Riidankylväjä kirjoitti:Tunteeko kallon kutistajien ammattikunta ammatti kateutta Mäkelää kohtaan, koska tämä amatööri hoksasi kirjoittaa kirjan aiheesta, josta kukaan ammattilainen ei ole puhunut mitään eli luonnehäiriöistä uhrien kannalta?
Psykopatologia kirjoitti:Klo 12.16 (Mirrille)
Viestisi oli muodollisesti huono; lievempi versio Trissen tyylistä,
kun hän esitti, että Minh sanoi sitä ja sitä.
Ensinnäkään Trissellä ei ole Minhin lupaa asian levittämiseen, ja toiseksi
Trisse esittää (luultavasti yksipuolisesti) tulkinnan Minhin lausumasta tms.
Psykopatologia kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Tunteeko kallon kutistajien ammattikunta ammatti kateutta Mäkelää kohtaan, koska tämä amatööri hoksasi kirjoittaa kirjan aiheesta, josta kukaan ammattilainen ei ole puhunut mitään eli luonnehäiriöistä uhrien kannalta?
Tuntee.
Gyver kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Klo 12.16 (Mirrille)
Viestisi oli muodollisesti huono; lievempi versio Trissen tyylistä,
kun hän esitti, että Minh sanoi sitä ja sitä.
Ensinnäkään Trissellä ei ole Minhin lupaa asian levittämiseen, ja toiseksi
Trisse esittää (luultavasti yksipuolisesti) tulkinnan Minhin lausumasta tms.
Tuliko jo Trisua ikävä?
Psykopatologia kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Tunteeko kallon kutistajien ammattikunta ammatti kateutta Mäkelää kohtaan, koska tämä amatööri hoksasi kirjoittaa kirjan aiheesta, josta kukaan ammattilainen ei ole puhunut mitään eli luonnehäiriöistä uhrien kannalta?
Tuntee.
Psykopatologia kirjoitti:Gyver kirjoitti:Tuliko jo Trisua ikävä?
Hän on kirjoittajana erittäin epämiellyttävä; vastaa ohi ja vastaa kysymyksillä ym.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mitä taas tiedän, että ko. kirjaa ei ole suositeltu psykologian ja psykoterapian ammattilaisten toimesta.
Epäilemättä kirjasta on esiintynyt ammattilaistenkin keskuudessa monenlaisia mielipiteitä, ei mitään yhtä ainoaa yhteistä mielipidettä, jonka takana kaikki seisoisivat. Ja sekin vielä, että kuka kenellekin suosittelee/ei suosittele.
Minun osaltani kyseinen kirja on aika tavalla loppuun kaluttu juttu, joten lopetan sen miettimisen tähän.
Mutta sinähän sanoit, että tiedät kirjaa suositellun psykologian ja psykoterapian ammattilaisten toimesta.
Kuka tai ketkä sitä ovat suositelleet, missä ja kenelle?
Vai taasko sinä Mirri vain juokset karkuun kun sinun pitäisi omia väitteitäsi perustella?

Psykopatologia kirjoitti:Klo 12.16 (Mirrille)
Viestisi oli muodollisesti huono

Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mitä taas tiedän, että ko. kirjaa ei ole suositeltu psykologian ja psykoterapian ammattilaisten toimesta.
Epäilemättä kirjasta on esiintynyt ammattilaistenkin keskuudessa monenlaisia mielipiteitä, ei mitään yhtä ainoaa yhteistä mielipidettä, jonka takana kaikki seisoisivat. Ja sekin vielä, että kuka kenellekin suosittelee/ei suosittele.
Minun osaltani kyseinen kirja on aika tavalla loppuun kaluttu juttu, joten lopetan sen miettimisen tähän.
Hilppa kirjoitti:Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mitä taas tiedän, että ko. kirjaa ei ole suositeltu psykologian ja psykoterapian ammattilaisten toimesta.
Voitko olla varma, ettei kyseinen teos vaikuta ajatteluusi sinun itse sitä tiedostamatta ja pulpahda esiin mitä mielenkiintoisimpien kommettien muodossa näppäimistöltäsi vastaisuudessakin?

Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mitä taas tiedän, että ko. kirjaa ei ole suositeltu psykologian ja psykoterapian ammattilaisten toimesta.
Voitko olla varma, ettei kyseinen teos vaikuta ajatteluusi sinun itse sitä tiedostamatta ja pulpahda esiin mitä mielenkiintoisimpien kommettien muodossa näppäimistöltäsi vastaisuudessakin?
Heh.
Pitäisikö minun olla asiasta varma; ja jos pitäisi, niin miksi?
Kiitos, Hilppa, nyt sain päivän naurut.
Hilppa kirjoitti:Eli voin siis olla varma, että et "lopeta sen miettimistä tähän"? Mikä tarkoittanee, että Monni-moodi rapsahtaa päälle heti, kun jossakin vain vilahtaa jotakin sanaan "narsu" viittaavaa.

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Eli voin siis olla varma, että et "lopeta sen miettimistä tähän"? Mikä tarkoittanee, että Monni-moodi rapsahtaa päälle heti, kun jossakin vain vilahtaa jotakin sanaan "narsu" viittaavaa.
Toki voit ajatella asian noin, ja olla asiastasi juuri niin varma kuin sinusta tuntuu hyvältä.
Minusta sinä Mirri voisit jo viimeinkin kertoa, kuka/ketkä Mäkelän teosta ovat suositelleet?

Minusta sinä Mirri voisit jo viimeinkin kertoa, kuka/ketkä Mäkelän teosta ovat suositelleet?

– Helsingin Sanomat on elämäni vaikeimmassa vaiheessa lyönyt koko voimallaan ison tikarin sydämeeni, Ahde kirjoittaa.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa