Kirjoittaja Biancaliina » 07.04.2010 17:53
Ostin Pall Mall menthol - savukkeita. Aski aika söpö, laimeahkon mintunvihreä. On muitakin vihreitä Pall Mall-askeja, kuvaa en tästä löydä. Ihan siksi ostin, että kys. savukkeissa on ne lukemat tervan, nikotiinin ja hiilim. suhteen, mitä olen haeskellut, eli: tervaa 4 mg, nikotiinia 0,3 mg, hiilim. 5mg.
Yritän "siirtyä" polttamaan laimeampaa kuin sininen L&M: tervaa 6 mg, nikotiinia, 0,5 mg, hiilim. 7 mg.
Hopea/harmaa L&M taas on sen verran mietoa, etten saa siitä ns. mitään irti, tuo ostamani "Palli Malli" on ihan OK.
Tämän kuun lopussahan on lääkäriaika, koska haluan lopettaa tupakoinnin mutta olen epäonnistunut yrityksissä; kokeiltu on purkat, inhalaattorit sun muut.
Niin, hinnasta, huomasin äsken että tuo ostamani Pall Mall (askissa 20 savuketta) maksaa 3,80e.
Sininen L&M (20 savuketta) maksaa 4,60e.
Onko kukaan teistä polttanut mustaa Smartia? Näin sellaista kaupassa, ilmeisesti melko vahvaa.
Oletteko polttaneet L&M Slimseja? Itse pidän niistä.
Keltainen L&M ei vissiin kauaa markkinoilla ollut? Ehdin maistaa, eipä erikoista.
Pietarista tuli ostettua ja sain usein tuliaiseksi Virginia Slimseja ja muita "tyttötupakoita" (pinkkejä, keltaisia, vihreitä).