Psykopatologia kirjoitti:Täytyy syödä hernesoppaa vahvistukseksi.
Riidankylväjä kirjoitti:Tohon sisältyy syvällistä symboliikkaa.

beth kirjoitti:Siksi poistit kaikki ja ja poistelit kaikki viestini kun mainitsin nimenomaan sinun naurettava öykkärimmäistä hitlerointia naisille.. Poistelit juuri siksi ettei kukaan ehtisi huomata.. Kova kiire oli sulla..Oikein kova..
General Error
SQL ERROR [ mysqli ]
Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) [2002]
An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.

General Error
SQL ERROR [ mysqli ]
Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) [2002]
An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.
Jail kirjoitti:Mirri, juu se on nurinniskoin...

Jail kirjoitti:Mirri, juu se on nurinniskoin...
Jail kirjoitti:Kiitos kiitos kaunis, psykopatologia
beth kirjoitti:Sinua olisi moitittu koko foorumilla, täällä vain Kyllästynyt, ((onneksi edes yksi) hän vähän antaa toivoa, että suomalaisissa on kunnon ihmisiä.

beth kirjoitti:Hanna74 sanoi hyvin minulle yksärissä sinusta:"Hän on kaikialla, mihin menetkin, ja hän osaa kiusata näin ettei koskaan jää kiinni".

beth kirjoitti:Kyllä se on selvä, että mielestäsi kaikkien pitää vain rakastaa sinua, kukaan ei saa edes privaatisti sanoa että sinä olet ihmisenä painajaismainen, kyllä sinä kontroloittuisit koko maailmaakin, kaikkia, kaikkea ja kaikki päivät, ja mielummin ajatuksiakin. Harmi että sun miksauksiin ei koskaan mahtuu oikeat osuvat ja asialliset palautteet sinusta itseäsi koskien, sinun supersairaasta kontrollinhimosta. Mm "Kontrollifrikki" taisi kuultu vain kymmeniä kertoja jo pelkästään Wasson suusta, muita en vitsi toista..

Psykopatologia kirjoitti:Kuutar huomautti taannoin, että on täällä ennenkin ihmisiä haukuttu ilman että ylös pitäjä on asiaan puuttunut yms.
Totta tuo, mutta jos suhteellisen törkeäkin viesti on totta, se säilyy herkemmin ruudussa.
Illusia kirjoitti:Jos joku on kiusannut minua tällä palstalla törkeästi, ja minä kirjoittelen tänne ja "haukun" häntä kiusaajaksi, niin se ei ole niin paha, kuin jos syyttäisin kiusaamisesta ihmistä, joka ei ole kiusannut ketään millään tavalla.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa