Kyllästynyt kirjoitti:Mikä "itsekkin"?
Etkö voi millään uskoa, ettei suomen kielessä ole päätteitä "kkin", "kkaan" tai "ppa" jne.
Ei ole, ei ole, ei ole...
Ei ole.

Mirri kirjoitti:Ihmekös tuo, että Riidankylväjä mieluummin kopioi tänne kuvia kuin kirjoittelee itse; ikinä ei tiedä milloin joutuu Kyllästyneen hampaisiin ja koulutettavaksi kirjoitusvirheiden vuoksi.

Psykopatologia kirjoitti:Lähtökohtana tulisi olla, että kaikenlaiset oppimattomat tollot
voisivat kirjoittaa täällä suhteellisen vapaasti.
Keskiviikko 25.1.2012
Presidentti Mauno Koivisto kertoi viime torstaina Ylelle, että hänen omaatuntoaan kolkuttaa, koska hän oli aikoinaan karsimassa presidentin valtaoikeuksia. Koivisto kertoi näiden virheiden heijastuvan sekä ulko- että sisäpolitiikkaan.
Keskiviikko Ilta-Sanomissa Koiviston puoliso Tellervo Koivisto kuitenkin kertoo, ettei Mauno Koiviston omaatuntoa enää kolkutakaan. Syy on vaalituloksessa.
- Kun sunnuntain tulos oli ratkennut, Mauno sanoi, ettei hänen omatuntonsa enää kolkuta.
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kahvin kaksoiskonsonanttivirheet eivät ole raivostuttavia,
varsinkin kun hänellä virkkeenmuodostus yms. on aivan passelia...
Mistäpä sinä tietäisit mikä minua raivostuttaa.
Ja minua Kahvin (kahvi_68:n) itsepäinen tapa kirjoittaa kaksoiskonsonantteja sinne minne ne eivät kuulu ovat raivostuttaneet jo vuosia sitten - eli silloin kun hän ilmoitti tekevänsä sitä minua ärsyttääkseen.

Psykopatologia kirjoitti:Kahvin kaksoiskonsonanttivirheet eivät ole raivostuttavia,
varsinkin kun hänellä virkkeenmuodostus yms. on aivan passelia.
Yhtä hyvin raivostuttavana voisi pitää Mirrin sanonnan stereotypioita ym.
Lähtökohtana tulisi olla, että kaikenlaiset oppimattomat tollot
voisivat kirjoittaa täällä suhteellisen vapaasti.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa