"Kuka on palstan ilkeä Monni?"... [kielikorva]

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: "Kuka on palstan ilkeä Monni?"...

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 18.05.2012 11:52

Poisto oli (turhaan) ehdollinen: sinä poistat ja sitten minä -tyyliin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Re: .

ViestiKirjoittaja Mirri » 18.05.2012 12:14

Kahvi kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Ymmärtääkseni Mirri esitti turhan poiston, ja Reidenkylväjä totteli etc. ? ?

Tarkemmin sanottuna pyysin turhan kissakuvan poistoon.

Liittyikö viestiesi poisto tähän kuvahommaan vai miksi päädyit poistamaan viestisi tästä ketjusta?

Kissakuvan jälkeen mitta tuli täyteen siinä vaiheessa, kun Riidankylväjä johdatteli keskustelun palstan kirjoittajiin - ensin Murre ja sitten Monni...
Viestini poistin kertoakseni, että Riidankylväjä voi minun puolestani käyttää ketjua ihan miten haluaa ja parhaakseen katsoo - johdattaa keskustelun mielensä mukaan mihin vain suinkin tahtoo. Vaikka kissoihin tai ilkeisiin palstalaisiin.
Mirri

Re: "Kuka on palstan ilkeä Monni?"... [kielikorva]

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 18.05.2012 12:43

Tuollaiset asiat tulisi ilmaista muokkausten yhteydessä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 18.05.2012 13:01

Eikö piste kuvana ilmaisekaan ajatuksia tarpeeksi selkeästi? Jospa vastaisuudessa laittaisin pisteen tilalle tällaisen: :evil:
Mirri

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 18.05.2012 15:52

Mirri kirjoitti:Kissakuvan jälkeen mitta tuli täyteen siinä vaiheessa, kun Riidankylväjä johdatteli keskustelun palstan kirjoittajiin - ensin Murre ja sitten Monni...
Viestini poistin kertoakseni, että Riidankylväjä voi minun puolestani käyttää ketjua ihan miten haluaa ja parhaakseen katsoo - johdattaa keskustelun mielensä mukaan mihin vain suinkin tahtoo. Vaikka kissoihin tai ilkeisiin palstalaisiin.

:? ???
Riidankylväjä

Edellinen

Paluu Romulaatikko