Kyllästynyt kirjoitti:Tukiasema.org -palstalla Kis osoittaa taas reippaita nettikiusaajan ja -häirikön otteita Mirrin päiväkirjassa (johon en tietenkään pääse itseäni puolustamaan):kissi kirjoitti:Re: Mirrin Reaktiopäiväkirja
Kyllästyneen olemus ahdistaa niin kovaa, että että muutun väkivaltaiseksi.ajatuksissani.
Kyllästynyt kirjoitti:Minä en ole kiusannut ketään, mutta minua on kyllä kiusattu vuosikausien ajan. Tuosta asiasta ei ole epäilystäkään.

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Minä en ole kiusannut ketään, mutta minua on kyllä kiusattu vuosikausien ajan. Tuosta asiasta ei ole epäilystäkään.
Uhri mikä uhri, minkäs sille mahtaa. Sädekehä päässä ja koukussa omaan uhriuteensa.
Tuo on taas esimerkki Mirrin harjoittamasta kiusaamisesta jossa uhri on aina itse syypää kiusaamiseen - tai ainakin muuten ikävä ihminen jonka vikinästä ja valittamisesta ei kenenkään tarvitse piitata.

Kahvi kirjoitti:Kyllä minusta kiusaamiseen on syyllistyneet kaikki debatin osapuolet - vähintäänkin asiattomaan käytökseen.
Pyrittekö ystävät hyvät ratkaisemaan keskinäiset erimielisyydet yms vai pitämään riitojanne yllä?
Kyllästynyt kirjoitti:Minä sanoin, ettei totuuden kertominen (ainakaan lähtökohtaisesti) ole kiusaamista, muttei tuo millään tavalla minun yksinoikeuteni ole.
Kyllästyneen olemus ahdistaa niin kovaa, että että muutun väkivaltaiseksi.ajatuksissani.

Psykopatologia kirjoitti:Minusta asiaton käytös olisi enemmän "tapauskohtaista", kun taas kiusaaminen olisi pitempiaikaista yms.
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Minä en ole kiusannut ketään, mutta minua on kyllä kiusattu vuosikausien ajan. Tuosta asiasta ei ole epäilystäkään.
Uhri mikä uhri, minkäs sille mahtaa. Sädekehä päässä ja koukussa omaan uhriuteensa.
Tuo on taas esimerkki Mirrin harjoittamasta kiusaamisesta jossa uhri on aina itse syypää kiusaamiseen - tai ainakin muuten ikävä ihminen jonka vikinästä ja valittamisesta ei kenenkään tarvitse piitata.
Tosiaan 'perhehelvetit' taitavatkin olla sinun mielestäsi toinen asia; sellaiseen jos joutuu ja on uhri, niin itse on tavalla tai toisella vastuussa ja syyllinen, jos ei ymmärrä lähteä tiehensä. Sinä sen sijaan olet aito ja oikea uhri ilman, että sinulla olisi uhriuteesi mitään osuutta - vastuusta tai syyllisyydestä puhumattakaan.
Olenkohan ymmärtänyt ajatuksesi oikein?
Hilppa kirjoitti:En hyväksy toisten kirjoittajien esille ottamista tai oman suhteen selvittelyä toisiin kirjoittajiin omissa päiväkirjoissa. Enkä tajua, mikä motiivi ihmisillä on noin lapselliseen tekoon.

Psykopatologia kirjoitti:Klo 10.23
Kissin kommentti on täysin asiallinen. Foorumi on outo.
Klo 10.26
Kyseessä ei ole "totuus" vaan omien tunteiden esiin tuominen.
Kyllästynyt kirjoitti:--
vaan vuodesta toiseen pitänyt esille sitä mitä kukakin on tehnyt ja sanonut sekä vaatinut tehdyn vahingon korjaamista?
Tukiasema.org -palstalla Kis osoittaa taas reippaita nettikiusaajan ja -häirikön otteita Mirrin päiväkirjassa (johon en tietenkään pääse itseäni puolustamaan)

Mirri kirjoitti:Alunalkaen kirjoitit näin:Tukiasema.org -palstalla Kis osoittaa taas reippaita nettikiusaajan ja -häirikön otteita Mirrin päiväkirjassa (johon en tietenkään pääse itseäni puolustamaan)
Oikeastaan en kyllä ymmärrä mitä puolustautumista siinä on, jos joku kertoo jonkun toisen ihmisen olemuksen tuntuvan ahdistavalta. Eihän se asia millään itsensä puolustamisella miksikään muutu.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa