Riidankylväjä kirjoitti:Eikö feministijärjestöjen pitäisi pitää naisten puolia?
Niin ne minun käsitykseni mukaan tekevät; sinun käsityksesi toki voi olla toisenlainen.
Riidankylväjä kirjoitti:Eikö feministijärjestöjen pitäisi pitää naisten puolia?

Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Minusta vastaus ei ole täysin looginen kuten eivät myöskään Kyllästyneen (jotkut) responssit.
Varsinkin tällaisen keskustelun kontekstissa feministi on se, joka sellaiseksi ilmoittautuu.
Mirri on ilmoittautunut, ja Kyllästynyt implikoi moista.
Olet nimennyt ihmisiä feministeiksi, muttet kuitenkaan halua/pysty sanomaan mikä tai kuka feministi on.
Mitkä siis ovat feministin tuntomerkit? Kertokaa ihmeessä niin voin mennä kysymään heiltä miksi he eivät puutu seksuaalirikoksiin ja Riidankylväjäkin saa vastauksen kysymykseensä.
Kyllästynyt kirjoitti:Niin kuin Mirri jo sanoikin, Lutkamarssin sanoma oli juuri se, ettei nainen ole vapaata riistaa, oli hänellä sitten päällään mitä tahansa, eikä silloinkaan vaikka hän olisi ilkialaston.
Miksi naisten pitäisi "suojautua raiskausyrityksiltä" rajoittamalla omaa vapauttaan pukeutua niin kuin haluavat?
Tuosta sinun väitteestäsi "hyvää tarkoittaneesta poliisimiehestä" ei ole pitkä matka burkhan suosittelemiseen.
Riidankylväjä kirjoitti:Minulle on alkanut kiteytyä sellainen käsitys, että kokevatko naiset jollain tasolla kivaksi jutuksi, että he ovat ikäänkuin hallitsemattoman himon kohteena?
Hilppa kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Minulle on alkanut kiteytyä sellainen käsitys, että kokevatko naiset jollain tasolla kivaksi jutuksi, että he ovat ikäänkuin hallitsemattoman himon kohteena?
Oletko Psykopatologia samoilla linjoilla Riidankylväjälle kiteytyneen käsityksen kanssa?
Minun mielestäni tuo käsitys, että naiset kokisivat jollain tasolla kivaksi jutuksi ollessaan hallitsemattoman himon kohteena on sama kuin, jos naisia yleisesti pidettäisiin rajatilaisina. Siinä kontekstissa esitettynä, missä Riidankylväjä tuon esitti se tarkoittaa, että nainen nauttisi raiskauksen vaarassa olemisesta. Sairas ajatus naisista ja naiseudesta. Raiskaus on häpäisy ja ihmisarvon nollaus sen lisäksi että se on väkivaltaa sekä henkistä että fyysistä. Siihen ei voi liittyä mitään kivaa juttua.
Riidankylväjä kirjoitti:Poliisisetä ei voi puuttua asiaan ennenkuin rikos on tehty. Ennaltaehkäisy on nykyisellään jokaisen omalla vastuulla. Poliisisetä vain neuvoi miten todennäköisyyttä raiskauksen uhriksi joutumisesta voi pienentää.
Laajemmat ennaltaehkäisytoimet vaativat valtiovallan päätöksiä. Feministiliike voisi painostaa päättäjiä, mutta haluja siihen ei näytä olevan.

Hilppa kirjoitti:Ravintolat kiinni aikaisemmin. Alkoholin julkisen käytön kielto ja alaikäisille parempi valvonta. Ne olisivat yleistä järjestystä lisääviä toimia.
Riidankylväjä kirjoitti:Minulle on alkanut kiteytyä sellainen käsitys, että kokevatko naiset jollain tasolla kivaksi jutuksi, että he ovat ikäänkuin hallitsemattoman himon kohteena?
Tuo selittäisi feministiliikkeen passiivisuuden. Se selittää myös lutkamarssiin osallistuneiden ulkoisen habituksen samoin kuin pillastumisen hyvää tarkoittneen poliisisedän kommenttiin.
Aiheesta ovat huolestuneempia isät, aviomiehet, poikaystävät ja poliisisedät.

Hilppa kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Ravintolat kiinni aikaisemmin. Alkoholin julkisen käytön kielto ja alaikäisille parempi valvonta. Ne olisivat yleistä järjestystä lisääviä toimia.
Onhan meillä olemassa ehdotuksia, mutta ne tulevat torjutuiksi, koska koskevat molempia sukupuolia ja rajoittaisivat myös miesten nautinnonvapautta, kuten myöhäisiä kosteita illanistujaisia kulmakuppiloissa. Ravintoloitsijat myös menettäisivät osan tuloistaan. Toisaalta heiltä voisi odottaa hieman kekseliäisyyttä tulonhankintaan, että ei perustuisi ainoastaan juottoloiden kaljahanojen veivaamiseen.

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa