Riidankylväjä kirjoitti:Onko sinulla Tris madonna-huora kompleksi?
Ei - minä olen joutunut tyytymään pelkkään "mukava tyttö - vittumainen narttu" -kompleksiin.
Riidankylväjä kirjoitti:Onko sinulla Tris madonna-huora kompleksi?
Psykopatologia kirjoitti:Klo 21.33tris kirjoitti:Vastaapa viestiini
Minusta selityksesi salasanan muistamattomuudesta on falski ja
joka tapauksessa epärehellistä, koska olet (ollut) rangaistus-
tai rajoitustoimien alla.
tris kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Onko sinulla Tris madonna-huora kompleksi?
Ei - minä olen joutunut tyytymään pelkkään "mukava tyttö - vittumainen narttu" -kompleksiin.
Psykopatologia kirjoitti:Mutta toisaalta: jos rakkaus vallitsee, miksi nainen ei suostu "mihin vaan"?
Ja miksi nainen ei (vastaavasti) halua mieheltä "mitä vaan"?
Gyver kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mutta toisaalta: jos rakkaus vallitsee, miksi nainen ei suostu "mihin vaan"?
Tuo on selkeästi kysymys eikä siinä nähdäkseni anneta ymmärtääkään mitään, silti julmettu vinkuna ja valitus että pitäisi muka suostua kaikkeen.
tris kirjoitti:No anna vihje siitä mikä on oikea vastaus kysymykseesi? Pyysin jo anteeksi Kyllästyneeltä ja sanoin että olin poissa monta viikkoa. Mitä muuta haluat? Nussia minua perseeseen ehkä?
tris kirjoitti:Tämä siis on vastaus alkuperäiseen kysymykseen. Haluatteko tietää jotain muuta?
Hilppa kirjoitti:Naisena en halua olla se, joka asettaa rajat miehelle. Haluan, että hänelläkin on aivot ja että osaa asettaa rajat itselleen itse. En halua, että mies olisi sellainen äidin pikku apulainen, joka holtittomasti heittäytyisi kaikkien rajat asettavien naisten syliin vailla omaa järkeä ja tahtoa.
tris kirjoitti:Koska huumorini oli oksettavaa ajattelin tulla tänne näin kiukkuisemmalla mielialalla. Viehätänkö nyt enemmän? Kun minä kirjoitan jotain lakonista niin se on oksettavaa ja sen takana ei ole mitään ajatteluprosesseja mutta kun foorumin herra ja hidalgo niitä lakonisia yksirivisiään kirjoittaa niin se on suuremmoisen älykästä ja hänellä kertakaikkiaan ei ole aikaa avata yksirivisiä viisauksiaan muille foorumilla (ja fiksuimmat käsittävät tietenkin selittämättäkin). Eikös juu?
tris kirjoitti:Sorry mutta en ymmärrä. Puhuin siis PP:stä.
Psykopatologia kirjoitti:Madonna / huora -problematiikka
Madonna / huora -problematiikka pannaan useimmiten miesten piikkiin:
ko. kompleksin vuoksi miehet menevät huoriin, jotka suostuvat mihin vaan
ja joille voi tehdä hyvällä omallatunnolla mitä vaan.
Mutta toisaalta: jos rakkaus vallitsee, miksi nainen ei suostu "mihin vaan"?
Ainakin osa madonna/huora -kompleksista voikin olla naisen (iki)omaa.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa