Mirri kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Illusia kirjoitti:Psykopatologia on sanonut, että käytetään yksilökohtaista harkintaa. Silloin ei kai voi olla kovin yleisiä ohjeita.
Tarkoittaako se, että on henkilöitä, joita saa haukkua, ja toisia taas ei saa?
Jos henkilöön menevä keskustelu on kiellettyä, eikö sen pitäisi tarkoittaa tasapuolisesti kaikkia?
Sitäpaitsi Beth oli kirjoittanut eilisen kaltaisia viestejä paljon ennenkin ja samasta henkilöstä, ilman että siihen oltaisiin puututtu.
Taisi eilen raja ylittyä henkilöihin kohdistuvien haukkumisten suhteen yhden kirjoittajan osalta. Etenkin, kun haukkuja itse teki selväksi, että tämä foorumi kirjoittajineen on aivan liian kelvoton hänen käyttöönsä...
Kuutar kirjoitti:Mirri kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Kerrankos sitä pieni ihminen vetää herneen nenään.
Sinäpä sen sanoit. Bethin eilinen raivoamiskirjoittelu oli sellaista, että siitä olisi oikein hyvin voinut vetää herneen nenään muutkin kuin ylläpito.
Taisi kuitenkin lopulta herneen vetää nenään kirjoittaja itse. Kurja juttu.
Ethän sinä eilen ollut täällä. Vai olitko kirjautumattomana?

Illusia kirjoitti:Mirri, luitko sinä viestit ja pyysitkö sinä Psykopatologialta Bethin viestien poistoa?

Mirri kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Mirri kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Kerrankos sitä pieni ihminen vetää herneen nenään.
Sinäpä sen sanoit. Bethin eilinen raivoamiskirjoittelu oli sellaista, että siitä olisi oikein hyvin voinut vetää herneen nenään muutkin kuin ylläpito.
Taisi kuitenkin lopulta herneen vetää nenään kirjoittaja itse. Kurja juttu.
Ethän sinä eilen ollut täällä. Vai olitko kirjautumattomana?
Siinäpä sinulla pulma. Luinko minä Bethin pitämät haukkujaiset, vai enkö lukenut...
Se onkin mielenkiintoinen juttu, että foorumin kirjoittaja kirjoittaa kanssakirjoittajaan ja henkilökohtaisuuksiin meneviä törkeyksiä ja saa raivarin ylläpidon käskiessä häntä poistamaan törkeytensä.
Mirri kirjoitti:Illusia kirjoitti:Mirri, luitko sinä viestit ja pyysitkö sinä Psykopatologialta Bethin viestien poistoa?
Luin ja en pyytänyt. En tosin edes tiedä minkä viestien poistamisen pyytämisestä sinä puhut. Käsittääkseni Bethin viestit olivat sellaisia, että ylläpito teki niiden perusteella omat johtopäätöksensä ilman lukijoiden sekaantumisia ja pyytämisiä.
Kuutar kirjoitti:Hän oli tehnyt tuota monta kertaa ennenkin ilman kenenkään puuttumista. ( eikä hän ole suinkaan ainut, joka on harjoittanut henkilöön menevää kirjoittelua täällä) Siksi ihmettelin Psykopatologian yhtäkkistä mielenmuutosta palstapolitiikkansa suhteen.

Ok. Onko tällä foorumilla kuinkakin tavallista ja normaalia, että ylläpitoa ja foorumia kirjoittajineen haukutaan ja lytätään kuten Beth eilen teki?
Bethin eilisistä viesteistä päätellen hän kirjoituksineen on tälle foorumille aivan liian hyvä - niinpä hän vaati poistettavaksi täältä itsensä lisäksi myös kaikki viestinsä, koska ne ovat liian hienoja ollakseen Psykopatologian käytössä. Samantapainen ongelma kuin Tukiasemalla; Beth on omasta mielestään liian hyvä ja fiksu ihminen näihin puitteisiin - niin olen ymmärtänyt...
Samantapainen ongelma kuin Tukiasemalla; Beth on omasta mielestään liian hyvä ja fiksu ihminen näihin puitteisiin - niin olen ymmärtänyt...
Kuutar kirjoitti:Mirri kirjoitti:Illusia kirjoitti:Mirri, luitko sinä viestit ja pyysitkö sinä Psykopatologialta Bethin viestien poistoa?
Luin ja en pyytänyt. En tosin edes tiedä minkä viestien poistamisen pyytämisestä sinä puhut. Käsittääkseni Bethin viestit olivat sellaisia, että ylläpito teki niiden perusteella omat johtopäätöksensä ilman lukijoiden sekaantumisia ja pyytämisiä.
Jos et tiedä mistä Bethin viestistä on kyse, se saa kyllä minut epäilemään, ettet todellisuudessa ole lukenut tuota viestiä, jonka Psykopatologia pyysi Bethiä poistamaan.

Kuutar kirjoitti: Hän vain poisti päiväkirjansa ja lähti.

Mirri kirjoitti:Kuutar kirjoitti: Hän vain poisti päiväkirjansa ja lähti.
Bethin päiväkirja on tallella; sieltä vain on kadonnut kaikki Bethin kirjoittamat viestit, koska foorumin ylläpito on (kirjoittajan toiveiden mukaisesti) poistanut kirjoittajan viesteineen.
viewtopic.php?f=11&t=6115
Mirri kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Mirri kirjoitti:Illusia kirjoitti:Mirri, luitko sinä viestit ja pyysitkö sinä Psykopatologialta Bethin viestien poistoa?
Jos et tiedä mistä Bethin viestistä on kyse, se saa kyllä minut epäilemään, ettet todellisuudessa ole lukenut tuota viestiä, jonka Psykopatologia pyysi Bethiä poistamaan.
Epäile vain. Mutta kyllä minä sen luin - valitettavasti. Minun kannaltani toki olisi ollut parempi, jos se viesti ei olisi osunut silmieni eteen.
Kuutar, Illusia puhuu viesteistä monikossa, sinä näköjään puhut viestistä yksikössä... Mutta siis, luin juuri ja täsmälleen senkin viestin, josta sinä puhut.
Koska poistetut viestit koskevat henkilökohtaisesti minua(kin), voin hyvin lopettaa asian vatvomisen tähän.
kissi kirjoitti:Kyllä Beth tulee takaisin, ainakin toivon niin. Jokaisella on täällä tilaa. Ainakin ylläpito toimii itse niin, mitä tukariltakin odottaa, eli puuttuu ajoissa asioiden kulkuun. Pertin toimii itse niin, mitä muiltakin vaatii.
valitse toinen kirjoitti:Miksi Bethin kaikki kirjoitukset on poistettu? Nyt minunkin kirjoitukset osaksi näyttävät kummalliselta, kun välistä on otettu pois Bethin kirjoitukset.
Eikö parin päivän banni olisi riittänyt?
Minä en tiedä mitä eilen illalla on kirjoitettu, joten vaan ihmettelen.
valitse toinen kirjoitti:Onpa outoa. Minä pidän Bethista ja ymmärrän, että ihmisellä välillä palaa hermot.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa