Psykopatologia kirjoitti:Lette raivoaa
_______________________________________________________________________________________________________________
Mirristä http://tukiasema.org/viewtopic.php?f=14&t=1935#p70149
Kirjoittaja Lette » 06 Huhti 2012, 13:25
Lapsen tunne-elämän kehittymisestä
Kirjoittaja Lette » 03 Huhti 2012, 12:17
Mirri on ottanut omavaltaisesti ketjustani, Sokrates ja elämäntaito osan
jatkaa sitä minun nimelläni.
Hän käyttää siinä olevia viestejäni, johon en ole antanut lupaa.
Tällainen menettely on puhdasta ilkeyttä, myös sairasta. Mirri ei kykene
näkemääm todellisuutta, hän nauttii tällaisesta. Ketju on poistettava.
Ketjun viestit on jo kerran poistettu ketjustani.
Senkin takia niitä ei saa laittaa uudelleen.
_______
Viimeksi muokannut Lette päivämäärä 06 Huhti 2012, 14:25, muokattu yhteensä 2 kertaa
_____________________________________________________________________________________________________________
Valvoja on kyllä (aiemmin) selittänyt ketjun jakamisen,
mutta ko. ketjujen alkuihin ei ole tehty asianomaisia
merkintöjä (jotka toki kuuluisi tehdä).

valitse toinen kirjoitti:Beth kirjoitti:HaiSie ei tuplanikkeilyt siellä. Hän vain vaihtanut nikkia, eikä piilottanut tätä vaihtoa keneltäkään. Näkevä näkee.
Kukahan on tämä iris siellä nykyään? Ettei vaan....

Kuutar kirjoitti:Hän viittasi vanhan Tukarin alkuaikoihin yhdessä viestissään. Täytyy siis olla joku vanhempi tuttavuus.

Mirri kirjoitti:Minulla Iriksestä tulee mieleen HaiSie/Anni Huttila/Raatelulammas, jne. Siis vain tulee mieleen, en tiedä.
Psykopatologia kirjoitti:Mirri kirjoitti:Minulla Iriksestä tulee mieleen HaiSie/Anni Huttila/Raatelulammas, jne. Siis vain tulee mieleen, en tiedä.
Hän on ollut jopa valvojana, kuten myös ongelmallinen Kokemustuntija
- molemmat helun valintoja.

Kyllästynyt kirjoitti:No on sinulla myrkyllinen kieli Mirri!

Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mirri kirjoitti:Minulla Iriksestä tulee mieleen HaiSie/Anni Huttila/Raatelulammas, jne. Siis vain tulee mieleen, en tiedä.
Hän on ollut jopa valvojana, kuten myös ongelmallinen Kokemustuntija
- molemmat helun valintoja.
Valvojana hän oli nimimerkillä Anni Huttila. Jossakin vaiheessa ylläpitäjällekin alkoi kyllä valjeta millainen tapaus asiallisena ja miellyttävänä kirjoittajana esiintynyt Anni on - silloin Anni katsoi parhaaksi häipyä vähin äänin joksikin aikaa muihin maisemiin.
Hilppa kirjoitti:Onko sinulla tapana nimitellä ihmisiä tapauksiksi ihan muualllakin eikä pelkästään kirjoittaessasi netissä?

trisse_ kirjoitti:Kynsilakkaa aloin pitää ihan äskettäin. Ennen ajattelin että käteni ovat liian rumat että kynsilakka korostaa niitä.
Ja lakka tuntui epämiellyttävältä kynnessä. Kun sitä alkoi pitää niin lakkaan tottui eikä se enää tunnu. Nyt minulla
on peilikaapissa varmaan 50 eri väristä kynsilakkaa.
trisse_ kirjoitti:VARVASSANDAALEJAKIN OLEN ALKANUT KÄYTTÄÄ ÄSKETTÄIN! EN OLE SIIS URAUTUNUT MIHINKÄÄN TYYLIIN MUTTA TYYLINI SAATTAA KEHITTYÄ ERI SUUNTAAN KUIN SINÄ TOIVOISIT! KUVITTELET JA VIHJAILET AINA ETTEN OLISI KEHITTYNYT MIHINKÄÄN KUN OIKEASTI OLEN MUUTTUNUT AIVAN VALTAVASTI TEINISTÄ MUTTA MINUN MUUTTUMISENI ON OLLUT VAPAUTUMISTA KUN SILLOIN OLIN IHAN JUMISSA JA YLIPERFEKTIONISTI!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa