Riidankylväjä kirjoitti:Tehokas keino tuollaiseen kiusoitteluun on ettei raivostukaan. Kiusoittelija saa pitkän nenän.

Psykopatologia kirjoitti:Kahvin kaksoiskonsonanttivirheet eivät ole raivostuttavia,
varsinkin kun hänellä virkkeenmuodostus yms. on aivan passelia.
Yhtä hyvin raivostuttavana voisi pitää Mirrin sanonnan stereotypioita ym.
Lähtökohtana tulisi olla, että kaikenlaiset oppimattomat tollot
voisivat kirjoittaa täällä suhteellisen vapaasti.
Psykopatologia kirjoitti:No mitä järkesi sanoo? (kirjoittamani pohjalta).
Reidenkylvän neuvo voi onnistuakin, mutta miksi kiusatun tulisi vielä(kin) alistua.
Kiusaajia tulee lyödä turpaan niin että veri pursuaa nenästä.

Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi tukarilla kirjoitti:"Höpö höpö."
"Hupi hupi."
Kiitos 'asiallisista' kommenteistasi. Mistähän olet ammentanut moiseen itsellesi oikeuden? Ei se mitään. Olen tottunut siihen, mitäpä muuta voi odottaa valehtelijalta ja omahyväiseltä vallantavoittelijalta.
Kaikki varmaan muistavat, kuinka raukkamaisesti edellisessä debatissa väitit muiden tuoneen milloin minkäkin asian keskusteluun, vaikka itse ne olit alunperin tuonut. Aikamoista porsas-valehtelua.
Samoiten erittäin hyvin oli esillä se, että annoit minulle anteeksi, mutta sen jälkeen ehdollistit sen ja lähdit hakemaan jotain sairasta valta-asemaa vaatimalla minulta sellaista, johon minulla ei ole mitään vaikutusmahdolllisuutta. Törkeää omahyväistä vallantavoittelua.
Kaikkein eniten lienee ollut esillä se juttu, kun uunona et vaan ymmärtänyt mitä olin eräässä poistetussa ketjussa tarkoittanut. Sepä se vasta olikin varsinainen "hupi hupi" -juttu. Ja vielä suora lainaus, muka. Ulkomuistista vedetty räpellys, kun ei kerta ollut copypaste. Kumma jäärä, kun ei ymmärrä selitystä vaan pitää kynsin hampain kiinni omasta luulostaan. Kolmea kertaa en edes minä jaksa samaa asiaa vääntää.
Tunnettua käytöstäsi on sekin, kun bännin takaa olet kakkosnickeilläsi tullut riehumaan ja törkeyksiäsi latelemaan. Muka 'puolustanut' itseäsi - hah! Törkeyden huipentuma kyllä oli se, kun menit päiväkirjoihinkin räyhäämään.
Sinun, "höpö höpö" Kyllästynyt juttusi ei ole mikään muu kuin vanhojen kaunojen takaisinmaksu. Lapsellista pelleilyä suoraan sanottuna. Mee kotiis kasvamaan.
Kahvi.
----------------------------
Ja tuosta seuraa....
eiku emmä jaksa enää. Yks-kaks tyyppiä jahtaa täällä ja innostuu heti jos kirjoitan jotain mitä he eivät ymmärrä.
kis,
ajankuluksi tämä on aika vittumaista hommaa."
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi tukarilla kirjoitti:Kyllästynyt,
oletko sä oikeasti noin tyhmä vai oletko käynyt siihen oikein jonkun kurssin?
Kahvi.
Kyllästynyt kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Kiusaajien polttoainetta ovat usein kiusatun reaktiot. Jos pystyy olemaan reagoimatta kiusaajan toivomalla tavalla, kiusaaja turhautuu. Vaatii tietysti kiusatulta pitkää vieteriä, koska joutuessaan ignooratuksi kiusaaja saattaa kiihdyttää hyökkäyksiään, mutta ei ikuisesti.
Tuo ei päde tietysti kaikenlaiseen kiusaamiseen, mutta esimerkiksi täällä netissä on suhteellisen helppo jättää huomiotta selvät provot.
Ei. Kiusaajien polttoainetta ovat muiden ihmisten reaktiot sekä kiusaajan omaa itsetuntoa hivelevä ajatus vallasta.
Kiusaaminen on aina kiusaamista - ja sen mahdollistavat sivusta seuraajat sekä takaavat niin komppaajat kuin kiusaamisen vähättelijät ja puolustelijatkin. Ilman "ei kuulu minulle"-sivusta seuraavia - kiusaajan komppaajista ja kiusaamisen vähättelijöistä puhumattakaan - kiusaaminen ei olisi mahdollista.
Ei ole mitään, ei kertakaikkiaan mitään, syytä kenenkään alistua siihen, että pitää "olla välittämättä" kiusaamisesta.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa