastelemaan sellaisen ihmisen kirjoituksia joka on minua vuosikausia piinannut.

Minusta on hyvä ja aikuismaista, että tiedostat oman subjektiivisuutesi tässä asiassa.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 08.06.2012 08:24

Kyllästynyt kirjoitti:
rajaton kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Kirjoituksessaan Tristan kerjää sääliä ja mm. väittää yrittäneensä itsemurhaa toistuvasti. Julkisesti ja avoimesti hän on kuitenkin puhunut vain tuosta yhdestä hyppäämisestä, josta hän on mm. sairaalassa kertonut, ettei hänen tekonsa ollut itsemurhayritys vaan huomion hakemista ja toive hoitoon pääsemisestä.

Kyllä minä olen yrittänyt lääkkeillä lukuisia kertoja. Motiivi teolle oli toive hoitoon pääsemisestä ja hetkellinen hermoromahdus mutta ei se itsemurhayritystä muuksi muuta.

Et ole tuollaisesta aiemmin mitään puhunutkaan. Olet kyllä kertonut toistuvasta ja jatkuvasta lääkkeiden väärinkäytöstä, mutta "unohtanut" kokonaan kertoa, että olet monesti sen itsemurhatarkoituksessa tehnyt. Päinvastoin, olet jopa rehennellyt sillä, kuinka korkea sinun lääkkeidensietokynnyksesi onkaan ja kuinka olet tavalliset (ja ohjeen mukaiset) annostukset ylittänyt päivittäin.

Minusta on vastenmielistä, että tällaisia asioita kerrotaan täällä. Koen niin, että itsemurhayritykset, lääkkeiden vakava väärinkäyttö yms nauttivat jonkun verran yksityisyyden suojaa - eikä niistä siis minusta pitäisi huudella pitkin nettiä. Varsinkin, jos em asioita ei ole kerrottu tällä palstalla?

Mutta se näyttää sopivan rajattomalle, joten ei tästä sen enempää. Vaikka olisi kaiketi kohteliampaa meille muille palstalaisille, että henkilöt kävisivät asiasta kahdenkeskisiä keskusteluita esim yksityisviestein.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 08.06.2012 09:33

On paljon vastenmielisempää. En kyllä tosin ymmärrä, miten em faktat liittyvät nyt itse asiaan. Mutta enpä tiedä muutenkaan mitä tässä vuosien aikana on tapahtunut.

Se kyllä sanottakoon, että jos joku alkaisi tuomaan tänne minun joskus muinoin esim Tukiasema.netissä kirjoittamiani henkkoht asioitani varsin kärkkääseen sävyyn, niin en sitä hyvällä katsoisi. Varsin ikävää pahaa silmää näyttäisin.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 08.06.2012 09:56

En kyllä koe itseäni mitenkään jääviksi minun omieni henkkoht asioideni levittelyn/räävittelyn suhteen.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 08.06.2012 09:59

Klo 9.56
rajaton kirjoitti:kusipäät sen sallitte niin pidentäisin nykyistä 15.7 asti ulottuvaa bänniäni.
Ehdottaisin sitä pysyväksi mielenterveyksellisillä ja muilla terveydellisillä (jos näitä suinkin keksitään...) syillä.

Syynä saa käyttää bänninaikaista kirjoittelua (josta saatte puolestani kinata onko se sittenkin bännin aikaista kirjoittelua).

Terkuin ja rakkauksin Trisse

Trissen viestintä tuntuu ristiriitaiselta: Hän vaatii pysyvää mutta kirjoittaa silti tänne monirekisteröityneenä.
Ylläpitäjä on tännekin kirjannut (vaadittaessa) tiedon ja hyväksynnän pysyvästä mutta ei ole kuitenkaan
poistanut ko. nimimerkkejä eikä kirjoitettuja viestejä (kuten kai olisi pitänyt). Kaikesta huolimatta Trissellä
tuntuu olevan kova hinku kirjoittaa tänne.

Ylläpitäjä ei pysty valvomaan sitä, että onko jokainen uusi rekisteröitynyt mahdollisesti Trisse.
Täten kyse tämänkin ketjun osalta ei ole sen sisällöstä vaan Trissen sopimusrikkomuksesta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 08.06.2012 10:36

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Jaa, keskustelu kääntyikin nyt näin, että se olenkin minä, joka esittää syytöksiä? Taisi taas Kyllästyneestä tulla uhri.

En ole uhriudesta puhunut mitään, joten sekin on vain sinun omaa keksintöäsi.

Mutta kerropa Mirri vihdoinkin, missä olen vaatinut hyvitystä jonkun "epämääräisen porukan" nimissä?

Tässä:
Jos joku tulee, kerta toisensa jälkeen, huutamaan, rääkymään, solvaamaan ja kiusaamaan muita kirjoittajia milloin milläkin alatyylisellä nimityksellä, miten voi olla jotakin muuta kuin oikeudenmukaista ja tasapuolista se, että muita häiritsevä, solvaava ja kiusaava kirjoittaja poistetaan?
Kyseinen kirjoittaja on huutanut, rääkynyt, solvannut ja kiusannut lukemattoman monia muitakin kuin vain minua. Asia ei siis koske vain minua.

Lukemattoman monet on epämääräinen joukko niin kauan kuin et täsmennä sitä. Käytät oman asiasi ajamisessa hyväksesi jotakin epämääräistä porukkaa, jonka väität olevan lukemattoman suuri. Yritit vetää jopa minut siihen; aivan kuin sinä muka vuodesta toiseen höyhentäisit Trisseä minun vuokseni... Muistelet puolestani minulle jotakin aikoja sitten tapahtunutta asiaa, ja vedät sen sitten tähän esille, ja selität sillä miksi tunnet loputonta tarvetta kurittamiseen.

Eikä sinua varmaan edes hävetä käyttäytymisesi. Olisit edes sen verran rehellinen (edes itsellesi), että myöntäisit kostavasi ihan omasta puolestasi - ja nimenomaan kostavasi.
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko