Kyllästynyt kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Kyllä minäkin nään joskus paljon vaivaa linkkien etsimiseen, mutta minusta on positiivista, jos niitä luetaan ja linkitetään eteenpäin. Silloinhan se työ ei ole mennyt hukkaan.
On täysin oma asiasi mitä sinä ajattelet siitä, että joku vie työsi tulokset - ja vielä vittuilee päälle.
Et kuitenkaan voi vaatia, että minun pitäisi tehdä ilmaista työtä Mirrille - ja tyytyä siihen, että Mirri vielä kehtaa vittuilla (kiitoksen sijaan).
Ehkä et tiedä sitäkään, että kirjoitin ensin tuossa Mirrin ketjussa, mutta Mirri kielsi minua kirjoittamasta siihen vaikka käyttäydyin ja kirjoitin täysin asiallisesti ja korrektisti. En tiedä oliko se Mirri joka valitti Tukiasema.net -palstan ylläpitäjälle vai lukiko ylläpitäjä itse ko. ketjua, mutta joka tapauksessa ylläpitäjä lähetti minulle viestin ja määräsi, etten saa Mirrin ketjussa kirjoittaa koska Mirri ei halua minun siihen kirjoittavan.
Tuo siis siitä huolimatta, että olin koko ajan käyttäytynyt täysin asiallisesti, kohteliaasti ja korrektisti - ja sen myös palstan ylläpitäjä myönsi.
Päätin sitten aloittaa samasta aiheesta oman ketjuni ja kaivoin, merkittävän vaivan nähden, lukuisten linkkien joukosta erityisen hyvän linkin ja liitin sen omaan ketjuuni.
Sitten ketjuuni tuli Mirri, kopioi ko. linkin viestistäni ja liitti sen omaan ketjuunsa (siis siihen johon minä en hänen vaatimuksestaan saanut kirjoittaa vaikka olin käyttänynyt moitteettomasti).
Pyysin useita kertoja Mirriä poistamaan linkin omasta ketjustaan ja vaikka googlettamaan itse saman hakusanan, mutta siitä Mirri ehdottomasti kieltäytyi ja väitti, että hän saa käyttää minun esiin kaivamaani linkkiä jos hän niin tahtoo.
Lienee sanomattakin selvää, että tuo röyhkeys sai minut suuttumaan ja vaadin Mirriä vastaamaan teostaan, poistamaan linkin omasta ketjustaan (vaikka hän 5 sekuntia sen jälkeen linkittäisikin sen siihen uudelleen), mutta Mirri ei suostunut vaan ainoastaan irvisteli vastaukseksi.
Minä jouduin sitten pitkään banniin, mutta Mirrille ei koitunut teostaan minkäänlaisia seuraamuksia tai sanktioita.
Tähän päivään mennessä Mirri ei ole myöntänyt varastaneensa minun työni tulosta, ei ole pyytänyt tekoaan anteeksi, hän ei ole milloinkaan kiittänyt, että etsin tuon hyvän linkin vaan päinvastoin on irvistellyt, vittuillut ja kysellyt, että mitä asiatonta tai kiellettyä hän muka on tehnyt.